地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:11277    回應:0
文亮語

是否可以拉橫額追租

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年6月8日

  今日食中午飯的時候,有同事問,如果租客欠租,可不可以拉橫額追租,如果可以,以後追租就非常簡單,我話諗都唔使諗,不但得罪了那位欠租租客,同時嚇怕了其他租客,甚至物業代理都唔會介紹租客給我們,追租要循規蹈矩,同事話唔明白,點解有業主又可以拉橫額追證券行欠租,我話人哋還人哋,我們還我們。

  我對同事講,按正常程序,先禮後兵,傾唔掂可以封租,可以收樓,但要了解租客點解唔交租,如果我們也有責任,例如未做妥一些工程,就要盡快完成,否則上到庭都會俾法官窒,老實說,大多數法官會企在租客那一邊,以和為貴就是最好收租方法。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼