地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:17097    回應:0
文亮語

小心油價下跌至每桶44美元

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月11日

  今早在跑步時見到一個跑友,佢問我有冇炒油價,我話咁高級嘅投資,我點敢炒,跑友話,現在G7打算將俄油上限訂為44美元一桶,而美國是G7的帶頭大哥,冇理由限制俄羅斯油價而自己可以任意發揮,今日星島社評已經提出了這個問題,跑友可能冇睇明報,我上星期在自己專欄已經講咗,限制俄羅斯油價的主要目標反而是美國,這招叫項莊舞劍 意在項羽,跑友話有睇,不過他自己的中文水平不高,不明白當中意思。

  大家可能冇留意,油價已經跌了接近兩成,紐約原油由每桶超過100元下跌至83元,油價太貴,用量一定會減少,用量減少一定要減價來刺激銷量,這是自由經濟可愛之處,限制俄油價錢,不但有違自由經濟原則,而且最快受到傷害的反而是美國。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼