地產博客 > 蔡志忠 返回
瀏覽人次:42683    回應:116
蔡志忠
 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 中產A 2011-10-26 14:44:28
政府將大量推中小型單位,未來的確有機會推倒樓價,如果真要行低地價政策,跟住另推行重稅制度,届時民間怨氣更深,睇以前負資產大游行就可証明!
2. 唐朝 2011-10-26 14:54:16
非常贊同筆者話政府故意推倒樓價,係要遷就基層未上車者和反對派議員,罔顧百萬小業主利益. 正如麥萃才教授所講:[推倒樓價換來重稅,民怨更深.]
3. 唐朝 2011-10-26 14:54:40
非常贊同筆者話政府故意推倒樓價,係要遷就基層未上車者和反對派議員,罔顧百萬小業主利益. 正如麥萃才教授所講:[推倒樓價換來重稅,民怨更深.]
4. 王先生 2011-10-26 15:34:04

在此重新講我哋業主唔係要啲樓價,係咁升、唔俾跌,我哋只係要政府房地產政策唔好一時一樣!
         
一係餓死、一係飽親!好似有人忙過頭,無食午餐,可唔可以係晚飯時間連隊两個义雞飯補翻數??
或者有一晚同朋友玩通頂,第二日連續瞓夠拾幾個鐘當打和??可能真係有人咁做,健唔健康先!
         
幾年前好多代表中產嘅報紙,都係咁叫政府改善勾地表機制,啲社論出完一次又一次,真係講到口臭!
唔知都以為嗰啲社論主筆乾曬塘,不斷陳腔濫調!土地供應短缺令到樓價上升,有讀過經濟嘅人都知!
幾年唔做嘢,臨收工就做凸,重攪到一塌糊塗,令有樓同無樓;新居屋同舊居屋;平樓同貴樓分化曬!
         
最攪嘢係將質素好嘅地段都劃來起 1-2 房細單位,咁第時果啲揸住 2 房新界樓嘅業主唔俾多一倍呎價,
都唔好稔換市區三房或四房,重要係 2 手,因為新盤大單位斷曬層!!!!  
         
如果樓市下跌,可以令到上唔倒車嘅人買倒樓,咁我哋呢啲小業主嘅壯烈犧牲都話有少少價值!
但依家係啲中下階層繼續上唔倒車,因為金管局要啲銀行收緊按揭,只係益左有大舊錢嘅人先買倒樓!
         
特首房屋政策唯一亮點係唔俾啲邊緣人仕買樓,以免拒地成為負資產,但後果係啲樓俾大陸豪客買埋!
重要係合理價,第時嗰啲在「房屋安全網」以外嘅人就要同大陸業主租先有樓住,真係多得政府唔少!
         
現在政府攪乜福利都係劃一條線,線下面就拾幾樣資助,線上面嘅中產,就只係有份埋單無份埋枱食!

5. 王先生 2011-10-26 15:43:01
6. 遺產承繼人 2011-10-26 17:44:05

1. 我剛繼承一細單位,因不打算自用,又怕處理租務,故想以市價放出,怎知要付額外印花稅幾十萬,買家怎願付,簡直困死了我。2. 朋友告訴我,一向業主如短於三年轉賣而有增值,已要交15%稅;額外印花稅如果也在增值上加抽,比較合理,如無增值甚至蝕讓都要,那麼突然失業喪偶無收入點算?有無轉彎餘地?3.額外印花稅另二手樓供應更少,樓價跌還要付額外稅,小業主好苦,他們的錢也是血汗錢! 所以在樓價下調時建議政府取消額外印花稅。

3.

7. 不要自稱中產 2011-10-26 18:01:48
有次偶然讀到中產標準原來好低,指個人?家庭?超過一萬三千元?就是中產。所以公屋可能住了不少中產者,如我有誤會請糾正。也建議不要自稱中產,因為表示自己是社會上最慘最無褔利的人,難怪外國打工仔無上進心,你收入好就交多的稅,無人想升職加薪,這樣的社會好悲。
8. 向飯民說不 2011-10-26 18:27:18

何必争论乜叫中产,中产应该就是那些被排除在福利意外及歧视的纳税人。

班饭民天天公平,点解唔帮被歧视的纳税人。

9. 不平等 2011-10-26 23:07:14

CY和唐唐將來都要興建大量公屋供給低下層市民,因為呢個係主流民意,所有政客均唔可以與民為敵,包括小業界們,警告你們,最好別那麼自私,成日只想樓價大升,唔顧基層市民需要,咁樣只會愈來愈分化香港社會.

10. 小道 2011-10-26 23:10:40
支持樓上講法,香港就係不平等,所以需要全民普選,實現公平公正社會!
11. falling 2011-10-26 23:25:58
政府扭曲操作令樓價上升一倍,政府扭曲操作也可令樓價下跌一半,政府一向都係大庄家,乜你唔知咩!
12. 小道 2011-10-27 03:48:54

[獅子山下]嘅香港奮鬥故意已經成為咗歷史,唔好緬懷過去,宜家嘅人冇理由要行回頭路,社會進步就應該公平和公正.

如果香港嘅官商勾結和地產霸權咁嚴重,的確有好多人寧願選擇好似作者所講:"公平公正嘅社會,一起共患難,一起共貧窮!"

13. Hardworker 2011-10-27 04:24:53

很多時候聽到 : 實施全民普選, 就社會和諧 / 天下太平 / 一天都光晒 / 萬事得以解決......普選能選出個神做特首?  我不反對普選, 前題是候選人和選民的質素要夠水平, 此要求在香港兩方面都未達標. 台灣陳水扁不是一人一票選出來的嗎? 菲律賓總統和泰國總理選舉呢? 香港這個主要靠金融業, 服務業吃飯的小地方, 經得起紅衫軍黃衫軍那樣的動亂嗎?

普選只是選舉"制度"的一種. 制度公不公平跟被選出來的人是否真能做事是沒有直接必然關係. 比方說, 我幫孩子找學校, 是看學校好不好, 他讀不讀到書. 至於是讓他坐校車還是騎單車到學校,根本不是大問題.

14. Hardworker 2011-10-27 04:29:58

To 12 小道,

幾十歲人講話要經大腦並負責任.

請舉出官商勾結嚴重而不被起訴的實例.

15. 小道 2011-10-27 05:15:01

樓上未免太武斷,要講香港官商勾結嘅事,實在太多了,你用腦諗一分鍾就有,無需再提了.

至於香港人點解唔開心,最大嘅原因係居住問題,星加波有八成人住在組屋(政府廉價房屋),而香港人好多住劏房,好多人排長龍等緊上樓.

呢個網絡仲有一班自私嘅小業主,日日跟隨大炒家係度大聲吶喊,排斥未上車者,並指責佢哋冇上進心,扮晒站在道德高地,叫人黠信服?

16. 小道 2011-10-27 05:32:02
至於普選問題,香港大多數人對現狀不滿,想政府管理層有一個實質性改變,即使普選出一個類似陳水匾的,亦冇所謂,反正為官者與其行為都差不遠,起碼經歷過才更加知道點樣去改善!
17. Hardworker 2011-10-27 05:59:55

既然 "官商勾結的事, 實在太多", 你就隨便舉2,3個例子, 以事實服眾吧?

大家對目前的政府 "缺失" 在這裡抒發己見,但希望香港動亂或共貧的人, 絕對不是為香港好的人. 這樣立心不良, 除非此人是自己已走到人生盡頭又沒有後代生長於香港.

18. 80後的蟻民 2011-10-27 08:09:12
普選又如何 ; )
普選 = 公平 ? 我不認同
永遠於低下階層拿取選票的都會勝利, 因為低下階層人數永遠最多

我不要普選, 我只要有能者居之即可
看!, 現時的垃圾會議員, 不就是民選出來嗎 ; )

至於香港人點解唔開心,最大嘅原因係好多人不滿足現狀
不珍惜現有的一切, 憎人富貴厭人貧
要得到財富, 需要實幹需要節儉
並唔係做完大花筒之後話自己冇錢, 話政府廢

我知道住劏房生活環境好差
但點解會要住劏房呢 ?
而家做保安都有1萬蚊個月
搬去新界 / 離島, 租金會平好多, 即使要出九龍番工, 交通費又有政府津貼
可能係時間上會辛苦小小, 但係呢個世界, 搵食就係要付出架啦
要脫貧, 係要靠自己, 我相信係香港, 肯做, 就唔會窮
19. 小道 2011-10-27 09:33:36
樓上講嘢者大錯矣,愛普選想公平正正等於愛香港,比起那些為自己利益係度亂吹者高尚很多!
20. 王先生 2011-10-27 09:59:01

愛普選想公平----依家歐美無咩??咁現在係歐美金融區瞓街果班人係度反乜春???拒哋無普選???
          
香港其實大把機會,林奮强份「香港黃金五十年」研究報告不日發表,小道等人請留意,唔好係度等運到!!

21. abc 2011-10-27 10:01:54
大陸13億人排住隊落黎買樓,新增供應根本不足應付需求
22. 80後的蟻民 2011-10-27 10:29:28
RE : 19
唔係一句"之乎者也" 就可以無的放矢 ; )
請拿出證據證明論點
23. 強人所難 2011-10-27 10:39:24
那此只懂嗌口號,叫他們拿證據,例子,實在強人所難.正如叫大學雞讀書,示威就識,讀好書,好辛苦個播,又冇得威.不如攞綜援,申請公屋.
24. 王先生 2011-10-27 10:46:30

係度我希望前港同盟嘅頭頭答吓大家:-      
         
1) 90 年代中在遮打公園嘅「無殼蝸牛」行動係咪你哋有份攪?   
2) 董伯伯嘅 8萬 5 房屋政策你哋支唔支持?建屋量過多或過少?   
3) 8萬 5 政策攪出大頭佛之後,你哋係邊一年反轉豬肚狂炳董伯伯?   
4) 夾心階層居屋、租者置其屋、首次置業貸款---你哋有無份俾意見?讚成或反對? 
         
         
再係度我希望民主黨嘅頭頭答吓大家:-      
         
1) CY嘅 3萬 5 每年公屋建屋量你哋支唔支持?建屋量過多或過少?2 年上樓過唔過份? 
2) 新公屋或新居屋要起係市區黃金地段,以方便低下階層返工,讚唔讚成?  
3) 如果香港過幾年因為過多中下價樓宇落成,引致樓市大跌,你哋會唔會反轉豬肚狂炳新特首?
4) 新居屋及置安心起多啲,起夾心階層公屋或再攪首次置業貸款---你哋讚成或反對? 
         
張生、李生、何生---幾位請答吓大家呢啲簡單問題!!!

25. 小市民的訴求 2011-10-27 11:28:12

【蘋果日報】報道,輪候公屋最長達八年。市民申請公屋的輪候時間,政府定下的目標是三年之內。但房委會最新分析顯示,三成公屋申請人輪候超過三年以上都未獲編配單位,最長要等七至八年。
呢啲資精有無顯示,喺輪候卌上曾經編排過比佢地,而又Refuse過多次既資料,據知有不少人要編排到市區、高層、觀景美好(背山面海),間格四正等等才接受,咁當然要等七至八年啦,我有朋友只有有屋住便可申請咗2年已可入住屯門(並非凶宅),樓齡較新添,只係低層啫,唔好將啲衰嘢無限放大。。

要求入住市區,又要等兩年?我地中產用真金白銀買都未得啦,如果儲錢等七至八年買到都好高興了,而家為遷就基層未上車者和反對派議員,罔顧百萬小業主利益,實在唔公平,政棍們口口聲聲既公平在邊度???

26. 小市民的訴求 2011-10-27 11:28:21

【蘋果日報】報道,輪候公屋最長達八年。市民申請公屋的輪候時間,政府定下的目標是三年之內。但房委會最新分析顯示,三成公屋申請人輪候超過三年以上都未獲編配單位,最長要等七至八年。
呢啲資精有無顯示,喺輪候卌上曾經編排過比佢地,而又Refuse過多次既資料,據知有不少人要編排到市區、高層、觀景美好(背山面海),間格四正等等才接受,咁當然要等七至八年啦,我有朋友只有有屋住便可申請咗2年已可入住屯門(並非凶宅),樓齡較新添,只係低層啫,唔好將啲衰嘢無限放大。。

要求入住市區,又要等兩年?我地中產用真金白銀買都未得啦,如果儲錢等七至八年買到都好高興了,而家為遷就基層未上車者和反對派議員,罔顧百萬小業主利益,實在唔公平,政棍們口口聲聲既公平在邊度???

27. 踢爆 2011-10-27 11:32:06
政棍公平既定義 : 肥佬給我二千萬[捐款],唔好話政棍,神父都撐公義啦, 那管肥佬出叫雞指南
28. 非常憤怒的人 2011-10-27 11:41:13

TO: 小道 你真有大道

 

正如 小道你所講〝[獅子山下]嘅香港奮鬥故意已經成為咗歷史〞,現在的懶人,廢青,唔會奮鬥呀,所以唔會脱貧架,只有普選,然後他們才可做红衛兵明正言順去搶人地啲奮鬥成果。

29. 業主心聲 2011-10-27 17:24:50

致各位地產代理從業員以及2大代理老闆,

請勿再打電話來問推介新樓盤, 不要浪費大家的時間,

銀行不願借錢, 自住層樓又賣不出,  2手一池死水, 何來有錢轉換大屋呢?

新樓盤只有大陸人買的, 和極小數香港人買來自住的

30. 小道 2011-10-27 22:49:10

作為香港年青一份子,本人問心無愧,現時有一份正當職業,冇不良嗜好,亦唔係好食懶飛之輩,我要求樓價回落至合理水平,俾我哋有機會上車,有何唔妥?

成日用以前嘅人如何努力來教訓年輕人,咁係好唔正確,點解唔比較外國人,佢哋比我們更懶惰幾倍,社會進步咗時勢已唔同,唔好同以前相比較.

小業主唔好咁自私,樓價升咁多好應該感恩,冇大陸人撐樓市你班小業主有今日?回落小小2-3成,給年輕人有機會上車係非常合情合理!

31. CBD 2011-10-27 22:56:53

To 30. 小道

Will you buy immediately when the price dropped 30%?

Or you will keep watching for longer period?

32. 小道 2011-10-27 23:07:23

仲有,點解一定要本人列出官商勾結嘅事例?都話你用腦諗一分鍾就有了,唔信你去問問梁家傑啦,都死雞撐飯蓋嘅!

我想話俾你哋班業主聽,唔好太自私,香港唔係你班小業主話晒事,為咗層樓牺牲咁多嘢值得咩?如果只有一層樓又有咩咁緊要呀,唔好俾大炒家利用啦.

業主會慳啲啦,小貓三幾隻可喚起百萬業主同你哋顛?會長為何方神聖有甚麼把炮搞好呢個會呀?都不切實際!

33. 小道 2011-10-27 23:10:35
宜家政府開始打壓樓市,睇來樓價跌幾多都要觀望先啦,唔通明知跌市剛開始就買樓咁傻咩?
34. 2011年開始 2011-10-27 23:40:56
准備上車的換樓的朋友密切留意市況吧!
35. 向饭民说不 2011-10-28 00:05:15

小道--我只是知道,在你们班饭民,特别系班饭民极端左仔,叫嚣着地产霸权的时候,大产商终于可以平价买到了靓地。政府的财政收入低了,但是最新新地买楼,又发现了地价低,不等于楼价低。结果政府白白的减少了收入。究竟乜叫管商过节。最终你地班poor guy的福利开支还是要小业主埋单。

终于我们知道小业主原来是饭民霸权的牺牲者。你说的对,小业主真的是弱势社群。

36. 浩氣長存 代回17樓同36樓 2011-10-28 00:37:24
雖然我並唔係完全認同小道觀點

講到X商勾結例子, 言尤在耳,我隨口都UP到幾單

1998年X仙案

廉政公署拘捕星島新聞集團3名現任或前任行政人員,指控他們誇大《英文虎報》和《星期日英文虎報》的發行量,串謀詐騙廣告客戶。星島新聞集團主席X仙女士被當局認定是串謀者。然而到起訴時,律政司司長梁愛詩以證據不足和公眾利益為理由,決定不檢控胡仙。其餘三人最後被判處入獄四至六個月。

(資料來源:http://zh.wikipedia.org/wiki/%E8%83%A1%E4%BB%99%E6%A1%88)

2006年梁展X紅灣X島事件

梁展X在退休前夕的數年被批評有利益輸送及為自己進入地產發展商鋪路,如嘉X灣事件、紅灣X島事件等。而其退休後卻以高薪於地產商新X界中國地產任職。先是在2004年2月,他以涉及以8.64億元低於市值的價錢把紅磡紅X半島賤賣與新世X發展新鴻x地產再度發展[1],亦有傳媒報導梁展x在2002年擔任屋宇署署長期間,濫用125萬港元裝修自己辦公室鄰離的會議室,亦為辦公室購買一部價值7萬元的42吋電漿電視,一連串事件令其被強烈批評有x商勾結之嫌。[4]

(資料來源:http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%A2%81%E5%B1%95%E6%96%87)

仲有,這裏有很多業主,聯同湯博士日日唱好樓市,以小業主中產自居,自命高人一等,什麼保障自己利益,又唔諗下其實呢d利益係過往政府錯誤政策所致
又單純地以為希望樓價下跌o既都係政棍手下,係飯來張口,無錢問政府拎樓o既社會寄生蟲

唔該你地業主會班人諗下,呢個年代仲有好多努力奮鬥o既80後 90後青年,佢地o既收入只係9k-13k,公屋又超標,居屋又等唔到,如果唔係樓價下跌少少比佢地借九成,結婚生仔住邊度???下下靠屋企又比人睇唔起,  靠政府又比你地睇唔起!

哈, 我正正係一個希望樓價健康調整o既自住正常小業主!

正是:

房屋得來殊不易,持貨自住逍遙事;懶理海嘯與沙士,管他升市與跌市?


37. mind your business first 2011-10-28 00:56:03
some agents only asked for 0.5% commission recently! some small agents will close door very soon.
38. 仲有 2011-10-28 01:10:58
最好笑同可笑o既係
呢度好多業主
唔知係咪受湯博士影響太多,成日覺得係08-09年度賣樓o既業主就係傻仔
係受當年o既測量師錯誤預計影響
你地而家個個自己仲拿住樓o既就好醒<要頒獎比你地
以為而家出黎大叫樓市要下調o既, 就係呢班人,等佢地以以低於市價回購物業
其實我想話比你地聽

第一、當年好多人賣樓o既人有佢地自己o既原因,唔一定受o個班所謂全港測量師影響;我真係有個朋友當年因為趕住要筆錢黎比屋企人做手術先賣樓;
第二、其實有好多當年賣樓o既人,佢地呢幾年都係不斷努力工作、賺錢,希望可以再係一個適合自己投資o既時間先再買樓;而唔係好似湯博士同你地所講,咩都唔做就企出黎叫政府壓下去。我家姐任職銀行,09年好不幸地因為姐夫炒衰左股票要賣樓變現,以200萬賣左黃金海岸一個800呎單位,而家個單位升到4xx萬,佢係覺得好可惜,但從來唔會怨天尤人,因為09年如果佢唔賣樓,就要全家燒炭,而家佢都仲好努力咁工作,從來無出過黎搞社會運動要求政府打壓樓價!
第三、其實個班所謂沽空自己物業等回購o既業主,本身有幾多都難以量化(可能好少好少),就算有,以呢兩年o既升幅,樓價起碼要回落番40 % 或以上,佢地先可以" 達成心願".  加上大家都知道現階段要樓價滑梯式下滑是沒有可能的

所以我唔明點解你地班業主仔而家咁驚要成立業主會, 調整少少, 平少少賣比人並無不可!

39. 小道 2011-10-28 03:24:41

小道代表小小厚道,大道象徵大逆不道!

誠實嘅小道,勝過叛逆嘅大道!呢度有太多假惺惺嘅大道!

40. 大時代 2011-10-28 04:44:36
小道,應該說我們寧願自己走在寧靜自在的鄉間小路,也不願與自私的有樓者行於充滿市儈的陽關大道!
41. 向左看 2011-10-28 05:03:12

樓上"浩氣長存"兄說得很有道理,舉例有根有據,令人信服,希望多啲睇到其文章,唔該你咃班小炒家不要咁偏激,睇事情應從不同角度睇.

呢個網內終於有一些實事求是嘅言論,咁係比較健康,成班炒家投資者成日靠走捷徑發達,發表評論樓市言論往往側埋一邊.

講到底,靠炒樓發達非靈丹妙藥,亦非長遠之計,腳踏實地嘅年青人,理應買到自住嘅平價單位至合理!

42. 低潮 2011-10-28 12:57:59

講到香港嘅房屋政策,未來嘅特首梗要向基層未上車者傾斜,莫說每年起3.5萬公屋,就算好似董伯伯年代起5萬個都冇所謂,如果唔照顧基層市民嘅住屋需要,即係與民為敵,邊個夠膽呀?

社會進步咗人民就應得到更好待遇, 宜家仲有太差嘅居住環境唔係恰當,全世界都笑港人生活質素冇提高,政府將來起大量公屋或居屋幫助低下階層上樓嘅做法很正確,小業主因怕樓價受衝擊,成日發表維護樓市言論未免俾人覺得太自私!

43. SANDY 2011-10-28 13:17:23

TO42. 低潮:

香港面積大小你應該清楚. 比任何一個城市(NEW YORK, 東京, 倫敦等等) 細好多!

你說全世界都笑港人生活質素冇提高, 這是香港傳媒報導或外國?香港現有公屋戶與私樓業主數量差外多, 政府這樣的照顧還不夠?

現在是多了青年人和新來港人事申請公屋, 議員是否應向政府建議如何解決問題根源? 例如處理富戶和幫助青年就業? 但現在的青年經常因工作無自由和辛苦或不是自己的興趣而不工作呢!

凡事不可只比較表面! 我們香港是一個TRADING PORT ONLY, 最近多咗啲服務旅遊業, 如只增加福利便何解決問題, 你真太天真了!!!!!!!!!

那些只會向政府提出要求更多的福利的議員更加太幼稚了!!! 他們究竟是幼稚還是只顧及明年有沒有足夠的票數繼續拿取議員薪金(這份工水可罵高官特首/水不會被人炒魫魚!!)

44. 王先生 2011-10-28 13:37:16

好多小業主只係得一層兩層樓係手,我重衰、得半層!     
我哋買樓係因為「房屋安全網」無我哋份,唔焗住買樓想我哋點?又揾政府埋單?  
就箅買多一兩層收租,都係唔想臨老都要政府頻頻撲撲,招乎埋我哋!!   
          
依家係唔係要樓價狂跌,等所有業主都變曬低下階層先安樂,如果連我哋都做埋伸手牌,庫房好快乾曬塘!

45. 80後的蟻民 2011-10-28 13:42:36
小道, ; )
我既論點你又解釋唔到, 你自己提出既論點又無理據
你細個係咪俾人就慣左, D野你話係咁就係咁 ?

成日用以前嘅人如何努力來教訓年輕人,咁係好唔正確,點解唔比較外國人,佢哋比我們更懶惰幾倍,社會進步咗時勢已唔同,唔好同以前相比較.
社會要進步, 人要進步, 但如果社會個個都好似你咁就一定會退步
有競爭才有進步, 呢篇係唔記得小學幾多年班既課文,
如果經常同D懶人比較, 你覺得你會進步? 你只會一直比懶人好小小, 咁有用 ?
唐太宗當年成功既原因, 因為佢以史為鑑以人為鏡
要進步, 係應該學習前人 / 有識之士既優點, 從而成為自己的優點, 以佢地既缺點提醒自己

小業主唔好咁自私,樓價升咁多好應該感恩,冇大陸人撐樓市你班小業主有今日?回落小小2-3成,給年輕人有機會上車係非常合情合理!
你覺得市場係微波爐 ?
話跌2-3成就可以跌2-3成 ?
同埋, 你知唔知跌市, 除左影響班小業主之外, 對成個香港經濟有好多影響
你呢d真係短視 + 極度自私,
為左幫班未夠錢買樓就係度扭計既年青人, 就要犧牲全香港,
你都堅啦 ; ) 小道 ; )

46. 王先生 2011-10-28 13:53:51

浩氣長存------         
          
你成日叫我哋唔使理拒樓價升跌,就算跌三成都無問題!咁你唔好空口講白話,首先將你自己嗰層樓, 
以市價七折豪俾有置業需要嘅年青人好唔好,正所謂「己所不欲、勿施於人」啊老師!  
          
你又話樓市調整三成左右係好事,俾多啲人可以買倒樓,你估揸緊電梯呀!話 3 樓就係 3 樓停! 
當初董伯伯都係想停 3 樓,點知幾條鋼纜斷左,失控去左-------,要阿爺同我哋執手尾!  
          
政府推倒樓價容易,一個政策就得;但要將下跌中嘅樓市做「力挽狂瀾」動作,好大難度!美國就有辦你睇!!

47. 先達 2011-10-28 13:55:42
講到徐立之請辭事件,其實冇甚麼大不了,雖然係好可惜,但有好多著名學者想來香港大學做校長,到時大把能人排隊應徵,各位少擔心!
48. 低潮 2011-10-28 13:58:48
香港低下層居住環境之差已廣泛受報導,例如住劏房,天台,甚至住天橋底亦都有!
49. SANDY 2011-10-28 14:03:01

儲蓄買樓是努力回報

青年無儲蓄所以買唔到樓是應該的! 如果政府依政棍要求協助這些人置業, 等於告訴市民不用努力工作去儲蓄. 多咗人可以少努多得, 咁其他人原本努力工作的人會覺得自己俾人搵笨!

跟住大部份港人都成為 伸手派!!! 政府啲$好快會無晒!!!

到時香港政府無儲蓄又無稅收就會好似希臘咁要找人求救!

明唔明呀!!!! 政棍!!!!!!!!!!!!!!!

50. 王先生 2011-10-28 14:25:19

如果樓市下跌幾成,可以令到上唔倒車嘅香港年青人買倒樓,咁我哋呢啲小業主嘅壯烈犧牲都話有少少價值!
但最攪笑嘅係嗰班話唔買唔倒樓嘅人,到時恐怕會失曬終,因為拒哋會無左份工 、被迫減薪 、首期被蒸發、
或唔夠胆係果陣入市,最終都係無福消受呢隻肥美「乳豬」!    
          
咁邊個人咁醒可以「食人隻豬」呢?咪係果啲有大舊人民幣嘅大款同投資者囉,放長雙眼睇把啦!

51. 非常憤怒的人 2011-10-28 14:28:55

媽咪問小道為怎為考試不合格,

小道答,有同學考第尾添,我唔算差。

52. 浩氣長存re 46王先生 2011-10-28 21:43:01
其實有關呢個問題, 之前係一篇文章都想回你
不過後尾太多野做無回到
我見你個人 都幾講道理, 大家心平氣和, 都係實事求是O既人,
所以我好想和平地回回你

其實就我個人黎講呢, 跌幾多, 真係無影響, (唔好怪我不斷重覆此論調)
因為我真係得一層樓自住, 唔似得呢度好多業主, 尤其是上善先生係"屯門" 同" 東涌" 有幾層樓收租...所以我可以係度講風涼話, 打風流波, 反正好多樓評家估錯晒都無乜責任, 何況我只係小市民一個! 呵呵!

我話跌30%無問題, 只係一個假設, 其實你有數得計, 樓價由09年飆到而家升左起碼7成, 就算回落3成, 廣大業主都仲有水位, 唔會入肉,

我由頭到尾都無話想跌3成,不過就當我想跌三成, 我都好肯定咁推斷, 3成係一個極限, 因為計番持貨能力, 業主心態, 再加埋湯博士之前o既文章你就可以略知一二, 個人的確認為, 樓價調整番2-3成係健康 ( 歡迎好友人士抽插)

雖然道不同, 但係我好認同王先生你o既灼見, 升降機斷纜比喻我真係拜服

不過咁bor, 正如我頭先所講, 而家業主持貨心態能力同董伯伯年代已經爭左好多, 當樓價好似石沉大海咁一路沉下去時, 只要你夠堅定, 死jar 唔放, 其實總會挨得番出頭天!!! 唔好插我住....你試下睇番湯博士之前d文章, 而家d業主同以前唔同架啦,  佢地唔駛話要比銀行逼佢地賣樓變銀住盤, 只要你定時定候比按揭就得. 再加上而家環境, 要下跌3成以上, 真係無可能的!

另外, 點解美國同日本樓市會好似一潭死去咁, chok 極都chok 唔起??香港會否步其後塵??你睇番04-11年就知道啦,  香港樓市有個先天不足, 就係供應問題, 人地美國佬大把地方, ,點似得香港咁細. 屋都唔多間!

只要政府一放寬政策, 經濟一起飛, 加埋大陸佬黎加一腳, 按一下升降機按鈕, 要樓市彈起, 談何容易???

香港從來都係炒樓天堂, 就係咁簡單!
53. 非常憤怒的人 2011-10-29 00:22:55

To: 浩氣

 

你的分析忽略了在2011年置業的小業主,小弟是其中之一。

老師,以你的專業,可否分享你對現今青年處世態度的見解,比起教育我這自私的小業主來得有意義。

54. 靠估 2011-10-29 00:59:14
To:53
可能有人估你想換樓,跌幾成等你平價換大單位。
55. 先達 2011-10-29 01:16:04

TO:浩氣長存,我們支持你,你講嘅嘢好有道理,大家網友睇市道各自有唔同見解,好應該心平氣和地討論,你宜家代表咗眾多小市民心聲!

這裡有太多物業炒家和投資者發表維護樓價嘅言論,睇佢哋日日咁得閒在此回應,就可想而知很多係不務正業者,呢班炒家不斷自我互相呼應,長此下去,讀者恐怕會受誤導.

係時候要撥亂反正了,希望多啲見到類似"浩氣長存"者出現,咁樣先至係百花齊放!

56. 小道 2011-10-29 01:29:46

本人認為樓市有起有落,樓價跌小小碓實可紓緩一下民間反對情緒,呢度班小業主個個咁自私,言論又偏激,從未體諒過買唔到樓者嘅心情.

"浩氣長存"老師:請你好好地教導一下佢哋啦!

57. 靠估 2011-10-29 01:29:58
To:55
係啊咁得閒係度上網回應,有理由懷疑佢地炒樓D$係街"汁"嘅。
58. 低潮 2011-10-29 08:24:03
呢度事實上係有好多炒家得閒冇嘢做,成日上網發表文章,目的係維護樓價!
59. 王先生 2011-10-29 09:39:37

浩氣長存----有你出現,呢度升呢,難得有對手,下面篇嘢可能你無留意,原文在湯博士專欄度,請指教--- 
           
浩氣長存----你話 200 萬樓,按 7 成,借銀行 140 萬,假如還一半 ( 70 萬 )時,樓價跌左三成!  
換樓嗰陣你計到有 70 萬做首期!但嗰層 300 萬嘅樓會跌到 210 萬,只係借 140 萬就可換倒樓!
  
           
1) 老師請問每一百萬元樓按,計平均 4 厘息,還 20 年計 (絕大多數人嘅選擇),還剩一半係幾時?  
答案係 12 年呀老師,現在香港有 110 萬間私人樓,平均每年拾多萬間私樓轉手,大約 7 - 8 年換樓好合理, 
依家你要樓市跌 3 成,等小業主成十年以上才可以樓換樓,真係蛇都死!    
           
2) 你成日叫我哋唔使理拒樓價升跌,就算跌三成都無問題!咁你唔好空口講白話,首先將你自己嗰層樓, 
整個市價七折豪俾有置業需要嘅年青人好唔好,呢單交易包你上地產版頭條!!    
           
3) 你成日話樓市調整三成左右係好事,俾多啲人可以買倒樓,你估揸緊電梯呀!話 3 樓就係 3 樓停!  
當初董伯伯都係想停 3 樓,點知條鋼纜斷左,失控去左-------      
           
4) 香港樓市有樣叫「串燒」,呢樣「美食」你問吓代理就知,簡單黎講即係有一個上車客買入一個一房上車盤, 
咁做倒呢張單嗰位經記唔食住上,推波助瀾叫嗰個一房舊業主樓換樓轉两房,拒實俾上級插爆!  
同樣道理 2 房轉 3 房;3 房轉 4 房; 4 房轉特式 / 復式 / 獨立屋!如果好市嗰陣,連續参與食幾舊「串燒」, 
真係發過「豬頭」,但前題係個樓市係向緊上,否則賣親樓都要抬錢黎「埋尾」,做多單租約都偷笑!  
           
5) 老師你末換過樓可能唔知,樓換樓最緊要係點「變」啲首期出黎,最先嗰層樓係「種」,殘樓爛樓都唔緊要, 
但升得少啲已經無得「變」!如果跌左幾成,你嘅首期會得翻「雞碎咁多」,或者係負數,咁真係換風溼先有得你換!
           
6) 做到樓換樓嘅人如果單單係人人有份嘅加薪幅度,咁真係蛇都死,通常拒地都係玩 2 合 1 ,例如兩個單身情人結婚,
咁就可以每人夾啲倍大每月供款;或者係職場步步高昇,例如警員升做幫辦,咁人工起碼多一倍;  
或考倒專業資格、或玩跳槽人工三級跳、或進修成功升職加薪-----總之係多過平均薪金升幅嘅人,每月供多萬多 2 萬,
簡直濕溼碎,呢班人每年有無拾萬捌萬?但整多幾拾個首期就真係要靠粒「種子」發芽!因此樓價升,多人買樓換樓!
           
樓市跌呢,咁就係人都會自求多福,唔會攪咁多嘢,而樓市嘅買方,就只會係嗰啲有現金嘅投資者同大陸客! 

60. 負資產 2011-10-29 10:25:01

負資產宗數由第二季 48宗增加到第三季的 1653宗,這只是冰山一角。

09 和 10年的買賣成交宗數大約有 296,701宗,大部份買家都是在高位接貨,

若來年經濟下滑,樓價下跌 20-30%,負資產有機會增加 5-10%,大約是 15000-

30000宗,到時銀行對樓按會更加審慎,將會進一步影響成交宗數。

各位業主、投資者、炒家,做好你們的防洪準備。

61. 王先生 2011-10-29 11:06:00

現在政府房屋政策,好比見到一件衫爛左,政府想補破爛,正路吖!但拒哋係剪爛呢件衫另一「忽」黎補喎!! 
           
最好舉例係XX處有幾幅地,一塊公開發售左,私人發展商當然埋位規劃,    
拒哋會因應市場情況、供求、市民負擔能力等因數,將呢個地盆劃出唔同大細嘅單位出黎!但政府因應政客所求, 
要起多啲細單位供人上車!!!!咁一條街之外嗰塊地就俾政府攪左成限尺限量地!後果會係點??  
           
首先第一幅地嘅買家唔使驚人頂爛市,會將所有單位改劃大則,以爭取利潤最大化!!   
小單位同 3-4 房以上大單位,將會兩極化已經係市場共識,專心劃大則,揾大錢,真係你精我唔呆!  
政府無形之中就咁醒左大約 10 億俾第一個發展商,飽曬!!執唔執多濟都無所謂啦!!    
           
第二幅地攪限尺,發展商重唔壓你價?咁政府庫房又唔見左拾幾億,呢個發展商劃細則就劃細則囉,  
同第一幅地面對唔同客路,同時開盤都無有怕,地價成本有平,有數圍!!!    
           
第三幅地本來係全海景,但用黎起公屋先攪笑!!可能政府希望第時租户唔使搬來搬去,永遠可以睇倒全海景減壓!
           
一個地區三幅地,睇倒曬政府房屋政策係幾咁低能!      

62. 非常憤怒的人 2011-10-29 11:30:31

1.     互聯网同facebook 的出現已改變了人類的生活習慣,很多人喜愛把自己的生活點滴上載到自己facebook, 並喜愛與各网友交流,如果話人得閒冇嘢做,成日上網發表文章,即是話所有現代人都得閒冇嘢做,包括講這話的人。

 

2.     小弟因自住需要買樓由2010年中開留意樓市,及這平台,最中在2011年中置業,我相信很多网友都是因注意樓市才看這网站,包括想買樓的人,投資者,炒家,唔想負資產的業主,否則無需浪費時間在這网站,不如花時間於自已及友人的facebook 上。所以大部份看這网站的人都是有利益關係,每個人都是自私的,有自由發言,但須有理據,亦都不必講到自己正義上身,去話所有小業主都是炒家,而自己就披着羊皮的狼,望在大跌市中買平貨。

 

63. 小業主 2011-10-29 11:43:03
不用爭抝,若樓巿下跌,只望跌了就永遠不會再升!想睇吓樓價吾會升需求是否仍然咁大!
64. 支持客觀討論 2011-10-29 12:13:39

其實各方都有道理, 非一面倒, 非黑則白.

本人認為樓價升值係應該比通賬高D, 但如果升得太急就會有其他影響.

仲有唔係所有業主都擔心樓價跌, 好似我身邊有3位朋友, 一位已經供完樓, 佢賴理樓價, 因為佢話唔會換樓. 另外二位, 都係2010年中買咗樓, 佢地都係認為只要可以供到就冇問題.

65. 放眼看世界 2011-10-29 13:52:23

小弟也是業主, 都是多年的hardworking 加儲蓄來買樓自住及投資的

中國人以前的傳統智慧是養兒防老, 現代手法是買樓收租。最簡單的退休保障是在工作生涯時儲蓄, 供一個單位自住, 和供一個 (或多個) 單位收租, 二三十年後起碼兩個單位巳供滿, 每個月收到的租金就是退休金, 相信很多業立主都是這個目標和做。不用等那些政客作show爭取之所謂全民養老金”, 好似錢會天跌落黎, 唔使供咁

最近港府的加速賣地, 只是矯正過去幾年土地供應不足的錯誤。我認為未來幾年(2013 年後) 每年有20,000 個私樓單位和15,000 個公屋單位供應都不會太大問題, 因為香港人口過去十幾年由600萬增到現時700,又預計2020s會增至 800, 每天有150 單程證同胞,一年約55, 加每年來港生仔約3 4 , 即是11 年就增加100 萬。每年大約有3 萬個新增家庭 (包括內地來港及本地結婚) 。加上政府會因應經濟及需求情況去適度調整政策, 而且市場也會令地產商調整買地或賣樓的速度 

 其實未來市況都要看國際大環境。祖國宏調的加息及存款準備金都是為扺消英美QE所產生的世界通漲, 溫總理都是屢次關注通漲及民生, 金管局亦跟著斡加SSD及減樓按%, 使樓市降溫, 減風險, 但至今通漲仍未完全受控, 祖國是要保8和控制通漲才有和諧社會。有一本書話高盛巳經買了雨潤和一些國內養豬企業的部份股權, 未來有可能影響國內豬肉價錢。

在國際鬥爭, 通漲是一個很厲害的武器, 最近中東的突尼西亞, 埃及, 也門, 和利比亞的政府改朝換代都和通漲和失業有關。國際大鱷有一手法叫剪羊毛”,先用通漲去製造泡沬, 後用加息去刺破包沬然後低價收購 (宋鴻兵 - 貨幣戰爭, 1, 4)。相信祖國和本港財金當局已經知到這些固固國際形勢。

 其實歐洲和日本最近又做了幾個較小型的QE。美聯儲局巳公報 未來2 年低息政策 及最近的 OT2, 下一著可能是QE3。美國明年尾是總統大選, QE3 或類似動作的誘因很大, 一方面美國要保經濟以利奧巴馬連任, 又可刺激中國及金磚4 國的通漲, 一箭雙鵰。所以如果QE3 來臨, 香港又要面對持續高通 (包括樓價) 一段時間 。

 現時的歐債危機 (最近的發展只是暫時緩解, 事情仍未到完全解決) 和過去兩年QEs的影響將會持續一段時期。就算有或無QE3, 祖國和本港財金當局已經密切注意和應有相應措施, 曾俊華屢次出來都是苦口婆心話風高浪急, 是他的職責提醒市民, 希望中短期的結果是軟著陸或平穩。長線樓市都是升的。

 至於個人投資就要審慎和量力而為, 按揭貸款不要太高 (昨天公佈的新增負資產都是九成按揭), 兼有備多餘錢應付加息和供一段時期, 小心駛得萬年船

66. wham 2011-10-29 14:40:48

mr choi, the government policy affects your business. so i do understand why u wrote this article. but please see things in different view angles, then hk will be a better place for living, not purely a place of making money. your concept is conservative, as you said, and very outdated. it is about time to change the rule of the game, or hk will be no way out.  

67. 先達 2011-10-29 23:57:30

香港人有時好無聊,樓價升和跌都有唔同意見,尤其係物業炒家,佢哋現階段好清閒,特別鍾意係此網絡發表言論,惟恐樓價大跌影響身家.

不過對於只擁有一層樓者,佢哋其實係冇所謂,反正自住啫,對樓市見解就令人覺得比較中肯.

奉勸眾炒家投資者,做人公道啲,樓價跌1成半成有何問題,你們已經係好市時賺咗咁多錢,就算回吐少少有咩咁大件事呀,唔好咁小器啦!

68. 大時代 2011-10-30 00:57:00
呢度班小業主太自私,時代唔同,年輕人唔會同以前嘅人作比較,好似歐美西方國家咁,買樓何需咁辛苦?香港樓價完全受炒家炒貴晒,苦了一班上車難嘅基層市民!
69. smart 2011-10-30 00:59:28

ssd後仲有炒家咩?淨番既投資者,如果樓價跌,就真係益佢地有入貨機會.呢d至係中肯意見.

先達一開口,即刻知佢係老襯底.

70. smart 2011-10-30 01:02:36

大時代仲戇居,依家歐西國家,唔好講買樓,有份工已經還得神落,至於做業主,紛紛成為負資產.

所以話,唔亂講野,冇人知你癈,一開口,即露底.

71. smart 2011-10-30 01:08:18

忍唔住,同大時代講多句,歐西唔少國家,單計年青人既失業率高達15%,佢地買樓輕鬆?瞓街就輕鬆.

話你死蠢,冇話錯你架.

72. 大時代 2011-10-30 03:32:47

歐美西方國家宜家仍然領導全球經濟,佢哋比起中國或香港還是處於領先地位,點解人地嘅樓價可以平咁多?就係沒有炒賣物業的活動.

香港政府目前總算走啱咗路線,出咗SSD將炒家擊退,樓市宜家好靜就似美國咁,一班投資者驚樓價跌到似美國咁,死撐死頂其實都係於事無補,勸各位減持物業為更聰明做好,作者文章話樓價跌是比較中肯.

不過今次地產代理變為政府政策受害者,佢哋的確要刪減人手及舖位,起碼不見3成人手至足夠維持生意.

73. Hardworker 2011-10-30 06:31:47

1.  歐美許多州郡樓價平, 是因為土地多. 但你看看紐約, 倫敦的樓是什麼價錢? 紐約, 東京一樣有一個單位分隔成幾間房出租. 井底之蛙才以為歐美樓市沒炒賣.

2.  歐美現還處領導地位, 是爛船還有三斤釘. 下坡走到低處需要時間. 好像乾隆盛世到八國聯軍也要百多年. 雖然中國人不爭氣, 上坡爬得慢, 但總是一個往上一個往下. 你只要在美國住幾個月就知道這個國家根本在吃老本. 像民x黨年年來國會山莊朝拜, 幾天走馬看花, 就看到美國的月亮份外圓.

74. smart 2011-10-30 08:00:13
大時代,sorry,話你死蠢係錯既,應該係死蠢兼死撐!其實大部份癈青同政棍,一講唔掂就會即刻轉point.
75. 回應大時代 2011-10-30 10:13:48

歐美西方國家宜家仍然領導全球經濟,佢哋比起中國或香港還是處於領先地位,點解人地嘅樓價可以平咁多?就係沒有炒賣物業的活動.

同意,不過它們平均稅率25%,最高45-50%. 如果香港加稅,靠選票班政棍會有什麼反應! 而香港來來去去個班什麼都反對的人又願意嗎? 

香港低下階層比較其他發達國家,不是太差,當然可以更好.

如果香港真的可以全民加稅,(不是只向交開稅的人加稅),到時真的大時代!

76. 同意Smart 2011-10-30 10:23:57
唔識嘢就唔好講啦
77. 非常憤怒的人 2011-10-30 10:57:09

小弟工作的公司最近在倫敦開分公司,發現租office要交20%VAT稅,所以歐美因高稅率才可支持高福利。真實美國因次貸問題,房利美及房地美爆,地產一蹶不振,美國政府都希望樓價回升,因影響本土經濟。

現美國經濟還處於領先地位,中其是因為:

1.    是一個大的經濟體系,如果他唔掂,全球都唔掂

2.    仍是一個政冶及軍事強國,所以1&2他可以狂印銀紙

3.    一個擁有大量人材的國家

 

請看看香港怎可與美國比呢,再說不要把現在青年和以前啲人比,為怎麼不可以,香港就是倚靠人材,打拼才有今天的成就。

78. Hardworker 2011-10-30 11:22:39

你要看看美國的警權有多大嗎?

我上次去換車牌, 見到一個鬼仔要申請考牌. 登記處職員說他其中一份文件無效, (有效沒效他們說了算, 我第一次帶銀行寄到我家的月結單當住址證明都說沒效, )拒絕幫他做登記. 他爭論不肯走, 大聲了幾句, (還沒黃毓x大聲) 櫃台後的警察已經左手推他右手半拔槍! 如果發生在香港, 天都塌下來啦!!

79. 向飯民說不 2011-10-30 12:09:32

大时代,这种poor guy,你准备交多点税未呢?

泛民班垃圾poor guy,四肢发达,头脑简单,只识破坏,不识建设。只是看到高地价的问题,却不知道高地价,对poor guy系最有着数,因为poor guy可以享受最多的福利,却不需要交税。

西方国家的高税率,高福利,就是在底子厚,资源多,人口少之下,都证明系行不通,香港的人口多,资源少,底子并不厚的情况下,香港人凭什么走西方国家的福利政策。

为了选票,出卖香港,班泛民真系poor guy。

 

80. 2011年開始 2011-10-30 12:21:06
憑惡,憑大聲就爭到福利
81. 向飯民說不 2011-10-30 12:49:04

像大时代的poor guy,真系蠢到不知道点讲。

当他们叫嚣着地产霸权的时候,实际上是要杀死会生金的鸡。这些金可以保证了这批poor guy住无敌海景公屋,吃综援,不需要交学费,免费医疗。最重要的就是唔使交税。

杀死这只会生鸡之后,poor guy,你准备交税未。好像新加波那样,你准备交不同巧立名目的税吗?你准备减少福利的吗? 正一on 能 9的垃圾。

82. 平常心 2011-10-30 15:40:18

有很多網友自以為是高質素人士,仔細看來其實不然,用太偏激的言論去圍攻不同意見的網民,和泛民政客大鬧立法會沒甚麼分別.

網上的討論理應百花齊放,網民各自表述不同的看法,才能體現出民主自由的真諦,自己不克制自律,一看到不一樣的聲音,群起攻擊之,不像具有大將風範!

83. 大時代 2011-10-30 15:47:30
樓上[平常心]嘅說話至像樣,好心你呢班自私炒家學下嘢啦!
84. 向泛民说不 2011-10-30 17:33:46

哈哈,平常心,讲到好像很中肯,其实同大时代一唱一和。泛民班垃圾,我见得多了。

同饭民班废材,根本不能克制,礼貌。同他们讲文明==秀才遇到兵,有理说不清。

85. 向泛民说不 2011-10-30 17:36:30

泛民班垃圾,从来不会面对自己需要负什么责任。只有不断的话社会欠他们。

社会没有欠你们,废材。如果要问,就去问你地父母,点解错过了那么多机会。

86. 四爺 2011-10-30 22:35:54

『向飯民說不』言語夠直接,廢青應該聽得明!聽得明就回答喇,唔識答呀!

87. 向饭民说不 2011-10-30 23:33:12

楼上: 这批饭民废材,根本就是四肢发达,头脑简单,除了识抽64水,大陆水,毒奶粉水,就是会开仓派米。讲到责任,就乜都吾关他们事。讲到交税,做个负责任的公民,又不关他们事。

其实同垃圾有无分别。

88. Hardworker 2011-10-30 23:57:04

To 84 ~ 87 :

其實82平常心說得中肯.

留些餘地, 說話不要太直接傷人.畫公仔何必畫出腸呢?

89. 大時代 2011-10-31 01:31:26

辱罵可以解決到問題咩?太膚淺了,本人亦係納稅人,唔覺得有甚麼了不起,納稅係公民應有嘅責任,何況香港稅率太低了.

炒家們,唔好咁自私,俾人講出樓市下跌嘅事實,就咁氣急敗壞,太小家了吧!

90. 向左看 2011-10-31 01:43:23
共產主義是公平和公正的,現在全世界都在反對資本主義,反對華爾街,反對地產霸權和金融霸權,香港當權者好應該認清目前全球形勢,跟上世界潮流,不宜與基層市民為敵!
91. 寧付重稅 不做樓奴 2011-10-31 03:09:44

寧多貢獻政府 不給商人宰割

92. 王先生 2011-10-31 09:54:12

上面 5 樓我貼左麥萃才-----「推倒樓價換來重稅,民怨更深」,呢篇文章分析香港推倒樓市有乜後果, 
希望依家民望高企嘅 CY, 第日「好不幸」咁做左我哋特首,記住負資產、銀主盤、燒炭、2 手飯-------
          
中產業主已經係置業過程前後納左不少稅費,如果樓價狂跌,引致庫房失收,又再同我哋伸手,咁就 7-1 見!!!

93. 王先生 2011-10-31 09:59:26

上面 5 樓我貼左麥萃才-----「推倒樓價換來重稅,民怨更深」,呢篇文章分析香港推倒樓市有乜後果, 
希望依家民望高企嘅 CY, 第日「好不幸」咁做左我哋特首,記住負資產、銀主盤、燒炭、2 手飯-------
          
中產業主已經係置業過程前後納左不少稅費,如果樓價狂跌,引致庫房失收,又再同我哋伸手,咁就 7-1 見!!!

94. 王先生 2011-10-31 09:59:26

上面 5 樓我貼左麥萃才-----「推倒樓價換來重稅,民怨更深」,呢篇文章分析香港推倒樓市有乜後果, 
希望依家民望高企嘅 CY, 第日「好不幸」咁做左我哋特首,記住負資產、銀主盤、燒炭、2 手飯-------
          
中產業主已經係置業過程前後納左不少稅費,如果樓價狂跌,引致庫房失收,又再同我哋伸手,咁就 7-1 見!!!

95. 王先生 2011-10-31 09:59:26
上面 5 樓我貼左麥萃才-----「推倒樓價換來重稅,民怨更深」,呢篇文章分析香港推倒樓市有乜後果, 
希望依家民望高企嘅 CY, 第日「好不幸」咁做左我哋特首,記住負資產、銀主盤、燒炭、2 手飯-------
          
中產業主已經係置業過程前後納左不少稅費,如果樓價狂跌,引致庫房失收,又再同我哋伸手,咁就 7-1 見!!!
96. 向飯民說不 2011-10-31 10:38:29

向左走,你条ON L,生在福中不知福的人渣。基层不需要交税,又可以享尽福利。全世界边度可以找到这样的社会主义地方。

你知不知道乜大饥荒,大跃进其实毛泽东想实行终极共产主义,结果是全民贫穷。你有知不知道乜叫无米粥,你花这是独裁社会的原因,但是西欧的民主福利主义(变相的共产主义),条路又行唔行得通啊,poor guy。

正一poor guy。同共产党班狗贼是不可以讲道理的。那是死路一条。

97. 向飯民說不 2011-10-31 10:40:08

王先生,你忘记了71游行是向左走,班左棍搞的吗?71见,不就是变成支持共产党吗?

想清楚啦。

98. 陀地 2011-10-31 10:41:47
樓市係陀地稅,商住都要俾,冇得唔俾,除非住公屋或做流浪漢啦,或者在中環扎營囉!
99. 向飯民說不 2011-10-31 10:44:21

我不是害怕楼价跌。

我是害怕共产主义,那种共贫。60年代大陆的小康家庭的定义,是什么呢?答案很简单,每天有一粒鸡蛋吃。富士康在大陆开始就是每天有一粒鸡蛋吃。

左棍,- 你们是不是希望这样。生在福中不知福的垃圾。

100. 王先生 2011-10-31 10:56:10
 7-1 見當然唔係同嗰班左棍埋堆啦,你估我係傻嘅咩,我哋係打正旗號,
堂堂正正爭取小業主嘅權益,以免被左棍再挷架我哋!!!!
101. 向左看 2011-10-31 12:54:15
TO樓上"向泛民說不",你嘅言論措詞同長毛育民好似,大家都係同類人,既然咁喜歡挑釁,何不加入佢地嘅組織?只懂在網上叫囂有咩用?動不動就以類似粗口辱罵他人,真失禮!
102. 向飯民說不 2011-10-31 13:36:40

左棍,唔够人讲,开始转移视线啦。

左棍,甘中意要求权利,点解不讲讲你的义务呢?有权利,没有义务,这难道又是公平吗?

 

103. 向左看 2011-11-01 04:31:47
TO"向飯.....",我哋要做嘢搵食,亦都要交稅,唔得閒成日同你嘈,睇來你哋班炒家一樣冇甚麼見樹,只係日日懂得在網上回應,冇甚麼了不起,無謂五十步笑一百步啦!
104. 不如炒陰宅 2011-11-01 07:52:22
陰宅天后年賺數千萬元,經紀可轉做陰宅,仲發! 陰宅天后梁婷煒,洋名 Maria,年約 50歲。她與做殯儀業丈夫成立一間名為「港煒」的公司,專營骨灰龕銷售生意。消息人士稱,梁入行數年,曾替沙田「表二」龕場西林寺賣位,創下一年賣出一億元龕位紀錄,成為業界傳奇。 梁又說:「幫襯我哋嘅分三類人,親人過身、買福位及炒家。炒家係我最想你推銷嘅一類,香港龕位價錢有升無跌,如果呢度成功轉做表一,價錢肯定暴漲,好過炒樓!」
105. 不平等 2011-11-01 15:35:36
宜家發覺好多網民自稱有學識及有修養,可惜成日出口傷人,比泛民長毛等更加野蠻!
106. 王先生 2011-11-01 16:27:11

係啲自以為理性分柝嘅人眼中,香港嘅樓價係有一班「儍佬」互傳火棒攪出來嘅,所以拒哋選擇租樓住!
          
如果樓價狂跌就証明他們眼光幾咁獨到,因此沙士嗰陣就算趺 7 成都唔值得買!   
          
如果 CY 同拒啲智囊團都係同一思路嘅話,咁香港小業主真係大大鑊!!!   

107. 文仲 2011-11-01 23:25:30
如果6號選舉公民黨贏了,咁香港就不應全民普選,否則共產主義就會好快在香港實現,香港人要反省一下,共產主義的公平公正社會,係現實來講,係唔係最適合香港人?
108. 茶餘 2011-11-01 23:34:45
哈哈,我地係支持泛民派,6日一定投佢地票,原因大多數的市民追求的是公平及公正的社會!
109. 向泛民说不 2011-11-02 00:20:57

楼上,我就相信饭民今次一定系惨败。

第一,建制派的铁票,这几年应该无减少,甚至有所增加,而这些应该来自楼上所说的基层。废材,记住,建制派的票源是基层。

第二,传统泛民的票仓,其实系来自中产。但是这几年以来,中产发现被泛民欺骗,泛民在这一组流失票源肯定很严重。

第三,你地班废材,搞激进,以为会得到年轻人支持,但是其实你们overlook啦,就是在大学的学生会选举,也好像被建制派胜出。

第四,饭民狗咬狗骨,完全不团结。互相拉对方的后腿。不知所谓的垃圾。

110. 不平等 2011-11-02 04:51:26

本人認為今次選舉泛民派未必會輸,反而贏面好大,原因係:

1)貧富懸殊愈來愈嚴重,財富向大財團傾斜,中產和貧窮嘅基層市民怨聲載道,都想改變現況.

2)官商勾結愈來愈猖狂,為官者領導無方,中下層市民忍無可忍,更想投票反對建制派者當選.

3)樓價狂升愈來愈離譜,中低下層市民努力儲蓄,仍然追唔到樓價升幅,更想改變高地價政策.

4)言論自由愈來愈退步,回歸以來民主沒有進步,種種打壓自由民主事件,使香港人更加憤怒.

以上種種現象,足以說明香港人已到咗忍無可忍嘅地步,佢哋都希望改變目前不公平社會,將會用選票向保皇黨和建制派說不!

111. 抵死 2011-11-02 10:06:33

民望大瀉 公民黨登報告急

兩官司打擊 余若薇梁家傑評分跌


【明報專訊】港珠澳大橋和外傭居港權兩單官司,令公民黨區選形勢嚴峻。港大民意研究計劃公布十大議員民望,原本排首兩位的公民黨余若薇、梁家傑的民望大跌,前者得分更大跌7.6分至54.2分。為了止血,公民黨今在報章登廣告(刊A7版) ,呼籲選民力抗「保皇黨獨大」,前政務司長陳方安生亦呼籲選民周日投票,確保泛民議員入局。

112. 掹車邊80後 2011-11-02 10:25:38
點解有人會信共產主義? 環觀世界有邊個國家成功過? 已解體蘇聯? 北韓? 越共? 呢d國家, 算成功的, 大部份都有交易所la. 共產主義, 係非現實, 大陸當年按需分配, 乜叫需要? 我需要一千萬, 佢需要一萬???三年大饑荒人食人, 連大陸新聞都有紀錄... 我真係好驚訝有大學生會信左派, 仲要整個左翼21...叫佢地上山下鄉, 又唔知有幾個肯...可能差幾年已經有代溝, 唔通佢地唔駛讀歷史?大陸改革開放係乜, 行資本主義咋
113. 哈哈 2011-11-02 10:26:09
儲蓄買陰宅是努力回報
114. 大時代 2011-11-02 14:02:57
支持樓上110"不平等",要改變宜家不公平嘅社會,就要用選票[向佢哋說不]!
115. 王先生 2011-11-02 14:16:03

班肛門黨大狀就快會揾合資格嘅外傭代表申請法援,同她們落實居港權!   
          
有資格而唔申請攞香港居留權,放棄自己及家人第時可以重病免費睇醫生、細路免費 11年教育、第時 15 年---
重有突發性派錢、綜援福利、公屋權利-----------唔去申請、除非拒地係傻嘅!!   
          
就算拒地無心係香港居留,你慌拒地屋企人、同鄉及果班「正義大狀」唔抬拒地上轎?  
反正俾 1千幾佰就可申請倒法援,輸左無乜損失,贏就講緊佰多弍佰萬潛在收益!!  
          
入境署唔迫爆有鬼,香港有拾萬個人合資格,今次肛門黨班大狀肯定發個豬頭!!!!!  
          
如果外傭有居港權,拒地當每日工作 12 小時計,最低工資係 9仟 4銀,中產每月要多俾 2倍人工!! 
或者女主人唔返工做主婦,外傭就走去同低下階層搶工做!!    
          
低下階層將會俾人搶飯碗,失業率肯定上升,而且會集中在低產值工作員工身上!!  
          
政府以後肯定唔會再無止境咁批在港外傭續約,有外傭嘅家庭打後每幾年都要揾張白紙黎教幾個月!! 
          
社會福利會被攤薄,而政府財政有赤字會好平常!!     
          
唯一有着數嘅人係識得打官司嘅大狀!!      
          
公文袋班大律師幫阿婆及外傭告政府,除左整到特首及律政司周身唔得閒、破壞中港關係、浪費納稅人金錢之外;
最主要係呢個係法援金礦,唔分一份真係對唔住自已!     
          
班肛門黨大狀好多 KC 等緊拒哋,我哋唔好阻人發達,大家就係星期日送拒哋一程好嗎???? 
          
就算白票都要去投,等嗰班友知道講大話嘅代價!!!     
          
俾啲得把聲嘅人知道我哋唔係蛋散!!!      

116. 你老闆 2012-05-08 16:43:03
仆街啦你!