地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:21602    回應:4
文亮言

一個成功投資者的首要條件

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月28日

  今午在海濱長廊跑步,有一個跑友放慢步伐同我跑,佢問,如果要做一個成功投資者,首要條件是什麼,我話易講難做,就是要獨斷獨行,不少人在買樓之前,左問問,右問問,結果俾人嚇到唔敢買,亦有一些有錢人,在買一個大物業之前,會成立一個委員會,除了自己的伙計之外,仲會搵律師,測量師,會計師等一起討論,功的投資者會聽完分析之後,自己做決定,但更多人聽完之後,猛問委員會內的人有冇風險,老實說,投資同風險是同義詞,投資物業又點會冇風險,那些乜師物師,甚至將風險誇大,最後是買唔成,但又不能怪他們,如果話冇風險,賺錢又唔會分俾他們,蝕左錢就孭大鑊。

  政府買中國疫苗,同樣是成立委員會,理由是高官唔想孭飛,委員會內的人亦知道,政府是搵他們孭鑊,所以一定要齊晒所有數據,否則就唔會同意,就算有齊晒所有數據,委員會可能又話數據未能說服他們買中國疫苗,說到底他們是不想推薦,因為如果出事,政府官員冇事,委員會內的委員就孭大鑊了,搵人孭鑊是政府一貫作風,所以,很少官員因問責而下台,這才是為官之道。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 一個成功投資者的首要條件 2021-01-28 15:43:48
係要落訂!

恒隆:已就美領館物業落訂逾2億元 未有完成交易日期
2. 十一哥 2021-01-28 15:52:20
凸C9…化啦你..週時着火、就怪自己唔好彩、土炮㷫多小都罪大惡極、總之契弟自視為假鬼…揀都揀比主子揾笨7。


3. 引刀一快 2021-01-29 03:42:37
十一仔呢種就係真鬼嘞。
4. 元朗灣區人 2021-01-29 07:20:45
林引刀,

西鬼用緊dna工程,仲要用於人體。

西奴,a都唔敢。