地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:17934    回應:1
文亮言

從來遲到的只有債仔

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2022年8月20日

  昨日下午,有錢佬問我可不可以陪他飲下午茶,因為他約了一個人,而那人大約會遲到一個鐘,所以搵我飲下午茶,但我覺得奇怪,點會有人約了有錢佬遲到一個鐘,唔通那人是超級有錢佬。

  坐落之後,有錢佬好似知道我想問乜,於是話,那人以前是不會遲到,但自從借了錢給他應急之後,每一次都遲到,最初仲有多少解釋,但近兩次連講都費事,今日是還部份借款的日子,估計那人最低限度遲到一個鐘。

  老實說,我戥有錢佬唔抵,旁人見到,以有錢佬地位,對住一個遲到一個鐘的人仍然笑容滿面,那人一定很重要,甚至是有錢佬的恩人,誰不知有錢佬是揸頸就命。我同有錢佬講,不用勞氣,那人學壞師,以後有問題就冇人幫,食完下午茶,那人剛出現,立即話自己很忙,唔似得有錢佬同我,今次我躺著也中鎗。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 自我陶醉 2022-08-20 15:09:18
這些是低層次債仔,專業債仔只會早到,早還錢,為下次再借更多鋪路。