現今低息供應少 樓市難爆煲

新聞資訊 > 過往預測 返回
瀏覽人次 : 5741
過往預測
現今低息供應少 樓市難爆煲
(信報) 2017年6月27日
香港樓市經歷多次危機,最終仍能重拾升軌,再闖高峰,而近來樓市氣氛更有超越1997年之勢,引發市場對當年泡沫爆破危機重臨的憂慮。

中原地產創辦人施永青指出,雖然現時樓價與市民收入脫節,但因有不少因素與97年不同,相信當年樓市崩盤的情況不會重演。

樓價與購買力脫節

施永青表示,因政府不斷推出辣招,兩年前自己開始睇淡樓市,估計樓價會出現調整,但最終卻忽略了市場的投資需求,「有錢嗰堆人依然睇好樓市,拎真金白銀去投票,所以咪睇錯市」。

現時施永青未再看淡樓市,堅信樓市始終與當年有諸多不同。他稱,「唔係十周年或者二十周年有個七字就同97有關,我就唔信呢套,而家個情況同97年相差好遠,當年樓市投機因素濃,但現時受額外印花稅(SSD)限制,投機者數目已今非昔比,加上目前息口與97年亦有較大差距」。況且「政府的供應增加得少,連同資助房屋一年也不足4萬個,遠少於當年10萬個,如果一年有10萬個供應樓價咪跌囉,但而家一年得3萬、4萬(個)咪壓佢唔落囉」,施永青說。

施永青眼中,認為樓價仍未見頂,但已處於「唔係合理水平」,並指過去香港薪金增長幅度一直追不上樓價升勢,樓價存在與購買力脫節的情況。