地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:3035    回應:4
文亮語

太多年輕人鍾意躺平

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年4月19日

  今日上午,有租客到公司簽合約,我問租客點解仲唔退休,記得在疫情前,租客話個仔大學畢業,當個仔可以自立,他便可以退休,估計兩三年便可以,點解今日重要簽新合約。

  租客話唔知點解,佢個仔大學畢業後,做過半年工,便同佢講要思考人生,於是辭了份工,白天白日瞓覺,晚上打機,如是者已經有5年,現在仲要問佢攞錢使,租客話唔敢退休。

  現在真係唔知點解,有很多年輕人躺平,當中有不少是大學畢業生,其實,點解要躺平,香港有工唔夠人做,就算政府都有2萬個公務員職位空缺,年輕人要搵工真係唔難,點解要躺平,何不的起心肝去搵工。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 我的志願去睇相 2024-04-19 13:11:27
問下佢亞媽.
問下佢屋企嘅家教.
2. Y 2024-04-19 13:55:37
或者應該調返轉諗先, 
點解要替別人工作?  點解吾可以做自己想做嘅野?  工作可以令人長生不老嗎?
這些都是有學識的折理問題
3. 忠記 2024-04-19 15:34:38
學舊一輩家長,唔做工不思進取就趕佢出家門,無謂嘥米飯,亦可令佢改變自己的觀念
4. 對等資訊 2024-04-19 15:40:37
新一代想法 :功就上司領,鑊就係我,人工又唔多,又要睇人面色,我等老豆百年歸老,間屋就係我,佢剩果D$,我躺平生活一定夠,點解要咁辛苦。又係你叫我讀大學,將來有高收入,唔洗捱,點知人工仲差個地盤工人。