地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:23334    回應:32
文亮言

從梁家榮看林鄭月娥

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年3月14日

  如果做一個民調,我相信梁家榮是最受歡迎的處長。在港台裡面,各同事應該非常支持佢,而香港市民亦非常支持港台,連備受爭議的節目「頭條新聞」,雖然有6000個投訴,但同時有30000個讚,最詭異的是港台平均收視率不足一點,唔夠6000人。或者,有一些人連睇都唔睇就點讚,我識得朋友當中,不少人話由細睇電視睇到大,投訴就試過,點讚就從未試過。所以,有30000點讚是很誇張,而事實上收視率就是最好點讚。不過,受到下屬支持與市民讚賞反而會害了當事人,做官是要企在下屬與市民的對方,否則如何管治他們,很多人不明白這是為官之道。

  不時有消息傳出特首林鄭月娥會丟官,我話唔會,最低限度都會完成這個任期,如果沒有適合人選,林鄭可能做多5年。反之,如果大家對林鄭寵愛有加,而她又未能完成中央交給她的任務,她必定丟官,中央是要一個管治香港,而非企在香港人那邊的特首。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 巴 2020-03-14 09:44:24
管治手法有高有低
管到咁多人上街,熟高熟低可見一斑

2. 企在香港人那邊? 2020-03-14 10:06:35
梁台長其實係企在舊老細肥彭同佢留低的小圈子個邊,唔肯企新老細個邊。或者唔當新老細是老細,覺得自己就系老細。企在香港人那邊,收視會得一個point?博士想多佐了。
3. 十一哥 2020-03-14 11:26:11
企出嚟熱血要識揀顏色、熱血過後…上髮廳…髮型執行官裁剪…完全係睇顏色、香港人醒目仔…為各為民…犯不着座花廳、由得9官玩民灑花槍、公差入息最得益。

4. 料事如神 2020-03-14 12:24:35
湯博士料事如神👍
5. 香港人 2020-03-14 14:04:31
這個港台的高層應該是收了美國佬的錢?如不是為何日日夜夜反政府,不怕被炒?因他已經有後路?薕政公署應該主動查一下這班人。
7. 真真薯片 2020-03-14 17:42:45
中央想要既係一個將大部份香港人從黃拉去藍,同大陸企同一陣線既特首,將敵人變成自己人,即係統戰

中聯辦同港澳辦做足22年,今日反對大陸既人遠遠多過以前,而且走勢越黎越多,1967年香港人齊心對抗港英黑警,1997年回歸香港市民冒雨夾道歡迎老解入城,2008京奧香港人湧住支持國家隊,外國勢力一直都存在,點解香港人心會搞成咁?
8. 菜風華 2020-03-14 19:48:36
仲問點解?歷史長河,“剎那光輝不代表永恒”。

三十年幾前,大陸個班窮親戚,靠香港人拖車仔上去接濟,而家拖劫落來掃貨。香港人看在眼裏,點會覺得happy,呢D係人性,覺得反感,係好正常反應。但唔正常的,係有香港電臺頭條新聞泛民政客呢D人和機構,扮演人性內心那個魔鬼,日日係到潑。香港人未能將失落情緒放低,化為向上進取的力量,發奮直追,浪費錯過了二三十年時間,慢慢開始本PERE,增加憤怒。中聯辦統戰確實不成功,它沒有發揮到正面作用,但也沒有什麼負面作用,係香港近乎隱形,所以怪不到它。反而香港呢個華人社會,未能誕生好似李光耀,何厚華式可以團結到主體華人的領袖,在競爭愈趨激烈的全球化競爭中落敗。是最大原因。其實董建華在回歸初期一度有少少成功的機會,當時反對勢力尚未坐大,如果政策做得好一點,或者讓董有機會調整政策而不是腳痛提早落臺,政府可以自我糾正,摸著石頭過河,市民會重建翻信心。董的提早落臺,令泛民開始坐大,香港人也對港人治港失去信心。所以,今次無論如何,中央一定要挺林太讓其完成任期,讓政府自我修復,能否成功,還要看天意。

唔信我講?如果今年100蚊港紙兌翻135蚊人民幣以上,好似1998年咁,保證統戰好快見到效果,後生個班有假期都上東莞深圳happy啦,仲得閑上街?
9. 十一哥 2020-03-14 20:23:38
華哥   全篇都甚有同感。
能否成功…要睇天意..唯一呢點就唔認同、改變香港現狀…唔存在成功/失敗、衹在於有冇需要去改變、目前留番個box鬥蟋蟀..利大於弊。


10. j 2020-03-14 22:57:48
佔中陳今日出獄,曬行人馬擺擂台。好心電視台新聞提下就好喇,垃圾人物播足成日。
12. 菜風華 2020-03-14 23:22:10
我所講的成功,一部分是指經濟,是指全球化競爭中的成功。香港的失落,主要是經濟,在大陸人面前有挫敗感。香港經濟如果成功,競爭優勢翻來,香港人普遍搵到錢,生活無咁difficult, 香港人才能覺得有希望。日本有板你睇,經濟迷失二十年,好多大陸人去日本消費佢地都有反感有hard feeling,好正常。但人地無踢行李箱,而係默默用功,持續發力,好多中國造手機唔可以無日本零件,日本經濟可能有復興的一日,呢個就係日本的全球競爭力。香港要立足在今天這個地球,靠日日遊行示威就得?無錯,法國都日日遊行示威,但亦要睇到人地銳意發展緊足球產業,青訓球星不斷湧現,大巴黎搞得有聲有色,利用足球可以搵好多錢。英超又同法甲德甲意甲競爭,競爭海外市場,尤其是中國市場。西方發達,唔係凈係靠哎民主自由呢D口號。大陸一樣,各個省市之間都有競爭有合作,想方法提升本省本市的競爭力。澳門經濟都搵到自己在亞洲區的定位,Singapore同香港爭緊東南亞華人世界的金融中心地位。香港現在黃藍內鬥,表面上係政治理念呢D空泛野,我覺得歸根到底,係經濟問題。直接講,就係錢的問題。你每個市民派一萬蚊,就算幾反對你的人,也不會反對。市民心底係開心,尤其係基層市民,派一千蚊都好過無。所以要解決,就係要搵錢,要係外面搵,搵到錢分享部分給市民,好似澳門咁,市民自然認同,有歸屬感,管治團隊就慢慢穩定下來,反對派就會收斂,社會安定,房屋等固定資產價值也能得到保障。但搵錢唔可以靠塘水滚塘魚,要開放,能夠與其他地區經濟體例如大陸,東南亞,歐美等,雙贏,共贏,就最好。
你競爭別人也在努力,所以成功與否,一部分是靠香港人自身的努力,一部分是天意。又以日本為例,日本好想利用2020東京奧運作為經濟復興的助推器,奈何遇上一個肺炎全球大流行,可能要取消,經濟會受到很大打擊,振興又要推遲。講易做難,全球化的競爭世界就係咁殘酷。
近期日本安倍政權明顯改變對中國的態度,親華的傾向明顯,有心人不妨想想背後原因。
13. 十一哥 2020-03-15 07:40:36
華哥  分析得絲絲入扣、尤其巨嬰一代…煲水未識…就學人吹噓..豉油炆煑、現實殘酷…酸到絕望就成怨恨。

14. 鳥5 2020-03-15 10:26:06
華哥有見地,至於一對一三五人仔,睇唔到會回歸。。But....美金大爆炸後,香港有機會一對一人仔。你睇到嗰啲社會現象。會有5同,會接近返啲你嘅諗法。一個歐洲遠古傳說。一個國家嘅貨幣統一先係一個國家嘅統一內涵。貨物價格同步升降。。。今日不談最少都幾年後,先有機會發生。。
15. 湯瑪斯 2020-03-15 12:28:10

 有地產代理行高層在去年底預測2020年樓市利好多於利淡因素,樓價將報復式上升10%,樓價將於2月至3月開始上升。
地產代理預測樓市最不可信,通常唱好。直至跌到七彩一才認係熊市!
16. 12樓好嘢 2020-03-15 14:18:03
華哥講得好,香港依家最大問題就係台灣化,沈迷玩政治爭鬥,再不醒覺,只會如台灣一樣,折墮沉淪。冇錢就冇尊嚴,有選票而冇鈔票的下場,可以參照Yellow Ribbon的發源地菲律賓。港人有幾多個尊重過賓記?
17. 引刀一快 2020-03-15 17:09:19
To  菜風華兄

好多人成日話香港人排斥大陸係因為眼紅,呢啲講法純粹係唔了解中港兩地嘅情況。

100蚊港紙兌135人仔只係喺90年代初曇花一現過,之後長期都係114,跟著108,再跟著103,依家俾你再135都唔可能好似以前咁見駛,當年牛腩面兩個半至三蚊,包個二奶一兩千蚊有交易,依家大陸大把嘢貴過香港,因為大陸通漲遠超香港,好明顯兄台冇長期喺大陸活動。
大陸最有錢果班人買貴香港樓,將成個香港變咗遊客區,太多人要捱遊客價,大陸通漲帶動香港通漲,但係又唔係個個有相應收入增加,係其中一個衝突重點。

另一個問題,係統戰理念,硬軟要拿捏正確,近年問題,明顯係老公搞唔掂婆媳紛爭。


18. 引刀一快 2020-03-15 17:28:27
真真薯片兄

你問嘅問題,其實你好清楚答案,提出嚟不過係想大家反思一下啫。
依家咁環境,邊個夠膽講明講白。


我又講下我睇法,樓價係其中一個關鍵,大陸房地產泡沫嚴重,一爆會死人,所以香港樓價一定要保住,但係又冇能力提升大部分香港人收入去平衡供求,住細屋交貴租食貴米,仲要上車無望,已經夠慘,依家仲逐漸收窄言論自由,降低法治水平,進一步削減香港優勢,所以越來越排斥,越來越激進。
19. 儒來 2020-03-15 18:44:53
各說各話,真正為香港好的怎會挑撥中港茅盾?
有人認為非建制派是逢政府必反,小弟睇法是他們監察政府,2019年修例是繼故宮博物院香港支部一事,又見林太獨斷風格,她的全部廢話論,仍歷歷在目。
林太仍侯任特首時,小弟也曾致函鼓勵她,上任首兩年確實做得不錯,但去年6月便露底了,小弟跟大部分港人一樣,非常失望。
她下台與否,應兌現自己選舉承諾。
20. 儒來 2020-03-15 18:50:14
真的好懷念魯平及姜恩柱兩位京官。

21. 菜風華 2020-03-15 18:51:18
大陸人,香港人。有時你睇我好,我睇你好。有時你睇我唔順眼,我亦睇你唔順眼。其實在這個地球,大家生活都唔容易。一路講要在全球化競爭中勝出,近期又有例子。關心足球的朋友有無留意,中國歸化巴西球員,入籍代表國家隊出戰世界盃外圍賽。以前各省市的尖子運動員,淨係同本國人競爭,宜家可能要同巴西血統的球員競爭一個國腳名額,教練層麵更加如是,這就是全球競爭。大陸人一樣會排斥巴西人,甚至同一國人,不同省市的人都有互相排斥,呢D係人性弱點,令人尷尬,但大家心照,唔好太出格就得。人與人之間,有競爭柴颱的一面,就有合作共贏的一面。好難話全部俾大陸人玩曬,或者俾香港人叻曬,唔係咁簡單,要生存,就要識得睇環境轉搏。日本最近咪轉緊,仲有美國俾咁大壓力,英國都唔想同華爲完全決裂,點解?已經同歐洲分手,又要同大陸反麵,英國在全球的利益,唔通靠曬美國?

舊事可以回味,明天還要生活。幾千蚊包二奶,3蚊一碗麵呢d,無論對大陸人定香港人,都翻唔到去。世界急劇變化,兩個月前無人估到歐洲盃要取消,歐足聯可能見財化水。歐洲的球會,好多負債經營,聯賽停擺,人地唔慘?一樣煩惱。香港人,正面d睇,97後,好似一日衰過一日,但比世界其他各地,又未必係最灰。

如果金管局明天宣佈將港幣掛鉤美金的匯率定在5.8,我所講的事情馬上實現甚至有突。問題是現時香港呢个經濟體在全球的競爭力可以afford到呢個匯價嗎?

無他,馬死落地行,上一代落來香港的人,就係靠呢個心態,創造70/80/90年代的繁榮。

上一代得,呢一代得唔得?天時地利暫時好似唔係自己個邊,無錯呢個可以賴。咁心態呢?是自己可以調節卦?人和呢?可以自己爭取卦!

噴左好多口水,老土野,都係想香港好。好唔好到?要睇天意,睇人心,心轉景轉。

多D鼓勵打氣,少D柴台,互相之間,儘量俾條路行,就算翻唔到去80年代咁榮景,眼前大家都好過少少,已經有得益。


22. 菜風華 2020-03-15 20:39:34
To 儒來

反對派監察政府,本來係好事。但政府係由人組成,反對派亦係由人組成。反對派監察政府,係人監察人。

政府的管治能力與質素,市民當然有要求,而同樣地對反對派的德與才亦有要求,甚至更高,反對派 must try their best to be whiter than the whitest, and smarter than the smartest。

原因好簡單。
古人有言:人在做,天在看。天網灰灰,疏而不漏,報應不爽。

真正可以毫無偏私地,公道地監察人類行爲的,是天,不是人。人,無論咩人,想越俎代庖,代天行使監察權,哪怕行使一部分,天對你一定有相應條件及要求,以配天德。

在此寄語香港政府,也寄語香港反對派,請各自謹慎。你管治緊香港人,你監察緊管治香港人的人。而個天,每一秒都在監察緊你地。

要信報應,種惡因唔會得到善果。
23. 儒來 2020-03-15 21:51:46
只要回复公平,公正,冇特權之香港,以民為本,只有新聞,冇歷史的香港人會原諒任何破壞香港原有優良制度的人,包括林太。
小弟在此再鼓勵她,若她仿效古人周處除三害,香港人必定會原諒她,再給她機會。
24. 儒來 2020-03-15 22:48:24
致樓上風華君,

從您的名字來看,小弟不能誤稱閣下,請諒解。
正如姜恩柱前主任所説,香港是一本難懂的書,小弟認為不單止是這樣,香港更是臥虎藏龍的地方,君不見不少國內巨賈千方百計來香港定居,足見此地之吸引,去年社運大龍鳳,舉世矚目更證香港國際地位舉足輕重,小弟有幸見證大時代的發生,過程我同所有香港人一樣是看到的,但深層原因,小弟不明白,也不能妄下結論;但有一樣是好清楚,近日得知的,從洛惠寧主任口中知道,他說九月選舉不能讓反對派過半當選,不能讓他們奪權。
小弟如夢初醒,原來一向公平公正的香港選舉,經選民選出來的議員,不🈴中央意思就是奪權。
風華君對洛主任的想法,您有何高見?
25. 儒來 2020-03-15 22:59:19
再者,將從政者之善行、惡行交上天監察似覺市民奈他們不何,好像回到以前君權朝代?
風華君有此想法,小弟莫明其妙。
26. 菜風華 2020-03-16 01:22:44
To 儒來兄

此為中英惡鬥,延續到今天。1992年前,香港雖然是冷戰前沿,但中英兩國皆以務實態度處理香港事務,沒有意識形態紛爭。香港在70/80/90年代的繁榮,極度依賴這兩個宗主國的務實合作。香港,大陸,英國,止談生意,各自得益。

1984年,北京強烈要求收回主權,英國內心不情願,但軍事上無能力抗拒。於是務實態度主導了中英談判。一國兩制的提出,北京有盡最大程度照顧英國人在香港利益的考慮。聯合聲明,英國人要爭取的是97年後英國在港利益的保障,不是替香港爭取民主自由,企英國人立場,這個很合理,很符合英國利益。1985年到1989年,回歸過渡期一切順利。64後,尤其蘇聯解體後,英國政壇部分人覺得既然已經贏佐冷戰,乘勝可以輕易擊倒埋大陸。馬卓安取代戴卓爾,冷戰心態取代務實心態。合作政策改為對抗,1992年開始到今天,香港人噩夢未停過。對抗越烈,合作越少。鬥到今日,英國在港利益幾乎喪失殆盡,彈盡引入美國勢力繼續鬥,現在係中美對抗多過中英對抗。而中國並沒有崩潰而是崛起。且不斷擴大開放,減低對香港的依賴,利益有受損,但損失不大,涉及主權北京唔肯讓步,97回歸唔可以被undo。所以洛惠寧講的話好清楚,主權在北京,港人治港由北京授權,選舉公平公正,止能發生在北京認可的人之間,對於之外的人,沒有公平可言,甚至沒有參選權力。這是北京從1985年到今天的一貫立場。如果北京願意放棄這個立場,根本唔會有呢幾十年的惡鬥。

今日睇翻,1992年開始的惡鬥,有輸有贏。
首先英國人,既失去香港治權,在香港利益也幾乎無佐一大截,英資在港大不如前。輸多贏幾乎沒有。算大輸家。

再講中國,守住主權算贏,治權不斷受挑戰算輸,做生意影響有但不大,算和。

香港係純輸家。唔講錢先。社會分顏色,惡鬥幾十年,耽誤一代人。其實係最慘。

美國係後來加入,為爭奪霸權,值得鬥,可以理解。目前搞好多野,付出好多金錢,贏到d咩,暫時睇唔到。中美爭霸,香港係其中之一個小戰場,但唔算主戰場。2020大選,特郎普或拜登唔知邊個,當選後睇中美點樣互動,輸贏再判斷。

總結:
我個人睇,當年魯平指彭定康為千古罪人,有道理。中美都係大國,中美爭霸惡鬥,可以理解。但係英國屬於歐洲小國,同中國惡鬥,得不償失。馬卓安,彭定康這兩個人,係英國的罪人,他們的政治智慧比較戴卓爾夫人,衛亦舜爵士差太遠。中英惡鬥,不但損害英國在香港,而且極大損害英國在中國市場的利益。出左度氣,付出巨大代價,但零收獲。不符合英國的長遠利益,不是一個高質素政治家應有的判斷。反觀葡萄牙,務實合作,主權治權切底交還中國,中國完全保障葡國在澳門利益,包括土生葡人。通過澳門,中國和葡萄牙以致南歐,南美葡語系國家,有好多商機,可以共贏。澳門會越來越好,葡萄牙也能受益。而英國已經唔係日不落帝國,最近十年英國開始變,中英惡鬥改為中美惡鬥,英國逐漸淡出這場惡鬥,止損離場,但失去左的難以翻轉頭。最近怡和置地在上海花300億元人仔買地,英資重回大陸,要付出高價錢,但都要回。

美國唔同,美國係超級大國,貌似仍然好強大,家底厚,鬥得起。大陸崛起,GDP十年內可能超越美國,但也不敢太輕易同美國反面,想鬥而不破,以拖待變。主權治權北京立場僵硬,其他利益可以當生意傾。中美惡鬥,另一個戰場在臺灣。所以香港屬輔助小戰場。而中美真正決戰場,在科技。所以華為係焦點所在。香港的社運,算拉拉隊,睇落熱鬧,對香港損害好大,但對中美都唔入肉。

講翻香港,夾在中美英之間,被卷入無窮盡的惡鬥之中,你覺得香港係福地咩?我覺得係無奈多D。

香港人,係醒目的話,睇到機會就要學英國人,盡快淡出中英惡鬥,不要卷入中美惡鬥,更加唔好開啟陆港惡鬥。人地鬥有人地的原因,利益行先,裏面沒什麽正義邪惡可言。

真係為香港好,就唔好卷入去。

言盡於此。

27. Philip wong 2020-03-16 10:53:57
26樓,有見地。不過樹欲靜而風不止,我都想不理世事而快樂過活,無奈這個世界有攬炒,有路不能行,有工返不得。
28. 元朗真香港人 2020-03-16 12:32:37
風華兄,高見!

世界本身就是場
!!!數千年的賽跑。

香港人要世界停下等你,就你?

呢度都很多沉迷舊日…番客!港客!
29. 儒來 2020-03-16 13:15:52
風華君,

聽君一席話,勝讀拾年書,小弟也不多説了,九月立會選舉後,便可印證一下。
30. 菜風華 2020-03-16 15:20:31
儒,指古代從巫、史、祝、卜中分化出來的專司禮儀的人。

儒者祭天以徵明道統。

大儒理政,必先立道統,此事至要。

論治而不知有天,自稱儒來? 冒犯且恕。
31. 李輝 2020-03-17 23:49:09
6000人看臺,怎樣可能有30000人支持,全部是黃絲做,臺長是黃絲人,應該炒!吃自己呢。
32. 不要卷入中美惡鬥 2020-03-18 09:38:58
禾雖然未到從心所欲之年,不過做事都好從心所欲,不如禾又響度改返個網名叫「欲來」?
33. 儒來 2020-03-18 10:38:54
風華君,
難得君您不單對社會時事有深入了解,更對小弟之名字言簡意賅的剖白您的睇法,好高興這網站說道理的網友仍佔大多數。
儒家學說自孔聖之前巳大行其道,孔聖將他發揚光大。
儒家反對專制與殘暴,主張仁政,推己及人,儒家理論是限制君權,而不是助紂為虐,民為貴,君為輕,人民才是政治權威的終極來源,秉持民本思想,君主的最重要義務是保民養民,政府應以身作則。受週代歷史經驗影響,儒家更認為統治者應關懷子民的福祉。
至於小弟,之生命及名字由父母賜予,小弟活到今日耳順之年,無時無刻緊記父母的寄望,所以對風華君以小弟之名字大作文章,再一次莫名其妙!
最後補充一下,小弟對政治完全冇興趣,從政者做得好,我便鼓勵一下,做得不好,小弟衷心希望她努力改善,我在此網站敘述多次,不再重复了。
日出而作,日入而息,帝力於我何干?
34. 儒來 2020-03-18 10:56:22
再舉一例,牛頓是一個偉大的科學家,由不信上帝到深信上帝,只用一個天體模型便說服哈雷跟從他信奉上帝。
小弟不是科學家,但會思考問題,天體模型是人造出來是事實,也是根據當時之認知天體模式來仿做。但若單以此模型來推論宇宙由神創造,未免太兒戲,也證明強而有地位的哈雷,牛頓也犯了一個先入為主的毛病。