網民熱話:為錢去到盡 地產經紀跪地求單

新聞資訊 > 負面新聞 返回
瀏覽人次 : 7851
負面新聞
網民熱話:為錢去到盡 地產經紀跪地求單
2015年6月27日
【on.cc東網專訊】 男兒膝下果真有黃金?大埔區最近有一個新商場正拆售舖位,令商場附近聚滿大批地產經紀,有網民在社交網站facebook「Tai Po 大埔」群組上載一幅相片,聲稱今午於上址攝得一名男經紀「跪地求單」,惹來網民瘋狂熱議。

有網民慨嘆搵食艱難,亦有人不明白經紀為了一宗交易到底可以去得多盡,「為幾個臭錢人格值幾多,真係抵佢(男經紀)發達,無尊嚴但高收入,放工後又一條好漢,朋友面前又戴靚錶又爭埋單,幾威威,啲女都比佢溝晒。」不過,有在商場附近開舖的商戶指,大批經紀「企街」場面令不少熟客不願途經,近日生意下跌。

網民有話說
Nights SO:樽鹽(尊嚴)值得幾多錢?

Mrr Silvia Kong:為咗錢 值得咩!

Kit Yan:火車站成堆(地產經紀)企晒係(喺)到,你行過好始(似)大明星咁,圍住你握手同簽名。

Johnny Lee:香港人唔係淪落到咁呀?

Yy Fong:如果人哋要買就唔駛(使)你跪啦!唔買既話跪係(喺)度都唔會買!真係男兒膝下有黃金?