地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:16087    回應:1
文亮言

千祈唔好畀人咒自己早死

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年3月31日

  今日下午,有老友到公司演嘢,問我識唔識全港最大慈善機構負責人,佢打算捐一大筆錢,我話唔識,不過捐錢又使乜識人,行入去話捐錢,就會有大把人招呼。老友話試過啦,不過冇乜人理佢,所以才走嚟問我。

  原來老友打算在過身之後捐晒成副身家畀慈善機構,但要求慈善機構每年都畀一個總理位置他。老友太識打算,又可以出名又唔使出錢。我同老友講,唔好迫慈善機構的人犯罪,因為如果接受老友的捐款,慈善機構的負責人就會日望夜望老友快啲死。所以,千祈唔好死咗之後話裸捐,仲有,自己親戚知道,請人食飯都冇人肯陪你,要捐錢就要趁自己在生時捐,就算每年捐身家1%,都有很多人服侍,老友反而猶疑。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 向泛民说不 2023-04-01 10:04:26
最近和同事談一個問題,就是最近中東大量資金搬來香港。因為西方信用唔好,你知吾知道全部點樣反應?他們的反應就是大陸不就是一樣,第一就是大陸一樣有細銀行出事,和恒大出事。
聽起來好像沒有問題,但是從投資角度睇,以前大陸的地產,銀行的信用其實最多是BB,而美國銀行是AAA。也就是你投資大陸細銀行,或者賣恒大債券,你基本上會計算了風險,先會去買。恒大的債券的利息超過10%。你因為高回報,所以先會去投資,所以基本上是食得鹹魚抵得渴。但是美國銀行是3A, 你以為投資哪裡你可以安心睡覺,點不知道第二日,睡醒你的錢都不見了,被凍結了。
兩者最大的問題就是中東富豪突然發現原來大陸銀行的信用比西方高。