觀望美加息 預約睇樓量停滯

新聞資訊 > 地產新聞 返回
瀏覽人次 : 3945
地產新聞
觀望美加息 預約睇樓量停滯
(文匯報) 2015年12月12日
美國年內加息預期高唱入雲,結果將於下周中知曉,加上本港樓市踏入調整期,置業人士抱覑「遲買更覑數」的心態觀望,以致二手睇樓量持續低迷。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,220組客戶於本周末預約睇樓,較上周末的1,225組減少0.4%,錄得連續七個星期下跌。

他又估計,議息結果公佈後或會有部分客源回流二手「探盤」,惟聖誕長假期外遊者眾多,加上發展商繼續展開攻勢搶客,相信今年餘下周末睇樓量難望有明顯反彈。

按地區劃分,港島及新界區指標屋苑的周末睇樓量按周下跌,至於九龍區則能按周微升。受多個新盤有機會在月內開售,港島區8個指標屋苑暫錄225組客戶預約睇樓,按周下跌2.2%。利嘉閣地產丁培鴻表示,市場對加息的預期升溫,準買家觀望氣氛濃厚,太古城今個周末的睇樓量輕微回軟。

新界區方面,21個指標屋苑暫錄500組客戶預約睇樓,按周下跌1.0%。利嘉閣地產招權峰表示,大埔中心今個周末的睇樓量大致平穩,由於多個大型新盤都集中在新界西區,故對大埔中心的睇樓量未有帶來太大影響。今個月屋苑暫錄得兩宗成交,預計全月買賣將在十宗以內。

西九四小龍業主願減10%

九龍區21個指標屋苑周末暫錄495組客戶預約睇樓,按周微增1.0%。利嘉閣地產劉酌源表示,近日西九四小龍屋苑(泓景臺、昇悅居、宇晴軒及碧海·藍天)睇樓量有所改善,主要原因是早前市況淡靜,積壓了一批購買力,同時受惠普遍業主願意減價5%至10%不等吸客,不少買家從一手新盤回流二手。劉酌源估計,隨覑用家入市意欲將逐步回升,料明年第一季或會出現「小陽春」。