地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:14357    回應:0
文亮言

究竟有沒有借錢畀人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年4月15日

  今早回到公司,有幾個朋友等我,真係無事不登三寶殿,要我做公證人,有一位朋友週圍對人講他借錢畀另一位朋友,幫他渡過疫情難關,但那位朋友話的確有問他借錢,但從未收到一毫子,點解要屈佢,今次真係口同鼻拗,不過兩位朋友都在座,一定可以搵到答案。

  朋友的確問另一位朋友借錢,那位朋友沒有借,不過就介紹銀行給他,銀行結果借了,問題是做介紹的朋友有冇簽擔保,如果冇,就唔算借錢俾人,如果有,雖然冇出一分一毫,但仍然借了錢畀人。

  有議員話曾經幫助10個人取回回鄉証,我話冇可能,最後發覺那位議員只是將回鄉証被剪的個案轉介俾政府,估計政府曾經為10個人攞返回鄉証,但那位議員不能夠話成功幫助10個人攞返回鄉証,除非他有擔保,其實,政府亦不應替那些人取回回鄉証,萬一那些人在國進行顛覆國家活動,香港政府如何解釋。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼