星隙縫中生存 港無須妄自菲薄

新聞資訊 > 地產新聞 返回
瀏覽人次 : 3759
地產新聞
星隙縫中生存 港無須妄自菲薄
(文匯報) 2018年12月10日
湯文亮於訪問中,幾次提到新加坡,但有別於近年香港人自貶不及新加坡的看法,湯文亮對於新加坡的發展嗤之以鼻,他直言:「最近睇到有人話移民新加坡點好點好點好,我話無鬼用,其實新加坡只係島仔,在隙縫中生存,好似春秋戰國時的衛國咁。」

他坦言對於新加坡的印象並不好,因為當地受發展限制,任由美國駐軍、開徵銷售稅、興建賭場。湯文亮說:「我見到一啲已移民的人,話對香港絕望所以移民,俾我鬧佢,咩叫絕望呢?當你有一生還唔完的債,你先係絕望,還得到的債你都唔叫絕望,有時感情債都可能一世還唔完,你買層樓,個價跌咗落嚟變負資產,咁點樣做都追唔到上去,一生都追唔到,咁先叫絕望。」

湯文亮又指,香港不應要基層受苦,好像現在有人要睡劏房,或者用高昂價錢買條件差的樓宇,對於剛出社會工作的人或大學生不公道,因為看不到將來,但仍未去到絕望的境地。