地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:9608    回應:0
文亮語

樓市止跌回升,成交量亦會增加

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年11月28日

  有做物業代理朋友同我講,大家不約而同唱淡樓市,而事實上樓價亦的確向下調整,但唔知點解,成交量比未唱淡樓市的時候仲要差,現在成交量只得正常一半,究竟應該點做成交量才可以回復正常。

  物業代理唱淡樓市心態如司馬昭之心,路人皆見,我亦是路人甲,知道物業代理唱淡樓市是希望業主減價出售,但有一個反效果,就是打算買樓的人亦降低出價,結果買賣雙方更難達成協議,成交量當然會下跌。

  有人覺得很奇怪,既然成交量愈唱愈低,點解物業代理唔改口唱好,我認為未到時候,現在成交量只有正常一半,代理可以趁機會叫政府撤辣,就算政府唔撤,當成交量低無可低的時候,物業代理就會轉軚唱好,什麼剛需通脹都是理由,到時候樓價急升,成交量就會大增,唔使咁心急。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼