地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:12509    回應:0
文亮語

新鮮雞與冰鮮雞

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月18日

  今早去街市,行過新鮮雞檔見老闆悶悶不樂,以為生意唔好,老闆話雞檔生意好到不得了,但有傳媒報道,綠置居半價都賣唔哂,他的收租單位一定貶值不少,所以悶悶不樂,我話根本是兩件事,綠置居又點可以同私樓比較,老闆話都是住宅,有乜唔同。

  我都唔知點解釋,好彩啱啱有一個人行過,佢話啲雞點解咁貴,要240元一隻,前面間舖賣60元一隻,老闆話痴線,60元隻是冰鮮雞,佢賣的是新鮮雞,兩者都冇得比較,講完之後老闆話明白點解綠置居唔可以同私樓比較,就算是私樓半價仍然太貴,因為綠置居要放棄購買者的公屋單位,甚至要補地價。

  老闆明白就好,一向以來,政府賣公屋居屋都是以七年樓齡的私人樓宇作為指標,居屋大約七折,綠置居大約半價,今次綠置居唔好賣是因為單位太細,但傳媒則報道,綠置居半價也冇人買,令人誤會香港樓市很差,以為樓價下跌了一半,但我又唔信傳媒夠膽將冰鮮雞價套在新鮮雞,話雞價跌了三分二都冇人買,雞他們識,樓他們唔識。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼