綠置居賣剩九個細單位

新聞資訊 > 地產新聞 返回
瀏覽人次 : 6391
地產新聞
綠置居賣剩九個細單位
(東方) 2017年2月18日
綠表置居先導計劃項目「景泰苑」揀樓接近尾聲,只剩餘九個實用面積不足二百呎的單位可供揀選。房屋委員會昨安排四十一名申請人到樂富房委會客務中心揀樓,最終僅十六人出席,選購了十個單位。有母親為讓兒子圓置業夢,與兒子合資購樓,即使只餘下細單位,日後要「瞓廳」亦在所不惜;但亦有計劃結婚的情侶直言對賣剩蔗「揀唔落手」,又指單身人士日後或會組織家庭,認為綠置居無法解決年輕人住屋問題。

七十歲的鄭女士現時居於彩虹一個單人公屋單位,因單人公屋不能與兒子同住,故計劃「一炮過」與兒子合資購置綠置居。雖然單位較細,但她直言「無大惟有揀細 ,我為個仔o架咋」,即使「瞓廳」亦不介意,「間到一房就我瞓廳囉,留番個房畀佢,今期都超額十八倍,再等都唔知抽唔抽到,今朝有酒今朝醉」。她又指綠置居以六折定價較抵買,兒子負擔亦較輕。

情侶欲作婚房:揀唔落手

黎先生以一百一十萬元購置綠置居五樓低層單位,他表示原本安排前日揀樓,但因未能出席延至昨日,「本來可以揀廿幾樓,但係都無辦法,抽中都算好彩(口架)喇」。他現居於天水圍二百多平方呎的一人公屋單位,成為業主後居住單位將「縮水」近一百呎,但他不介意,「始終都係自己物業,又負擔到」。

而王先生陪同女朋友同場揀樓,原本計劃置業作日後結婚之用,但最終「揀唔落手」,女朋友大感失望,「原本設計用嚟做公屋,根本唔應該搵嚟做綠置居試點,一個人住就得,設單身配額但係要買賣剩蔗,其實單身日後都會組織家庭,解決唔到年輕人住屋問題,不如唔好搞!」

開售至今出現三宗撻訂

「景泰苑」提供八百五十七個單位,至昨日為止共售出八百四十八個單位,開售至今出現三宗撻訂個案。