地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:20095    回應:15
文亮言

用Swift 制裁,恐怕給中國機會武統台灣

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年3月9日

  昨晚食飯時,老婆問歐美對俄羅斯咁多項制裁,那一項最有威力,是不是瑞士凍結俄羅斯富豪的資產,當然不是,瑞士這樣做只對個人有影響,不是對俄羅斯有影響,我認為是唔准俄羅斯用Swift 系統是最大制裁,雖然俄羅斯有備份,但影響始終很大。

  老婆話咁就大鑊了,美國有議員要求拜登唔准中國用Swift 系統,我話不用擔心,如果美國真的是這樣做,中國可以趁機武統台灣,Swift 系統是金融核彈,既然美國已經用了核彈,中國亦沒有什麼顧慮,首先是武統台灣。

  其實,拜登可能真的是老了,在俄烏衝突之前,他一向給予俄羅斯的警告,就是俄羅斯軍隊進入烏克蘭,美國就會對俄羅斯制裁,但普京仍未揮軍進入烏克蘭,拜登已經出手制裁,普京見係咪都制裁,倒不如長驅直進,搞到今日局面,所以,我認為美國不敢用Swift 制裁中國,除了中國是全世界第二經濟體系,制裁中國會擾亂世界金融運作之外,仲畀中國有藉口武統台灣。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 一元 2022-03-09 16:47:36
我的看法:

1.乞暴時, 美國不敢用. 永遠不敢.

2. 我國的貿易佔世界份量太大.

3. 當年, 中美肯合作. 美國最大得着是美元澎漲.  自己放血.
3. 引刀一快 2022-03-09 19:11:00
拜登制裁俄佬,係逼佢局打,普京呢鋪由以為不勝無歸,變成不勝毋歸,拜登語調變化同競選果陣,一個風格。
開頭輕描淡寫扮軟弱,講埋嗮啲不痛不癢嘅說話,比如喺社交媒體unfriend人之類,等俄佬開打,先至逐步嚟料,感覺好似捉黃腳雞。
如果呢鋪濟死俄羅斯,咁拜登就係列根之後最強,超過侵侵。
4. 一元 2022-03-09 21:24:57
林引刀,

不要跟車太貼,異粪填膺!

俄罗斯主要靠出口能源,粮食!

殴州支撑不了多久!况且,普京刚倾咗大生意!

swift只是工具!搭不了車,搭船。

经银联,cips支付也不是大问题!

经济制裁要数年,甚至数十年!

!!伊朗不是生勾勾!

已经40年了!
5. 十一哥 2022-03-09 23:37:46
刀刀 比人捉黃腳雞幾咁閒,打得就食完再拎,不過唔關你事…你都身冇長物…冇嘢比人捉…
6. 引刀一快 2022-03-10 01:27:10
呵呵呵,嫌我唔夠長?

十一仔,俄佬呢鋪唔止俾人捉黃腳雞,仲俾人發現埋唔得,不過,佢仲有七千幾粒偉哥未用。

打得?打電話俾中國求救就得,扐?扐返隻屐走喇,哈哈哈哈😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
7. 引刀一快 2022-03-10 01:28:11
灣元

“经济制裁要数年,甚至数十年!

!!伊朗不是生勾勾!

已经40年了!”


承你貴言。
9. 十一哥 2022-03-10 10:23:28
刀刀 攪掂自己經濟先,香港大茶飯食唔到…一味話講返大彎…冇銀用…咪就係一味講囉,制裁⋯⋯洋基佬發夢都噏緊…真係太監跟錯基佬。
10. 一元 2022-03-10 10:51:47
可以说真话的国家真好,政府决不能只有一个党派独裁垄断,否则经常会犯错。他们的政策都是针对可能出现的反对者。导致很多错误发生,并且一刀切,想弥补时候已经来不及。在科技,金融,军事,外交,错误不断。比如计划生育,P2P,太空科技,官二代垄断,数字算力。
11. Hongkong People 2022-03-10 11:14:58
制裁呢D七傷拳,美國短期嬴晒,歐盟長短都輸,只盼法德經此一疫可以獨立自強,自組歐洲軍,擺脫美國北約會嘅綁架! 

仔細D分析,美國長短期軍工企業都賺,華爾街資本亦大賺,但通漲爆表,普通美國民眾輸晒; 長期Swift制裁,損美元霸權, 土耳其同印度已經話同俄羅斯交易,用本幣或人民幣交易,所以中國小賺,制裁推進中國人民幣國際化進程! 
12. 向泛民说不 2022-03-10 12:15:58
格局低啦,美国佬今次是帮欧盟放血,救本土经济。根本俄佬开战之前,可以见到美国佬和英国佬系甘煽风点火。

其实如果想战争平息,美国佬只要话10年内吾比乌克兰加入北约,或者开放北溪二号,估计俄佬都未必会开战。

北溪二号会令到俄佬觉得德国和法国和他的联系会加大,正所谓你中有我,我中有你,欧洲和俄罗斯经济上会走上一体话,既然俄罗斯也会和欧盟一体化,那么乌克兰加入欧盟又有咩问题?但是就是这样对欧洲有益的项目,欧洲佬竟然会被海盗国英美煽风点火推翻。

美国佬才是这场战争的罪魁祸首。
13. Hongkong People 2022-03-10 15:29:32
同意飯兄所言!

14. 一元 2022-03-10 15:52:08
一元都偷,世風日下。

小童的真話,不學習,一萬個也是天真無邪。

文王的思想,三千多年仍覺有智慧!

初六,童觀,小人无咎,君子吝。

六四,觀國之光,利用賓于王。

!!大臣的眼光,要站得高,看得遠!
15. 自我陶醉 2022-03-10 16:03:44
呢篇文都幾搞嘢,一篇就可以得罪晒全世界,一箭九鵰呢! 

大陸同胞同埋武統派聽落,博士像在揶揄阿爺怕咗美帝SWIFT制裁先遲遲唔敢行動,這個說法其實可大可小,估錯會被人話係造謠,講啱仲大鑊,洩露國家機密,唔死刑都隨時終身監禁呢!

就算阿爺大方唔追究,台灣人聽到會以為佢在慫恿武統,在反戰人士和西方社會眼中就是唯恐天下不亂。 

唔知博士啲租客有冇屬於邊一類遺漏咗呢? 哈哈哈!
16. 有古怪 2022-03-10 18:12:22
↑挑撥離間
17. 引刀一快 2022-03-10 22:14:15
十一仔,你返唔到大灣區就話人地返大灣區冇銀用,呢啲係over碌定over詩呀?
重重複複幾年都係呢個論調,係咪博人不勝其煩呀?