地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:13742    回應:0
文亮語

在適當時候甩鑊就是政治

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月26日

  今日由女人做領導的意大利兄弟黨贏得選舉,梅洛尼將會成為首位女總理,據聞她不是最適合人選,不過現任總理打死都唔連任,所以才輪到梅洛尼,歐盟唔滿意,佢話如果梅洛尼唔聽話,馮德萊恩話在工具箱內有很多工具對付意大利,其實很直接,意大利欠債太多,唔聽話歐盟就唔會幫手,嚴格來說,前總理是甩鑊,不過這就是政治。

  有老友話近日歐盟內的國家有很多要選舉,執政黨大多數唔掂,由在野黨執政,其實,並不是執政黨唔掂,只不過是形勢太差,於是甩鑊比在野黨,在野黨上場,一定會搞到哀鴻遍野,然後現在執政黨回巢,這就是政治,所以,一般認為自己有前途政治的人唔會現在上場,唔肯孭這隻鑊,英國首相卓慧思就知道,所以只能夠搵到幾個黑人做部長,黑人孭黑鑊就唔多覺,大家千祈唔好覺得奇怪,政治就是這樣的。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼