地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11340    回應:0
文亮語

大大方方與鬼鬼竄竄

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年8月2日

  大約七、八年前,有物業代表攞一個筍盤給我,講到明就算我有興趣買,都不能夠出名,因為業主知道我是買家,一定會加價。所以,我要用一間新成立,完全睇唔到我的名字的有限公司,在交易完畢之後再轉名給我,我話唔會咁樣做,雖然我是會用一間新成立有限公司作為買方,但亦要同對方講,我是真正買家,就算對方唔賣都冇辦法,我唔想買得咁鬼竄,最後我用較低價錢買了那個物業,除了業主知道我不會撻訂,或者樓市有變化時要求減價,最大原因是業主話我夠大方,夠膽用真名買他的物業。

  最近我收到一個offer買我一幢舊樓,物業代理話買家要求保密,所以唔會公開買家的名字。我話是否公開唔緊要,買家是否擁有隔離一幢舊樓,如果是,我賣給他,讓他發展,如果不是,我亦不打算賣,佢賭不如我賭。物業代理立刻話是隔離舊樓的業主,如此這般就水到渠成。做生意點解要鬼鬼竄竄,唔可以大大方方。至於國事,更加要大大方方,唔可以鬼鬼竄竄。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼