地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:13793    回應:0
文亮言

過得初一過唔到十五

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年9月23日

  較早前有一位老友話樓價一定大冧,早早將自住單位賣走,仲話將所得現金買股票,除了可以交租之外,仲有現金收入,甚至賺埋股價。

  昨日中午食飯時見到佢,梗係恭喜一番,佢話恭鬼恭馬,今次正式過得初一過唔到十五,賣了樓未收哂錢已經急急忙忙買股票,到今日已經唔見了10幾個%,我話都算好彩,如果買中一些停牌股票,或者一些唔派息債券,真的是柳毅全輸。

  老友話不明白,很多賣了樓的人都急不及待將收到的錢買股票或者金融產品,很少人會將收到現金做定存,究竟點解,其實,賣樓的人太識計數,認為樓宇的回報不高,所以才賣樓,希望可以將收到的錢買其他金融產品,收取更高回報,但很多時都事與願違,就算避到樓價下跌,但仍然會輸金融產品,老友講得啱,過得初一過唔到十五。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼