地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17410    回應:0
文亮語

究竟有幾多人回流

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月13日

  第一季樓價飆升超過7%,不能否定與回流港人有關,但究竟有幾多人回流,政府從來沒有公布一個數字,只是一些有心人旁敲側擊得到一些數字,但唔知點解,政府仍然遮遮掩掩,唔想市民知道有幾多人回流。

  政府DQ了25萬人攞消費券資格,大部分人不服上訴,最後只得8萬人被DQ,有17萬人上訴得直,政府解釋那些人是回流以及從未離開過香港,政府將兩個族群一齊嚟講,就係唔想市民知道有幾多人回流,我可以大膽肯定,有接近17萬人回流,只有少數人從未離開過香港,我點解夠膽咁樣講,以香港人性格,如果從未離開過香港而被政府DQ攞消費劵資格,一定嘈到拆天,如果有17萬人回流,房屋需求會很大,第一季樓價上升亦與此有關,政府打單檔戰術,唔想市民了解真相,都唔知有何企圖,其實派消費劵其中一個目的,就是可以得到準確統計數字,政府唔想畀市民知道,不如唔好報道,費事畀人質疑。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼