网民热话:为钱去到尽 地产经纪跪地求单

新闻资讯 > 负面新闻 返回
浏览人次 : 7850
负面新闻
网民热话:为钱去到尽 地产经纪跪地求单
2015年6月27日
【on.cc东网专讯】 男儿膝下果真有黄金?大埔区最近有一个新商场正拆售铺位,令商场附近聚满大批地产经纪,有网民在社交网站facebook「Tai Po 大埔」群组上载一幅相片,声称今午於上址摄得一名男经纪「跪地求单」,惹来网民疯狂热议。

有网民慨叹搵食艰难,亦有人不明白经纪为了一宗交易到底可以去得多尽,「为几个臭钱人格值几多,真系抵佢(男经纪)发达,无尊严但高收入,放工后又一条好汉,朋友面前又戴靓表又争埋单,几威威,啲女都比佢沟晒。」不过,有在商场附近开铺的商户指,大批经纪「企街」场面令不少熟客不愿途经,近日生意下跌。

网民有话说
Nights SO:樽盐(尊严)值得几多钱?

Mrr Silvia Kong:为咗钱 值得咩!

Kit Yan:火车站成堆(地产经纪)企晒系(喺)到,你行过好始(似)大明星咁,围住你握手同签名。

Johnny Lee:香港人唔系沦落到咁呀?

Yy Fong:如果人哋要买就唔驶(使)你跪啦!唔买既话跪系(喺)度都唔会买!真系男儿膝下有黄金?