地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:19918    回應:4
文亮言

去應酬的人冇權,有權的人唔去應酬

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月25日

  星期一早上,有老友到公司話有事請教,仲帶了一支「響30」,我睇到咁嘅陣容,就知老友無事不登,我話無功不受祿,這份厚禮我唔敢收,除非我認為的確解決了老友的難題。

  老友話,近日他派出去應酬傾生意的伙記,可以即時做決定的被人壓價,要返公司匯報的反而可以攞到原價,這是什麼道理,老友可能不明白,在疫情下,所有買家都壓價,派能夠做決定的伙記去應酬傾生意即是引頸就戮,對方唔減價都唔好意思,所以,在現階段,收起所有話得事伙記,只派一些不能做決定的伙記去應酬傾生意,老友話明白,並且要我一定收了支酒。

  老友不知道,我在學師的時候,有長輩同我講,如果我有機會任命人事,緊記去應酬的伙記冇權,有權的伙記唔准去應酬,至於我,如果有決定權,就應該唔好去應酬。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. pHILIP HK 2021-01-25 10:40:31
高見!
2. 可以即時做決定的被人壓價 2021-01-25 10:54:52
可以即時做決定的人未坐低應該先加天殺價。
3. 十一哥 2021-01-25 11:09:27
秘笈…就係咁簡單、話得事蒲頭就冇彎轉、唔話得事嘅..傾咗計落冇着數…刹賴…無奈/無力/扮埋無辜....百無。
4. 秘笈…就係咁簡單 2021-01-25 11:20:19
其實最緊要識執生啫。