地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17099    回應:8
文亮言

迎接復甦是非常殘酷

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年2月17日

  在新年假期前一日,我去了社區中心做檢測,同時我發了短訊給各位同事,希望他們也去做檢測,因為在開工之後,有很多銀行家以及客戶到公司拜年,如果我們有同事確診,影響到銀行家及客戶就唔係幾好,不過,我話這個只是通知,不是強迫性的,甚至可以遲多兩三個星期才開工,但我昨日開工之後,知道全部同事都有去做檢測,個心都比較安樂,因為在香港人努力之下,疫情已經緩和,經濟亦會逐漸復甦,但大家可能唔知道,迎接復甦是很殘酷,如果唔賞罰分明,是會錯過今次復甦機會。

  有人話我講得太嚴重,復甦就是復甦,點解會和殘酷扯上關係,其實商場如戰場,在一場戰役之後,大家都會聽到得勝的一方講論功行賞,但歷史書沒有講得勝的一方亦會處罰一些戰士,首先是那些不但自己,仲要搵埋其他戰士在激戰時做逃兵的人,那些陽奉陰違,不服從上司,以各種理由不上戰場,或者準備離開軍隊的戰士,他們將會被清理,如果唔做,下一次戰役是必敗無疑。

  今次疫情雖然重創香港,但亦將一些深層次問題發掘出來,如果沒有今次疫情,大家唔會知道有一些人不但自己罷工,還組織工會目的是罷工,大家亦唔知道原來有咁多工作可以不用回公司做,即是可以外判,減少公司皮費,迎接復甦最緊要是萬眾一心,但原來有同事已經攞了BNO,隨時可以移民去英國,要迎要復甦一定要解決上述問題,結果是非常殘酷,但千祈唔好鬧老闆,他亦是迫不得已,否則復甦只是別人的盛宴。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 隨時可以移民去英國 2021-02-17 12:11:21
貢丸簽完誓言就要 declare 架啦。
2. 鳥6 2021-02-17 19:08:35
香港樓市好殘酷,專治不服。香港樓市今年只有大陽春,不會有小陽春。  股市創造出來的萬億財富效應,第二季開始會惠及樓市。

香港人驚上唔到車多過驚移唔到民。 攞BNO移民的大部分都係窮L,人生輸家(所以才日日怨天怨地怨政府)。 窮L手頭冇幾多個單位沽,相信好快就俾班贏家接曬啲貨。  

物業歸邊強者手中,所以話香港樓價除咗上升,又可以點? 無奈!
3. 鳥6 2021-02-17 19:17:32
今年香港樓價必定升破頂,用BNO身份移民的人生losers, 廢柴一班,冇能力冇實力沽足夠數量的樓去推低香港樓價。

香港金融中心地位穩如泰山,唔服的話可以睇吓港交所股價。
4. 講多無謂 2021-02-17 22:35:08
2樓,為什麼無奈呢?升10%只係追返美元貶值,再升多10%只是勉強收貨,我海外的物業連滙率已升30%了。
5. 向饭民说不 2021-02-18 09:37:51
4楼,所以香港楼价实际上已经贬值了30%,要跌就好难啦。
6. 元朗灣區人 2021-02-18 09:59:54
大家搞清楚

1. 港股和香港經濟關係不大。

2.港樓就十分相關。

地産不是金融中心,而是本地人的資金池。
7. 忍者 2021-02-18 12:37:04
3樓

同意樓價今年會升,我本身睇2020年12月至2021年1月會跌,因為完咗保就業加新一波疫情,點知都唔跌。

加上疫苗開始接種、股市大升、經濟恢復(去下各大商場就明),樓市好似無咩跌既因素,惟一仲可以跌既原因得番移民潮,但您睇番香港97前其實樓市都係升,係因為亞洲金融風暴先跌,唔係因為移民。
8. 鳥6 2021-02-18 14:19:41
移民潮係香港社會正常的一次新陳代謝。汰弱留強,不肯融入中國大發展趨勢的瘀血,留低在香港只會拖慢香港的發展。

以往多次的移民潮,令香港樓市一浪高過一浪,今次也不會例外。 

癈柴離開香港,一大利好消息也!