仲行:明年樓價隱憂中升5%

新聞資訊 > 過往預測 返回
瀏覽人次 : 6124
過往預測
仲行:明年樓價隱憂中升5%
(文匯報) 2016年11月29日
政府本月初突然加辣,樓市交投立即冷卻,仲量聯行董事總經理兼資本市場部主管曾煥平昨日預料,交投短期雖將回落,但因累積的住屋需求仍然強大,加上按揭利率繼續低企,相信樓價未會大跌,明年仍會有0%至5%的升幅。同時,他狠批政府加辣打壓所有二手成交,連真正想上車的人士亦更難買樓,擔心若經濟突然大瀉,市場出現急沽物業套現的情況,樓價跌幅會好大,現在買樓的人士或首當其衝。

用家需求低息撐市場

曾煥平表示,受政府加辣影響,買家對樓市抱觀望態度,今年整體住宅買賣成交量將會低於去年錄得的55,982宗。但該行預期樓價仍會保持平穩,相信樓市將繼續由新盤市場主導。加辣的真正影響為二手交投,所有二手交投都成為加辣後最大受害者,回顧今年二手交投僅佔整體住宅交投68%,明年更會跌至58%甚至接近一半。但該行預測明年中小型住宅及豪宅資本值將保持平穩,升幅最多為5%。由於豪宅租客過去12個月持續削減租樓開支,豪宅租金料將下跌5%。

被問到特首選舉會否影響房策,他不諱言:「我覺得邊個特首上場都會希望樓價平穩,但係咪用辣招呢,如果你問我,我覺得對擁有多物業的人士加稅係好合理,但參考英國的例子,樓價高企下政府的做法係幫年輕人買樓,例如借錢或者幫佢地一段過渡時間去上車,從積極的角度睇會好啲。由另一角度睇,亦令香港怨氣少啲。」