地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:19552    回應:5
文亮言

在香港,不是Delta 贏了,是醫護教師贏了

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年7月11日

  世衛譚德塞話疫苗分配不公,世界上落後地區將會出現死亡潮,雖然人類對新冠病毒全力以赴,但仍然是Delta 贏了。

  在香港,我們不缺疫苗,亦沒有分配不公,但仍然是Delta 贏了,而令到Delta可以贏的人原來是醫護,教師,甚至公務員,他們除了自己不接種疫苗之外,亦鼓吹市民不接種,例如有醫生話,我就唔打,你自己諗,而護理接種比率只得四成,教師仲大鑊,只得18%,仲表明唔會接種,老實說,醫學專家亦知道Delta 很勁,所以,即使清零30日仍然話香港冇資格放寬防疫措施,不過講還講,但始終沒有要求市民打疫苗。

  現在,Delta 只不過是潛伏在社區內,當開學之後,就會大爆發,教師亦只得18%打了疫苗,如果爆發就一鑊熟,有教協撐腰,教師堅決不打,政府亦無可奈何,唯一可以做到就是不斷勸籲教師打疫苗,就算Delta大爆發都可以將責任歸咎於教師身上,不過唔好理其他人,自己打了疫苗,做了應做防禦,就算大爆發都有機會逃過一劫。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. SYB 2021-07-11 10:26:13
高薪厚職,博唔過?有頭暈身興,可能被投訴
2. 教師 2021-07-11 12:51:23
教師為何要打疫苗?有人在校確診好呀,又可以上網課, 課外活動又不用搞。
4. SYB 2021-07-12 10:26:31
醫護教師?舊的唔去?新的點有住上?
5. 香港贏 2021-07-16 16:51:20
其實越多黑醫護黑教師中咗Delta往生,才是香港之福。 Delta加油💪💪💪
6. Boris Trump 2021-07-17 11:55:05
醫護,教師,甚至公務員

These people wages are not affected by Covid-19 no matter how worse is the HK economy. HK gov should understand and DQ these irresponsible souls.