地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:27563    回應:4
敢說亮話

茶餐廳亂話(19)一切都是廣告費作怪

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年11月19日

  今日去到茶餐廳,見到一位傳媒朋友,我同佢講,你們做傳媒就的確唔啱,林丹偷食,傳媒就煲到咁大,講到林丹是世紀賤男,富豪登報撇女,就被講到有情有義,點解咁厚此薄彼,傳媒朋友話,如果林丹願意不問價登七份報紙頭版,佢一樣是有情有義,其實,並不是傳媒有意爆料,而是當事人過料俾傳媒,當然唔會係林丹本人,有一些人肯同知名人士玩,無非都是想增加知名度,好似特朗普在競選時有十個女人走出來話同特朗普有染,被現在的美國第一夫人話信任她的老公,一句話就KO那些想出名女人,傳媒其實是被人利用,同樣是受害者,佢講到似層層,死都拗番生,我都唔知點駁。

  心血來潮,打電話俾李宗偉,問佢是否下星期到香港打羽毛球公開賽,佢話驚黃妙珠詐型,佢老婆冇謝杏芳咁大方,唔敢嚟打,我話唔需要驚,香港女仔禮義廉都唔識,好彩仲識得個恥字,唔會主動打電話去報館爆料。其實,冇人可以代替林丹老婆謝杏芳以及李宗偉老婆黃妙珠位置,兩人都是羽毛球高手,大家有共同語言,不是炮友那麼簡單。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2016-11-19 10:01:29
哈哈哈哈,最緊要問下李宗偉,有冇上過鳳凰衛視嘅魯豫有約做訪問。

最近,連董明珠都衰埋,哈哈哈
2. Tony lam 2016-11-19 11:45:51
神經刀    男歡女愛人生最爽、你就忟到又要拉又要鎖…你個土著婆乸老友重啜核、男人做愛做嘅事就又禽又獸、倆位可能未試過…玩唔到…唉!可憐……可憐
3. 向飯民說不 2016-11-19 13:08:32
2楼,你都话某君是太监,点会明白男欢女爱。原谅他啦。

4. 引刀一快 2016-11-19 14:10:41
契弟琳琳,有冇D新嘢寫呀?