湯文亮家訓 對人「客氣」

新聞資訊 > 地產新聞 返回
瀏覽人次 : 7813
地產新聞
湯文亮家訓 對人「客氣」
(文匯報) 2015年9月1日
紀惠集團行政總裁湯文亮一篇「細價樓爆煲論」,紅遍大江南北,昨日其仔女同場代表集公司出場,少不免成為傳媒採訪焦點。問到昨日招租的文麗樓時,湯振玲取笑父親說:「文麗樓其實係湯文亮同我媽咪個名併埋,好明顯我阿爸真係好錫老婆啦。」

湯振玲昨又鬼馬分享公司的「家訓」,最重要兩個字是「客氣」:「租客是衣食父母,一定不能給他們機會話我懐係無良業主,因為無租客我懐業主好難生存。第二,代理幫我懐搵食,係我懐最好的朋友,我懐以禮相待,阿爸呢期的教訓是,同代理食飯一定要爭俾錢,因為係佢懐俾機會我懐請食飯,對銀行、對代理、對租客都要客氣。」

湯振玲與哥哥湯振傑感情相當好,湯振玲坦言昨日是專程到記者會「撐場」。湯振玲透露,她2008年加入公司,哥哥則於第一太平戴維斯工作10年,最近才剛加入公司,昨日第一次代表紀惠集團見傳媒。

湯振玲稱兄長負責「打大仗」

問到對哥哥昨日表現的評價,她連聲稱讚,不斷說「學到№」,指買賣是其強項,自己都要向其請教,又指自己與哥哥負責層面唔一樣:「佢打大仗,我睇後防,多鱓處理按揭,與銀行打好關係,守住大後方,讓佢可以放心打仗。」 ■記者 顏倫樂