地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:27596    回應:2
敢說亮話

茶餐廳亂話(17)如何奪取米芝蓮星

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年11月17日

  有大廚話鹵了一打鮑魚,足一斤重,送俾我夜晚寫稿時作為零食,約我在茶餐廳飲杯咖啡,我知道大廚一定有問題問我,甚至,我知道佢問我什麼問題,那位大廚功力,在香港中餐行業,絕對是前五位,但是他有一件憾事,就是從未得過米芝蓮星,最初的時候我同佢講一些鼓勵說話,話佢一係唔攞,一攞就會係三星,大廚當然是非常開心,不過,年年都攞唔到,開心都變咗唔開心,於是,我的說話由鼓勵變成安慰,命裡有時終雖有,命裡無時莫強求,大廚暗然銷魂,今次搵我,九成九問怎樣攞米芝蓮星。

  大家坐低之後,我先問大廚有沒有興趣攞米芝蓮星,大廚話有,但沒有錢打通關係,最多可以攞二百萬出來,我話要用錢,不過,不是用來打通關係,我再話,以我能力,只可以幫佢攞到米芝蓮一星,二三星我就冇計,我再問大廚是否知道米芝蓮一二三星定義,廚藝當然是首先要考慮條件,大廚話唔知,我話很簡單,三星是值得專程前往,二星是值得繞道前往,一星是值得順道前往,所以,要奪取一星,餐廳位置一定要在有人流地方,此是廚藝之外首要條件。

  我對大廚話,既然佢已經準備二百萬,就不如用這筆錢開一間小店,坐位不多於二十,只供應幾樣拿手菜,例如蛇羹,小乳鴿,糯米飯,倫教白糖糕等,一定要真材實料,但價錢是街坊價,香港人很多都是食家,再加上大廚打正旗號,三個月內,我保證客似雲來,米芝蓮星探收到消息,試過,明年小店就會上榜,大廚非常雀躍,話如果可以攞到米芝蓮星,送一晚給我,菜色任我訂,我話,不如將一晚營業額捐去一間慈善機構,大廚話捐夠兩晚,所以話,仗義每多屠狗輩是沒有錯。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Tony lam 2016-11-17 11:19:29
兩球嘢凍過水、得20零個位、睇菜式搶唔到錢、又要好食又要街坊價、老湯你肯唔收租、都揾得番份糧嘅。
2. 引刀一快 2016-11-17 17:38:03
契弟又扮老行尊,人地攞住就走,銷售效率最大化!一上米芝連,自由行自然會朝聖,因爲自由行都開始慳傢,平平地嘅就合晒河車,一底白糖糕,成本幾蚊,毛利十倍八倍,蛇羹用嘅都係泰國、緬甸入口凍蛇,劏都慳番,大陸乳鴿十零蚊隻,一碗糯米飯駛幾錢本?


以上有大陸做唔到嘅出品,琳琳,你講唔講得出邊様?