地產博客 > 蔡志忠 返回
瀏覽人次:25974    回應:71
蔡志忠
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 法子 2013-11-13 11:57:28
蔡生,
3D的「真正的影響」明年第一、第二季就會出現,到時就會「爆邊」。

我指的影響不是利淡的影響,爆邊係指成交價向上爆單邊市。

2. 亮劍 2013-11-13 12:59:35
喺幾年前,香港每四五單私樓成交,只是一單租!
但自從今年 2月 DSD出爐之後,呢個租售比率逆轉咗,變成四五單租,只是一單買賣。
計算埋有些租約係業主同租客私相授受,唔報政府走物業稅。
又有部分係續租,咁喺今年3月開始到呢一刻,最少有拾零二十萬個單位,就咁給人租咗或續租咗!
通常香港簽嘅租約,一年死一年生,那麼在下一年二月開始,這一批租約就會陸續完死約。
擺在租客面前嘅事實,就係樓價應該跌唔倒多過5%,咁今年唔買去租,下年係咪再睇多年?
現在每月大部份人嘅租金支出,其實同去供樓相若!
你租二十多年樓,就當你業主好人,唔照足市值加你租,使你可以唔使做遊牧民族四圍搬,弍幾年後你會得倒乜?咪業主或佢後代一句多謝囉!
咁有首期喺手嘅人,呢鑊點攪呢?
樓價仲係高但又唔回,而另一方面那些又租金貴到無朋友!
慘字要寫三次呀!!!

呢鑊要是俾着係我,要我面對,真是頭都爆!
3. qq 2013-11-13 13:10:38
香港政府一面想加福利,一面又打壓地產,
今年GDP又跌10%
4. TO 1. 有人仲未醒 2013-11-13 13:56:53

李嘉誠:辣招帶來的負面影響會在明年出現

 

有關地產市道
- 香港地產市場實在由政府主導,不是由地產商決定,(會否存在政策風險?)不排除存在政策風險
- 地產項目的發展周期長達四至五年,期間可能出現各種變化,因此難以估計樓價
- 贊成大量興建公屋,至於居屋,因價錢較平,應建細單位
- 辣招帶來的負面影響會在明年出現,已有太多人討論,不想評論

5. 60後港人 2013-11-13 14:09:23

認同蔡生意見:

就連港府也不看好香港地產市道,最近動用25億港元參與倫敦起樓,用行動告訴大家,香港樓市已沒有投資價值。地產和金融是香港兩大經濟支柱,如今地產已非投資工具,在銀紙不斷縮水的情況下,港人要如何保住自己的身家財富?除了投資倫敦、紐約和日本,投資大陸樓市,或許也是不錯的選擇!

6. 小業主 2013-11-13 14:11:10
香港是福地,暫時辛苦啲,遲啲會好番!
7. 同意作者持平分析 2013-11-13 14:15:29
"成功的自由市場經濟使香港聞名於世,然而這種成功的模式,並非所有港人都擁戴,民粹力量抬頭,迫使港府逐漸放棄自由經濟制度。香港曾經是投資者的樂園,如今當局嚴重干預樓市,使這些投資者迷失方向,他們當中包括想再次買樓的業主們,難道一如既往、努力儲蓄買樓的好習慣,要從此改觀嗎? "
8. 4樓 2013-11-13 14:47:34
4樓又係一個呢幾年沽樓搞到傻咗的例子。

投資市場有人贏總要有人輸,幾世年後,人老咗,個仔問你:「老豆,你呢世做過咩?點解成世幫人供樓?到頭來咩都無?」你唔好怨政府,你想想現在做什麼,唔聽人講,人忠告你,你當人地想你接貨,老實講,你連接我一件貨嘅能力都無,只是好言相勸而已。
9. to6 2013-11-13 14:50:49
由得4樓繼續未瞓醒算啦。

十足十啲靚仔咁,叫佢在學時畀心機讀書,總唔聽,10幾年後發覺已經太遲。
10. to 8 先啱 2013-11-13 14:51:43
9. to6 2013-11-13 14:50:49
由得4樓繼續未瞓醒算啦。

十足十啲靚仔咁,叫佢在學時畀心機讀書,總唔聽,10幾年後發覺已經太遲。
11. It depends what you buy 2013-11-13 14:52:57
香港樓市已沒有投資價值?

I just bought a small flat at 1.4 million dollars in Kwai Chung, the monthly rent is $7000. The annual return ration is 6% .  I think hk property is still worth your investment. It is especially true that all hk property selling under 2.5 million is still very profitable at this moment of time.
12. 1.4 million dollars in Kwai Chung 2013-11-13 15:22:10
Can you tell me the approximate location in Kwai Chung. I wonder there is still such cheap property on sale in the market.
13. 有人未瞓醒 2013-11-13 15:24:49
你真喺就十足十啲靚仔咁,叫你帶套做足安全準備,總唔聽,三兩個月後發覺已經太遲搞出人命,你想同李sir對賭,咪死10件當一雙!
14. To 12/F 2013-11-13 15:36:51
葵涌光輝圍

You  probably need to go there personally because you can't find them on the internet. There still are a few units selling under 1.6 million there. Good luck
15. 多方思考 2013-11-13 15:56:42
哈,投資市場有人贏總要有人輸?
股票和樓就是全輸和全贏都得,不是零和遊戲,唔好搞錯。
例如期指就是有人贏總要有人輸。
16. 多方思考 2013-11-13 16:01:05
支持作者,香港有3D,胜算不高
17. 亮劍 2013-11-13 16:41:27

李嘉誠睇淡自有因由!

政府昨(1169)舉行本年度第三次地皮拍賣,波老道豪宅地以95億元開價,最終由長實擊以116.5億元奪得地皮,高開價約22.6%,樓面呎價約26,763元,樓面面積約43.5万平方呎。

 

人哋長實出價投地係預咗賣俾全個世界嘅有錢人,但政府就話港人優先喎,仲要在一日後出招:

 

收緊樓按趕內地客

樓市熾熱,樓價衝破九七年歷史高位,金融管理局擔心銀行按揭貸款風險增加,政府昨(11610)進一步收緊按揭貸款,樓價一千萬元或以上物業最多按五成,七百萬元以下物業最多按七成;並針對境外買家,尤其內地炒家,如申請按揭貸款者主要收入非來自本港,按揭成數再下調十個百分點。這是九年十月以來,金管局第四度出招-----

 

而之後再推 BSD、加強SSD DSD,都仲未同你政府計,咁仲唔係坑人嗎?

18. 有人未瞓醒 2013-11-13 17:54:12

喺囉,明年爆邊向上爆單邊市喎,我又買定花生睇下點升到爆邊,宅男阿伯,睇你表演呀!

19. 4樓、13樓白痴 2013-11-13 18:11:07
第一:你啲淡淡,李生睇升,你就話人地產霸權,唱好地產等出貨。你以為人地唱淡,就話人地產權威。先定立場,所找支持。

第二:睇返自己寫段嘢,李生對樓價的描述係"難以估計樓價",無講話睇跌。你梗係畀句"負面影響會在明年出現"搞錯,負面影響係指成交量跌,政府收入減少,各行業市道變差,的負面經濟影響。

第三:你問下自己睇淡咁耐,租樓住,和當初買樓上車比,自己輸咗幾多?唔使講出嚟,自己揼春得喇。

第四:我都好想自己係後生的𡃁仔,咁就有錢有樓有青春,我就係差呢樣。3樣你有幾多樣?
20. 回15樓 2013-11-13 18:14:24
好似4樓和13樓,幾年前沽了自住樓,咪輸囉。

無樓要租輸一穫,跑輸樓價輸多獲。
21. 18樓 2013-11-13 18:18:28
買花生,你仲有錢咩,都要留返交租啦。

交了咁多年租!

仲有,爆升仲有咩好睇吖,你呢幾年都睇咗幾次,睇到眼光光啫。你咪扮未見過得㗎。輸咗錢,就响度得把口。
22. 有人未瞓醒 2013-11-13 18:21:58
唔只李生睇淡,沈生都係陸東都係。
23. 22樓 2013-11-13 18:26:16
見到你咁講,真係明唒,無說話可以講。

你係第一個令我無嘢講嘅人。

除咗你為自己改嘅名之外,我無嘢可以認同你係啱。
24. 路人 2013-11-13 18:41:54
22樓有人未瞓醒個名的確無改錯,係呢度你仲好提沈大屍同陸東,你真係唔知掟!
25. To 18.未瞓醒 的人 2013-11-13 19:00:21

高緯環球料日後優質地皮推出成交價或高於預期

13/11/20


地政總署公布, 上水古洞及青龍頭的限量住宅地招標結果 . 兩幅地皮為政府庫房進帳 33億8818萬元.
其中恒地 (00012)以 28億8800萬元中標上古洞住宅地皮, 遠高於市場預期的15億6000萬元至22億2000萬元. 每呎地價約5200元.
中國冶金科工就以 5億零 18萬元中標青龍頭地皮, 合符市場預期. 每呎地價3787元.
高緯環球大中華區評值及諮詢部董事張翹楚表示, 上水住宅地皮鄰近鐵路站, 符合政府發展規劃, 加上近年政府較少推出上水地皮, 區內競爭較小 , 增加發展商信心, 因此地皮的中標價高於市場預期, 預計地皮會發展成中低密度住宅 .
他指出 , 發展商一直對後市有信心, 過往部分地皮以低價批出 , 只是受發展商的推盤步伐放緩所致 . 近期發展商透過回贈印花稅 , 令一手住宅銷售回暖 , 相信日後有優質地皮推出 , 成交價或會高於市場預期.
至於青龍頭的限量住宅地 , 張翹楚認為區內已積聚一定的貨源, 對成交價有成響 , 預計地皮會發展成中高端住宅項目.
 
26. 三T 2013-11-13 19:50:50

英哥上場以來除左搞下禁隻非、禁奶令同劃貧窮線滿足下民粹外,而假又至力想趕走有資產的人,摧毀地產及有關產業,不要忘記這是香港經濟重要支柱之一,也是政府的重要收入來源,長此落去,香港將成為一個落後而到處都係騙子、奴才同寄生蟲的城巿!

27. kenny chow 2013-11-13 19:53:33
路人真係講得好啱,條友真係未瞓醒。

幾年前做錯決定唔緊要,有不同意見也不緊要。最怕亂聽人意見。

陸東8月預測樓市兩年內跌5成,你睇下湯生每週指數巡禮。不跌反升㗎。3D 禁唔住啲購買力,如果你咁嘅市都未識睇,那我明白你幾年前點解會沽咗住住樓等個市跌。係因為功力未夠,輸係正常。其他師兄係好言相勸。
28. 三T 2013-11-13 20:11:50

香港樓價高,除QE外,係香港有一定的吸引力,這不是梁先生創造出來的,係英國人留下的!如果香港能夠努力向前,樓價會再創新高,而且會高到離譜,高到大部份人都負擔不來。但,這是問題嗎?這絶對不是問題,那時候全世界會有很多很努力進取的人,很多有能力的人想來香港,不是來拿綜援的,他們想靠自己的本事在這裡留下來,幹一番事情。那些從早到晚喊樓價高,說輸在起跑線的人將被擠走,"逝將去汝,適彼樂土"!而香港將會是一個令人敬畏而響往的地方。事實嘛,我們正扮演相反的角色!

29. 三T 2013-11-13 20:14:22

香港樓價高,除QE外,係香港有一定的吸引力,這不是梁先生創造出來的,係英國人留下的!如果香港能夠努力向前,樓價會再創新高,而且會高到離譜,高到大部份人都負擔不來。但,這是問題嗎?這絶對不是問題,那時候全世界會有很多很努力進取的人,很多有能力的人想來香港,不是來拿綜援的,他們想靠自己的本事在這裡留下來,幹一番事情。那些從早到晚喊樓價高,說輸在起跑線的人將被擠走,"逝將去汝,適彼樂土"!而香港將會是一個令人敬畏而響往的地方。事實嘛,我們正扮演相反的角色!

30. 多方思考 2013-11-13 21:02:24
香港有一定的吸引力
例如呢?前任曾特首講個幾樣,法治.自由.基建.资金自由進出.....等,得你香港有?QE國地方冇咩.我只知全世界得香港有3D.重有得投资咩
好以呢10年來香港靠中国比着數多些呀
1个3D攪掂哂所有優势和吸引力

31. agree 仲未醒多方思考 2013-11-13 21:50:13
i fully agree with you. (but don't use two different names).

there is no hope of hong kong property market, please rent life-long.

but most importantly, please pay the rent on time, otherwise, i have no income.

i would like to say "thank you" to all of you who are paying me rentals every month. please remember "don't buy any property in your life".
32. 淡友慘敗序幕開始了 2013-11-13 22:21:16
上星期淡友真係傷心死, 壞消息不斷出現, 這些壞消息亦代表淡友慘敗序幕開始了, 大家去片睇下咩事先 :

1. 美國退唔到市既新聞愈來愈多, 大些仲話美國低息潮會長達20年

2. 一向打擊香港業主既金管局, 成日話樓市有泡沫, 出招防礙業主買樓換樓, 上星期竟然明修棧道, 暗波陳倉, 自己走去英國投資起樓。

3. 會德豐以高於市場預測上限35%奪得美利大廈。

4. 上星期中原CCL指數竟然升了1.22,報120.72。


5. 新地天璽貨尾一Q加價清晒, AUSTIN又賣到滿堂紅。

6. 恒地 (00012)以 28億8800萬元中標上古洞住宅地皮, 遠高於市場預期的15億6000萬元至22億2000萬元. 每呎地價約5200元.


天下久分必合,合久必分。樓市亦同一道理, 就是低息必升, 高息必跌, 何謂低息及高息呢, 我們可以用銀行供款利息10厘作分水嶺。歷史婁應不爽, 80及90年代超越10厘供樓利息就下跌。



看來淡友未來20年都會輸死, 唔再努力賺錢去買樓將來必向下流, 淡友慘敗序幕開始了。

33. to 31 未瞓醒思考 2013-11-13 22:21:44
我一直唔知交緊租畀我嗰班淡淡腦裡面有咩?

你的一句"我只知全世界得香港有3D"讓我知道佢地諗咩?點解會咁傻。讓我深深知道什麼是知識改變命運。

我無咁好氣,辛苦呢度的師兄,有無人話畀"未瞓醒思考"兄聽,除了香港還有那些地區有

BSD(他不知香港是跟新加坡的嗎?)
DSD(第二套房的厘印)
SSD

還有美國和日本每年按物業市值抽稅。香港沒有。
還有那些地區有增值稅?香港沒有。

"未瞓醒思考"兄,希望你一直睡下去,否則你會很痛苦,萬一到你老了才醒,才突然發現真相,你會很痛苦。
34. sorry to 30 not 31 2013-11-13 22:25:11
to 30 not 31
35. To 18.未瞓醒 的人 2013-11-13 22:27:38

回覆 1# 的帖子

繼續附加好友消息, 部份電視媒體、報紙佬及中原高層都開始轉睇好:

CCL升1.02% 創19週最大升幅
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22649195

究竟未來3 - 4年內,能否推出72,000個私宅單位?
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22659167

九月動工私宅僅5伙 近26個月最少
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22649056

9月平均呎租錄23.1元 升穿3月高位創歷史新高
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22628361

經濟日報:樓價僵持難大跌 政府要保供應
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22622513

有線節目:新盤.....劈價喎....睇真D!
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22637230

聽信高官 錯過7年超低息期 24/10/2013 (中原 - 陳永傑)
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22597795

美聯儲退出QE需20年
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22648631

樓市教學影片:樓價何時及為何漲? 樓價現在會跌嗎?
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22634328

蘋果日報 樓市風雲:中下價樓無大跌空間
http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22607695

36. 我只知全世界得香港有3D. 2013-11-13 22:28:56
"我只知全世界得香港有3D."

*_*  ??

未瞓醒兄, 地球是很危險的, 快回火星吧!
37. 想說話 2013-11-13 22:36:00

歐美國家薪俸稅利得稅高,冇需要高地價錢政策,收入來源有保證.

但係香港稅率低,唯有靠高地價政策增加庫房收入,政府打沉樓市,最終出現財政赤字,到最後唔撤招都要撤,否則加稅又加唔到,就自己拿來源衰!

38. 想說話 2013-11-13 22:45:40

新加坡亦有辣招,不過沒香港咁辣,香港是全世界對樓市出招最恨的地方,2010年至今,共對樓市出了19次招,已成為國際大新聞,出年最自由經濟市場排名受挑戰.

人家新加坡有十幾個產業有收入來源,澳門有一個賭場足夠養活全澳門人.

香港靠什麼?地產唔掂,3D唔撤銷,香港將淪為二線城市,前途必敗矣!

39. 38 樓 2013-11-13 22:55:35
邊個話香港最狠?

新加坡、澳洲、澳門等地早已開徵BSD

40. 支持想說話 2013-11-13 22:56:27

可靠在消息透露,很多人真正未醒,你哋知唔知,當香港立法會通過3D政策時,新加坡政府就會立即取消樓市辣招,釋放外資進入,講明同香港爭吸納大陸資金.

到時香港是蝸是福?大家諗清楚!

41. 邊個話香港最狠? 2013-11-13 22:58:15
還有美國和日本每年按物業市值抽稅。香港沒有。

還有那些地區有增值稅?香港沒有。

DSD? 第二套房的厘印? 國內很多城市也是, 結果如何?

42. 想說話 2013-11-13 23:22:40

有辣有唔辣!

香港享受低稅制,自然要接受高地價,否則政府收入錢從哪裡來?

英美日樓價平,自然就薪俸稅高,沒有誰對誰錯,香港既然一向實施低稅制,為何要高稅的3D?

43. 無奈 2013-11-14 00:23:17
各位師兄,09年以來,我都是樓市大好友,也因之而傾盡所能投資樓市,皆因其時我確信樓市升勢已成。睇好睇淡非一成不變,乃隨時局改變而有所調整,投資策略也須調整,湯博士提出逢3退1之時,小弟已經開始逢3退2了,直至李氏預言一出,我更確信做法正確,有道是君子不立危牆之下,奈何以全副身家,博取微利?這與賭博何異?有人寄望cy下野而3D取消,且不說3D撤銷後樓市走勢升跌未知之數,縱然CY離開,相信3D仍在,因為留任的官員是3D的忠實信徒、倡導者,4D,5D的出現又何足為奇?香港經濟仍佳,CY有的是本錢去擁抱最後一根救命稻草,六七成民意撐3D讓CY有足夠底氣將樓市壓至中指100,也與雲先生之推算暗合。師兄們總以未來缺地支持樓市上升,長遠而言是對的,但目前是政策市,強力政策往往會出現撟枉過正的現象,過度扭曲的市場終難逃一死,此是我視之為危險之一。
其二,美國退市乃必然,莫將日本與美國相提並論,且慢說綜合國力,僅科技創新一項,美國已令世界望塵,其根基隱藏于過百年的基礎教育之中。其經濟復蘇之快無出其右者,無理由繼續無視這個現實。

此外,一個令我驚奇的事件是一向惜售的恆隆也急急加入戰團,請問,我們都比大集團看得更清楚嗎?別忘了,我們只是散戶,俗稱点心。

由CY登台,車公簽,至今日所發生的種種,實在樂觀不起。
44. 想說話 2013-11-14 01:04:12

樓上"無奈"兄言之有理,3D害處未曾表現出來,一眾讀者仍視若無睹,他日市況有變,小業主將逃生無門.

每當樓市大跌時,最可憐的還是基層市民!

45. 黄河 2013-11-14 01:42:17
英雄所见略同
46. 寄生虫 2013-11-14 01:51:16
 to2亮劍
喺幾年前,香港每四五單私樓成交,只是一單租!
但自從今年 2月 DSD出爐之後,呢個租售比率逆轉咗,變成四五單租,只是一單買賣。
 
呢幾年以來,大地代不停用天價call業主放盤,除非業主想換一手,否則業主放盤後大都是石沉大海,因而時不聽聞二手有高價成交,大行地代就是用這陰招企圖凍結整個二手市場,留着購買力給發展商,而大地代就主食一手,這幾年大行地代就是這樣跟政府對幹,樓價難於下跌!!大地代仲系度講乜自由市場,真係笑死人
47. 亮劍 2013-11-14 09:39:56
無奈兄⋯⋯好久唔見你留言啦,我想同你理性討論!

你話睇好睇淡非一成不變⋯⋯
呢點小弟絕對認同!
你又話湯博士提出逢3退1之時,你已經開始逢3退2了⋯⋯
咁睇落你有堅守唔賣出自住樓底線,合理!
揸樓風險大、你去買第二樣,亦係合理資產配置,因為君子不立危牆之下,乃投資不二法門!
你講師兄們(呢度你可能講緊我同PP)總以未來缺地支持樓市上升,長遠而言是對的⋯⋯
呢度我想補充下,我同PP,仲有幾個朋友組成一個論樓群組,每日大家各抒己見,有時仲互相作角色扮演,代入樓市各持份者(包括大中小業主、租客政府官員、地產商等)中,試圖搵出他們最近諗法。
我們力求數據嚴謹,除了上網站揾,PP兄仲自淘腰包,俾錢去各部門買有用嘅資料做分析,所以我哋唔係隨口講下亂咁寫。
你都話目前是政策市,強力政策往往會出現撟枉過正的現象,會過度扭曲的市場⋯⋯
呢點你眼利,睇倒政府點幫倒忙!
官員多翻強調,呢次要用逆週期方式去微調樓市,但事實出來嘅效果有幾得?你中肯啲講句公道話!
市高終難逃一死⋯⋯
此乃金石良言,但我多次強調,等出埋井噴先慢慢走都唔遲!
美國退市乃必然,莫將日本與美國相提並論⋯⋯
合理!但我補充加息不等如樓要跌,其餘仲有好多因素,會影響樓價嘅!
最後你驚奇是一向惜售的恆隆也急急加入戰團出貨⋯⋯
呢下又有乜奇?宗哥出名神經刀,大家領略過啦!
應該買佢阿爸阿叔同佢走去沽,應該去沽佢呢家人走去買,還做得少嗎?
呢點他們與LKS真的無得比呀!

車公簽,加誠哥睇淡,樂觀不起是對的!

但要是人人睇好,現在CCL應該係210而唔係120囉!
48. Dan Ariely to 無奈 2013-11-14 10:11:16

I already told them at least 3 times that the property price is going down and stock up in 2013.

I already told 雲先生 that CCI is top out this year but he insists his view that the breakthrough of triangle formation that confirmed wrong view.

I already told PP that analysis is no use in this property market because of the visible hand.

Now I tell you that US will not raise the interest rate before 2016.

 

49. PChan 2013-11-14 10:20:05
同意亮剑兄意見。

他说 "市高終难逃一死"

太偏面,过度借貸就係。

I bought a flat at the point (1997, 2.5m),it is a local maximum pt.

 now it is (2013, 3.5m). 

and the rental income is over 1.2m
另外, 看長遠,楼价向上。。。

睇下面例子:

北角半山珊瑚阁B中层1室1100呎实887呎,1195万成交。
1970年10.5万买入。升112倍。 持貨 43 年 ,年約升12.9%


天后庙道52号, 1957年4.2万买入,2008年9月740万卖。升175倍。 持貨51 年 , 每年升约10.6%

2011年9月 堅尼地道甘苑高层A單位2180呎,4020万卖出。1973年30.4万买入,升131倍, 持貨 40年, 每年约升13% 

美孚三期51号高层c室676呎,1973年4.25万买入,现值500万。升值116倍。 持貨40 年 每年升12.66%

铜锣湾海华大厦中高层A室,1963年5.9万买,2013年2月1680万卖, 升283倍, 持貨 50年, 每年升约12%

淺水灣松苑一個四房單位,上月底以6688萬元成交。原業主1985年僅以275萬元入市,持貨約28年,帳面勁賺逾6400萬元或23倍離場。每年升约12% 。
50. PChan 2013-11-14 10:33:03
無奈兄:

你說: "美國……僅科技創新一項,美國已令世界望塵,其根基隱藏于過百年的基礎教育之中。其經濟復蘇之快無出其右者,無理由繼續無視這個現實。"

若你所言成立, 美中貿易更多,香港受惠更多,香港
经濟更好。

美國近十幾廿年来基礎教育如何,你可Google
 下。

美國金融海嘯以來,5年了,恢復效果不太明顯。
可留意下美國產業轉移………奥巴馬話再工業化, 有何困難?
51. 寄生虫 2013-11-14 10:39:28
to49
以前買樓要一炮過才能買樓,但自從可以物業抵押貸款後,買物業的成本就愈來愈低,樓價升幅亦愈來愈快
52. 無奈 2013-11-14 11:17:24
各位師兄,想不到一時手癢有許多反應,太忙少發言。師兄們提出種種質疑,一時三刻小弟不能就此詳解,容後作答。總之,睇好睇淡各有理據,冇人能預知未來,凡事太盡,緣份必早盡。博士曾指出,不同的樓市週期,炒家面孔不相同,老實說,這說話令我非常震撼。
[滾滾長江東逝水,浪花淘盡英雄]。
53. 地代又出來嚇人了 2013-11-14 11:39:00

發展商開盤搶客 二手樓價加速調整


李峻銘
世紀21奇豐物業顧問行行政總裁
2013年11月14日

上 半年市場未有發展商搶客,加上低息環境下,業主並沒有出售物業的壓力,可謂是「業主唔憂賣」,而同期在「辣招」的影響下,買家亦是「唔憂買」...... 不過,筆者預料這種買賣兩閒的局面即將被打破.......在發展商減價搶客潮下,市場上的二手買家數量銳減,業主要出貨會更困難.......,有意 「出貨」的業主實應考慮調整出售策略,調整至買家吸引的價錢,以免因急售而要大幅割價.......由於在近期的新盤減價潮中,豪宅市場受到的衝擊最大, 所以亦率先落價........有關減價潮將會漫延至中價盤,最後波及上車盤。.......料減幅平均約10%,二手業主若要售出手持物業換樓,相信要 面對減價的現實了。
54. 司馬峻銘 2013-11-14 11:39:50
"有意出貨的業主實應考慮調整出售策略,調整至買家吸引的價錢.......料減幅平均約10%,二手業主若要售出手持物業換樓,相信要面對減價的現實了"

業主如果聽你講跟著做
,什麼人士獲得最大得益?
地代都信得過? 完全係司馬昭之心! 抵你啲地代冇生意!
55. 亮劍 2013-11-14 12:00:27

【本報綜合報道】資產泡沫令人聞風喪膽,經歷過2006年樓市及1999年科技泡沫爆破,投資者仍猶有餘悸。近年全球央行放水,令資產價格暴升,泡沫恐慌再現。財經網站MarketWatch就數出十個可能出現泡沫的資產,希望讓投資者及早洞悉爆煲先兆。

市場普遍認為,資產泡沫是資產投資出現非理性狂熱,但始終未有正式的定義。今屆諾貝爾獎得主席勒(Robert Shiller)早前表示,現時股價雖高,但未到危險水平,認為資產泡沫是「社會精神病」。金融大鱷索羅斯亦表示,泡沫爆破「冇路捉」。
MarketWatch
則列出十個可能出現泡沫的資產,包括美股、動力股、Bitcoin、優質威士忌、倫敦樓價、中國樓價、美國農地、家禽期貨、美國學生貸款及科技新公司。

Tesla估值過高

其中美股自美國聯儲局推出量寬措施以來升勢強勁,牛市已持續近5年。以標普500指數為例,由20093月的低位截至周二,已上升1.6倍,當中只在去年6月曾出現10%的調整。近期企業增長放緩,儲局亦開始放風收水,但標指仍屢創新高。分析指,散戶過份樂觀和有信心,現時市場欠缺恐懼情緒是最令人憂慮。
資金湧入股市,不少股份受追捧,不過有投資者直言對這些動力股避之則吉。以電動車商Tesla為例,股價今年來飆升3倍,連行政總裁Elon Musk亦暗示估值過高。著名沽空投資者、Kynikos Associates創辦人Jim Chanos直指Tesla被炒高,但基礎因素欠奉。
另一表現標青的社交網站facebookfb),今年至今股價升75%,該公司去年5月上市以來股價一直潛水,今年公佈流動裝置廣告收入錄得增長後,股價浮面之餘更連番破頂;不過有分析指fb現價被高估45%
MarketWatch
對於一眾科技新企業亦有保留。Twitter上周上市股價表現理想,令市場對其他科技公司有所期待,分析指Twitter未有盈利,但市值驚人。

香港樓市有無泡沫?睇睇拾多年前發生咗乜事先!

1996 年頭,CCL 55.81 ,全年計CCL平圴約65.3

1997 10月, CCL去到 102.93 先爆,全年計CCL平圴約 93.05

CCL可以一炮過由 96年低位,經 22個月,升足 84.43 % 俾你睇!

就算計 96年平均,都升足 42.5 %,如此升幅,才叫井噴!才可叫泡沫!唔爆無天理!

古往今來,出得來行,遲早要還!

CCL終於要跌到去 98 10月,才喺 45.71找到初步支持!

以高位計,一年跌足 55.6 %

就算年平均計都有近 3成跌幅!

 

但最近一年 CCL平均係 120

56. 無奈 2013-11-14 15:34:24
美國基礎教育行經多年,美國的創新科技,發明層出不窮。若果這樣的教育不好,還有哪裡更好?香港教育官員為香港學子國際試考獲高分沾沾之喜,實質解難能力極低,高分低能。懂教育者不會對美式教育妄下批評。
57. Andy 2013-11-14 16:14:58

我都觉得科技创新很重要,看看 Dr. BOSE 的故事!

http://www.bose.hk/tc/about-bose/about-us/a-history-of-bose

Bose 博士是麻省理工50年代的畢業生,決定購置一套全新的音響組合。然而,他發現即使是當時技術規格驕人的揚聲器,也未能重現現場演繹的真實感,因此大感失望。於是他開始踏上追求更出色音效的歷程。

香港大部分博士在(或教人)炒股、炒楼。。。

58. 無奈 2013-11-14 20:49:28
圖表推算乃投資界一種工具,其走勢是否已反映了人為干涉的因素?而事實是雲先生的推算非常的準,不能不令人嘆服。何況,市場上很難介定哪一種干涉不應被考慮在內
59. 無奈 2013-11-14 21:02:08
PChen兄,中美貿易中香港非唯一必經之路,香港在中國發展的進程中地位急速下降。一個民粹當道的香港早已被邊緣化,傳說中的九+二是以廣州為中心。
60. 無奈 2013-11-14 21:18:40
亮劍兄,井噴式上升?即使會,也要在回調之後,還要配合很多有利條件,樓市唯一利好是美國延後收水,中原指數應已反映了。過去幾年的升市有很多利好因素,如今已不復存在。或說長遠沒有足夠的地支持樓價上升,但目前新盤排山倒海般湧出,嚴重地考驗着好友的信心底線,一旦失守,如近日紛紛現低市價成交,樓價向下也是很有可能的。
61. 無奈的無奈 2013-11-14 21:51:59
無奈兄,那些人講大咗,已返唔到轉頭,只會話以往跌幾多都會升番上來,可能是的,不過一個大循環,講緊可能係二十年,再唔係跌五六七成,都會話賺咗住,咪等他們死撐(其實得把口,他們都不敢加碼),市場自然會懲罰看錯的人
62. 無奈 2013-11-14 23:28:29
亮劍兄,以下看法純屬交流。喜聞眾兄台以角色模擬,嘗試盡量客觀看待樓市,激贊!

然而,這種方法有一個盲點,角色代入中有一定的限制,就是官員與大發展商的角色。

香港的發展商久經戰陣,心里質數非常之高,其對事的取態非唯一個“利”字,實在很難估計,若非親歷其境,未必能體會其內心世界。有一點是肯定的,這些人除了視野遼闊,膽色與謀略都非一般可比。君不見,湯博士的言論往往出人意表,我獲益良多。

官員較容易理解,守成是其特式,英國人訓練岀來的更加如此。貴為特首,CY應有一定的抱負,很不幸,他未上任已被縛在樓市的戰車上(以此為競選議題問鼎),其取態與前朝官員一拍即合,DDD出籠就很自然了,恒隆是否感覺到或確信DDDD, DDDDD已束勢待發,難道兄台沒有想過嗎?

第一個D及第二個D的確令樓市倒升,第三個D令樓價橫行,第四個D會怎樣?凶多吉少!

若果一眾發展商都認為樓市要爆升,為什麼現在爭先恐後推出,據說他們都不缺錢,不是很奇怪嗎?
63. 笑看風雲 2013-11-15 02:21:33

dsd的推出已確定樓市向下,觀二手樓一片死寂,毫無上升動力,甚至屢屢出現低價成交,就証明樓市處危急存亡關頭.政府3年來推出19招打壓樓市,如果有人敢講樓價有力再上,他不是不了解3d內容,就是極度愚昧之才.

新樓近期以低二手樓兩三成開價,一反以往高價開售慣例,正正顯示地產商在爭奪市場上最後一批買家,當這批最後購買力消耗完時,便是樓市大跌之時.

64. 見跌唱跌 2013-11-15 08:12:22
大多數人也受氣氛影響,只會見跌唱跌,所以投資市場贏家是小數人。

想知紀惠點解可以咁大?到今日還可以不受氣氛影響,攞7億出嚟 FP 買嘢。
65. 亮劍 2013-11-15 09:18:10
無奈兄
先请聽我解釋大孖沙點魚肉股民做比喻,重申我唔係話緊「綠十怡」!
有老闆用每股一元買咗個殼,因為呢個老闆大有來頭,呢隻嘢股價立即升到5蚊。
然後老闆將一啲資產以折譲價7成注入公司,散戶同基金見有着數,炒到上十元。
通過一連串消息跟尾,呢隻嘢給有心人唧上50元,公司在呢陣子公佈一個包贏無輸嘅計劃,同時宣布供股!
一下子供應量增加咗,呢隻股趺回3X到4X回氣!
過咗幾個月,消化完驚清貨,股價上翻50元,公司又公佈一個正到無朋友嘅大計,同時批股!
接貨者再喺市場收散貨,然後一級一級將呢隻嘢唧上,達到80元高價。
投資銀行在呢陣出 l Q U 呢打!
呢個時間,正苦同佢合作攪嘢,但輿論哇然,話政府俾人狂揾笨!
散戶見正苦被人搵老襯,缐性思維咁即係呢隻股搵倒着數啦,仲唔立即飛撲?股價直颷到100元!
公司成機批多啲貨出街!
喺呢個時刻,在5X到6X入咗貨嘅大戶及公司高中層,靜雞雞出貨!
基金就以九折讓貨!
散戶見本來叫緊一百嘅貨,現在可以用8X就入倒,陸續魚貫入場!
老闆再公佈落實咗件世界大買賣,全部人都好高興,股價再上翻9X!
全世界都入緊,除咗老闆、高層、基金、投資銀行⋯⋯
呢隻嘢被人派落7X,散戶見7折,入!
再派落6X,6折喎,更要入啦!
5X咋,半價咋!唔買就笨!
4X⋯⋯有人出來維持秩序,上翻50幾!
「都話50係鐵底啦,買買買唔好執輸呀」!
終於莊家一路派到2X,公司話私有化喎!
要輸咁多,散戶當然唔肯啦,咁呢隻嘢見1X元。
散戶呢次死曬心啦,投降照價沽!

我想問無奈兄,呢隻股嘅派貨區在甚麼位?
而散戶又接咗幾多貨?

最重要嘅係呢兩年地產商,能否可於高位,派夠、派足、派完,他們手上貨源?
66. lok 2013-11-15 10:05:43

無奈:

 

第二次世界大戰期間,之後,資金人才去美國,最好實驗室,科學家去了美國,故一路nobel 美國最多,乃慣性使然,但慣性逐步逐步減弱了。

看下面評論:

奧巴馬:中印正正在努力 將在教育上超越美國

  【環球時報駐美國特約記者蕭強 葛元芬】美國總統奧巴馬當地時間25日在紐約一所高中發表演說,警告「來自中國和印度等國家的幾十億人正在努力奮鬥,在數學和科技方面的教育程度即將超越美國」。奧巴馬同時強調,應加大美國教育改革,做好迎接經濟全球化的挑戰。

  據《印度時報》26日報道,奧巴馬25日在紐約布魯克林一高中對學生們說:「在過去幾代人所處的時代,美國經濟處於遠超其他任何國家的地位,我們沒有太多競爭。但現在,你們面臨著從北京到班加羅爾再到莫斯科幾十億人的競爭,這些國家每天都在努力,以在教育和競爭力上超越我們。」他指出,中印等國尤其在數學、科學與技術方面已出現顯著進步,美國必須做出選擇。如果美國的勞動人口不接受足夠教育,未來就會落後,很難找到一份可以糊口的工作。」奧巴馬接著說:「我們生活21世紀,經濟全球化使工作崗位可以流向任何地方。公司希望雇用接受過良好教育的人,無論他們身處何方,都會被給予非常好的工作機會和報酬。」他呼籲美國學校教給學生必要的知識,來幫助他們應對全球化。

  美國《華盛頓郵報》26日稱,奧巴馬在演說中還談到聯邦預算和移民改革等問題。美國高等教育費用不斷增加,奧巴馬稱他正在努力減輕年輕人在助學貸款方面的負擔。他說:「我們需要降低高校費用,給更多年輕人進入大學的機會。幾個月前,我提出一項宏偉的新計劃,降低大學學費。」奧巴馬敦促國會批準更多教育經費,提議在今年的預算中拿出3億美元加強對高中生的科技教育。

  《洛杉磯時報》26日報道稱,聯邦統計數據顯示,去年,美國公立中學的自費留學生數量從2007年時的幾百人猛增至近3000人,私立中學的自費留學生數量更加龐大,去年達到6.2萬人,大多來自中國或韓國。據美國《基督教科學箴言報》報道,20102011學年,約2.4萬名中國學生在美國高中學習。「中國學生成了美國高中新的資金源頭,每人繳納的費用超過1萬美元,一定程度上為這些學校解決了資金難題。」報道稱,富裕的中國家庭花費巨資讓孩子在美國接受高中教育,然後在美國讀大學,以避開國內競爭激烈的教育係統。

 ========

美國中小學教育五大嚴重問題

一、教育效果嚴重低劣:學生學習成就普遍低落,為工業化國家之末,導致國家缺乏本土高級人才

美國學生的學習成就,在各項國際評比當中,經常是敬陪末座,其中以數理自然科學方面最為明顯。

做為一個人口大國,美國所派出最頂尖的學生,在知名國際數學、或科學比賽,如奧林比亞等比賽,經常只能得到二十五名左右的名次。

為了維持專業素質和高級人才的水準,美國不得不年年進口大量的外國人才,以補充其國內的不足。

二、學生人均教育支出高昂:美國學生人均教育支出為世界之首,中產階級背負重稅

為求提昇學生素質,不斷進行各種教育投資和改革,包括縮小班級和學校規模,提高教師薪水,以及引進各種特殊課程等等,然而教育不斷改革超過半世紀以來,未見明顯改善。偶有成果,多如曇花一現,難以保存。

以二千零七年水準,今日美國中小學教育,政府的支出,每年平均每個學生花費已超過一萬美元,其中尤以紐約州的人均最高。全世界每年教育支出以學生平均而計,只有小國盧森堡高過美國。

高昂的教育支出加上世界上最高的軍事費用,使得美國中產階級承受重稅負擔,降低了他們的購買能力,反應不出其相對於國際較高的收入水準。

三、學校教育獨力負責能力不足:嚴重依賴家長的奉獻和參與,使得經濟弱勢難以藉教育翻身,人民依所住學區不同而形成種族和經濟階級的隔離

教育資源分配不均,窮學區經費困難,無力進行課程改良,亦難以提供如富學區學生所擁有的教育機會。近些年在部份州郡,經費不均情形已有改善,但是由於學校過度強調和依賴家長的參與,弱勢家庭無力為之,其子女相對吃虧。

又由於歷史和社會因素,經濟弱勢以少數民族如非裔和中南美裔居多。在中產或以階級較集中的學區的學校,由於父母對教育的注重和參與,相對辦學成績較高,當地房價、地價隨之水漲船高,非裔和中南美裔父母相對無力購買或租賃較富學區的房子,如此自然形成了一種自形的經濟和種族革離。

四、分流作法失當,浪費學生青春:以精英教育觀念施行全民教育,未能給予程度較差學生基礎的職業能力訓練和謀生技能,形成社會問題

五。美國學生品德和道德低落,學習態度普遍不佳

67. 珍惜香港 2013-11-15 10:44:05
看淡港樓市 資金投海外
所以市民亦不再以不合理的超樓價入市置業的原因
68. 珍惜香港 2013-11-15 10:44:05
看淡港樓市 資金投海外
所以市民亦不再以不合理的超樓價入市置業的原因
69. 亮劍 2013-11-15 12:30:35
隨著環保意識抬頭,你政府幾乎每一個增加土地嘅方䅁,都會遇到或大或少的阻撓,那麼持有土地及房地產嘅大小業主,睇死你呢個供應斷層不能短期解決,他們那肯平售?
根本由幾年前開始直到現在,那些仲走去買樓嘅人,一係自住、一係想去收租!
喺絕對無可能去短炒嘅市,由其是中小型單位空置量奇低,那能稱過熱?

下一年將會有兩萬個上下嘅樓花供應,講出來都幾嚇人喎!
但對上幾年嘅樓房供應,每年講緊一萬個咁上下,那呢個缺口,請問要不要彌補翻先?

單計呢一年,本來想買變咗租嘅人,隨時係幾萬,上六位數都唔奇,呢度絕對唔係講笑!
我再度重申,香港好多人並唔係無首期、供唔起,佢哋唔買去租,只是無信心驚跌驚摸頂啫!

隨著雙非童陸續來港入學、非本地大學生持續增長、境外大學生畢業生留港工作,呢度唔買都要租,在在喺度加劇房屋剛性需求!

下年發展商要推咁多盤,貼市價、送SD呢啲基本嘢,少不免將會繼續,但發展商如果唔想瀨嘢,緊要想多一點計仔出來拆招!

同你地產商提些建議:
例如東涌啦,佢近機場,大把喺機場返工嘅客睇到實。
咁有証明喺嗰度做嘅,回翻三隻佣俾人,那些空姐及機師客,仲唔排曬隊來買?
唔夠激用埋團購啦,每間指定機構嘅員工,要是集齊十單比多一隻佣,二十單隻半,三十單兩隻⋯⋯然後那些買家齊齊分咗佢!
樓下托兒所、幼稚園同學校,喺機場做嘅員工有折頭,加上穿梭巴士及會所24小時服務⋯⋯
如果以上嘅嘢全部做齊,那三個月內清倉有何難度?

第二啲盤賣樓部老細,咪照板煮碗囉,以相約方式去思維,為旗下樓盤度身定做優惠,唔使我教啦,咁兩萬嘢啫,驚都未過!
70. 珍惜香港 2013-11-15 12:41:20
珍惜香港

我一話呢排唔得閒啫,就有人走嚟冒名。不過,話分兩頭,珍惜香港呢個名,又唔喺我嘅專利。

之前有人話我有幾珍惜、笑死人之類;呢樣嘢,唔可以用一句就解到晒嘅,我响自己個專頁簡介度有寫過,一般羊群喺唔會明,不過有用心睇過我每篇文章同留言嘅人,一定會意會到。

我一向低調怕麻煩,唔想公開身份同網主攞個帳戶,咁惟有屈就下啦!既然喺咁,就由依家起加我個珍惜香港嘜頭响每個留言前面。呢個嘜頭,喺會指去我專頁裡面一個 list 晒所有我响地產博客中之留言嘅網誌度,就算你照抄,個 list 上面冇嘅,就即喺冒啦!果啲真喺有心長期响度分享心得同學嘢嘅人,不妨參考一下呢個做法。

見到亮劍同無奈嘅對話,喺有啲嘢想講下,不過真喺好唔得閒,遲啲啦!
71. 亮劍 2013-11-15 13:59:28
不是讲楼吗? 怎麼讲股票?
楼好难似股票咁运作哦!
可能我眼高手低啦,咁我講白啲!
通常散戶都係⋯⋯
1) 唔迫唔高都唔入市。
2) 每每係睇價位而唔係睇價值,所以平咗當超值,例如呢件嘢本應值10元啫,但市場曾經去過100,咁以為賣50係半價!
3) 以耳代目聽消息,但又唔識篩選邊啲先係正料。
4) 贏少少就割禾青,但輸咗就死守。
5) 收集區同派貨區唔識分。
6) 經濟常識通常欠奉,唔知乜嘢係價值區。
7) 對外圍政經情況一知半解。
8) 錯誤解讀政府政策嘅用意。
9) 以為政府係萬能嘅,政府指揮棒一出,個市場就乜都唔理照跟。
10) 對自己抱有過大信心,又唔知自己未夠料!衰咗之後,又唔自我檢討,仲堅持己見,淨係喺度賴市場錯、係人家癡線!

其實我都係一般散戶,所以我都要注意唔好犯十誡!