地產博客 > 樓市乾坤 返回
瀏覽人次:21799    回應:3
樓市乾坤

樓市沒有暴跌只有波幅

 

何熊輝

2019年12月28日

  新的一年又要開始了,回顧樓市過去一年的表現,先升後回軟,全年計,仍錄得少許升幅,下半年的社會運動,將早已疲憊的舖市打殘,豪宅亦因前景不明,價量齊跌,寫字樓的交投,無論租買也陷入低潮,收租大企也無不因商户營業額下跌導致租金收入大減,各類物業中,只有中小型住宅單位,租賣價仍有相當的承接力,預料2020年其價位仍不會暴跌,但適度波幅仍難免。

  去年對收租公司最為不利,強如領展房地產投資信託基金,其股價由下半年至今也下調了約兩成,其以民生舖主打的商場,其租金收入也不能避免出現明顯下跌,該公司為免被港租金收入下跌拖低整體租金收入,最近也於澳洲進行了首次的海外收購商廈活動。

  本地的華資被動型收租公司,持有的大部份是分散於各類物業的零散業權單位,此等優質的物業單位,在現今的政經環境下,最受打擊,加上分散的業權難為物業重整租户組合,以增加租金收入,因此2020年其整體租金收入仍會持續下跌。

  個人投資方面,有3至4厘回報的低價民生舖可考慮,買住宅收租者,1000萬以下有三厘回報的單位,也可量力而為入市,上車客則可捕捉減價盤出現入市,2020年樓市未有大旺的條件,但暴跌的市況也不會出現,因此無須過份悲觀。預料樓市於上半年仍會稍為偏軟,踏入下半年,樓巿會逐步完成尋底調整。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 先求穩 後先進 2019-12-28 16:24:18

其實依家好多投資。都有三釐以上唔一定要買樓作投資。六月社會運動之前。我識好多樓宇投資者無放貨。依家佢哋相當後悔。內心又懼怕。因為驚走唔到貨移民走的人又越嚟越緊多 

又多咗好多人去大灣區住及生活  香港間屋留返比仔女住。人生唔好成日長期係賭台上。要見好就收。等下一個週期。小弟見好多人有$變成無$因為貪勝。賺到盡 

我見好多叻嘅投資者。依家已經沽左貨冇諗住賺盡。買啲更加好嘅投資產品。識得落車係師傅。近來大西北開新盤低價賣。好多揸幾件貨嘅投資者。不停在唔同渠道唱好。前所未見。你話想市況方向幾差。投資者怕因為跌勢成咗型  再差就沽唔到樓  賺少好多  呢個盤吹來的北風空氣又差  有多非法入境

交通都唔計較差。好多缺點等等費事盡錄。成班樓市龍門鎮嘉賓。在唔同媒體網上不停講平息。供應少最差嗰個頻道就係叫做忘想世界頻道。不停講一啲人生道理然後又講一啲投資。佢做教育工作。知道年青人係未見過世面。有集仲話買咗樓之後。就可以打機。可以去玩。不定含沙射影唱好樓市。又話銀紙貶值。又話低息。有時仲推介人上風水班。打坐班不停講九星人。全世界得九種人。仲差過十二生肖有功夫有良心嘅師傅。都唔會咁講。又有推介打坐班。好多人唔知道打坐。好易走火入魔。到時搵唔到適合氣功師傅醫就要睇精神科你話網上幾多騙子和唯利是圖的人。大家做人要好似揸車咁。唔係淨係睇車頭燈  係要向前睇條路點行。睇長缐大趨勢。如果唔係就會交通意外。車毁人亡。美國要整衰一個地方咁耐以來未見過唔成功。香港係前所未見過嘅挑戰。

我們要識得分辨是非之心。有時人嘅機心。係你諗唔到。正常有良心嘅人。都唔會叫你。而家去接火棒。

3. 誰勝誰負 2019-12-28 18:55:38
今年四月份嗰陣時,我睇咗一個十幾年五百零幾尺嘅實用單位,中介話業主開價881萬(唔知係出自中介定係業主口中),仲話呢個價冇得再低。我當時向中介話可唔可以向業主開價850萬,中介即時話冇可能。既然話冇可能,我唯有放棄呢單交易。點知十二月份初時,我上咗中X地產網,原來業主喺十一月份時以800萬放咗呢個單位,我真係唔知業主好運定係我好彩?
4. 業主好運定係我好彩 2019-12-28 23:50:42
你買唔到佢個單位,誰比較好彩是偽命題
不過今年市底之薄弱比舊年明顯,舊年仲話有一個地霸炒高啓德,今年棚都冇一個就話上返去,賣家幻想可以再坐一會,根本等唔到。