地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:33549    回應:8
敢說亮話

樓市不解之謎(13)是反價抑或是提高叫價

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年10月22日

  有學者問我點解近日屯門有業主反價28%,而我話樓市的聲音不大美妙,我話這是報導引述錯誤,那位業主並沒有反價,他只不過是提高叫價,兩者是有分別,或者,那位業主根本沒有打算賣走那個物業,極有可能是他惟一的自住物業,根本唔會賣走,他只不過是秤身家,向其他人炫耀他自住的單位如何值錢,其實,屯門一個單位,值錢極都有限,何必炫耀,但有人唔同意我的講法,認為那位業主是有心賣,提高叫價可以令到有心買樓的人追價,是銷售策略之一,或者有可能,但有心賣樓,就不能夠提高叫價三成,會嚇走有心買那個物業的買家。

  多年前,有老友打算賣走一個一億元物業,已經有目標買家,但遲遲未肯扑鎚,老友打算自動減價一成,希望早日成事,我話千祈唔好,這樣做會嚇窒那個買家,或者他會希望老友繼續減價而不會落訂,急都急唔嚟,倒不如封盤,兩個星期之後再賣,加價5%,對方沒有反應,再封盤,再加價5%,對方話我老友傻左,賣唔出仲加價,我叫老友唔好理,再封盤,再加價5%,今次,對方很大反應話唔好再加,他願意出原價一億元,我叫老友唔好接受,只可以唔加最後一次價,最後成交價是一億一千萬元,由始至終,我老友並沒有反價,他只不過是提高叫價。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2016-10-22 08:25:34
前幾年,廣州有個二手盤,業主連反14次價買家都照受,香港業主加油!
2. Tony lam 2016-10-22 12:59:39
17. 引刀一快 2016-10-14 13:19:24
自我陶醉兄

大陸屋對你嚟講,100%係消費品,你都睇唔上果少少資金,我果D呢排真係升好多,最衰就係養貓狗嘅唔放得,最靚果D老婆唔捨得。

二三綫依傢差異好大,如果買都係揀二綫,價位在8000-20000之間果D好,其實一綫依傢都有筍盤,我上次俾琳琳走數果個超筍盤好少人知,依傢仲有貨,如果你搵到名額,你要就免佣兼招待廣州游。
…………

  超筍好嘢擺得咁耐  ?  等水魚呀?可能平時tell得傻刀好舒服、特登留番嚟裝我啦!又免佣兼又招待廣州游 ?   醉哥行走江湖咁耐點會上當。

最衰就係養貓狗嘅唔放得 ? 乜地方嚟㗎 ?  有人吼咩 ? 輸人唔輸陣、噏個天價、幻想下都過癮呀!

成日話阿爺大鑊、但又人買大陸樓、精神分裂 !




3. 引刀一快 2016-10-22 13:40:47
契弟琳琳

今次叻咗,識得剪貼,睇怕有外援嘞,不過水平仲係有待提升。

唔好諗住激將法可以攞料,我未得閒去確定D筍盤清貨之前,一定唔會透露,估你冇錢去攞,但係亦冇必要免費送談資俾你呢個吹水地痞。

自我陶醉兄嚟廣州就當然係貴賓招待,佢有興趣攞咪帶路囉,駛乜俾佣?係你個壽頭扮富豪話俾多五成之嘛,講咗唔駛算數呀?又唔係同你有親,點解要益你?而且我仲有friend揾緊名額攞,攞清咪show你睇下囉,唔駛恨架,冇錢你恨咩?

養開貓狗嘅屋點賣吖,我肯都要D狗仔肯至得架,我一路都話大陸樓市實冧,同我叫人揾筍貨先買有咩抵觸?做人睇餸食飯,揾到筍貨就算蝕曬都係百零萬,起碼有間似樣嘅屋,香港D咁嘅樓仔都分分鐘要蝕咁多喇。
4. 向飯民說不 2016-10-22 13:59:37
引刀,做人要知足,你又怕香港楼被共产,但是又不担心你的广州楼被共产,是不是有D思觉失调。讲真讲泡沫,广州楼泡沫肯定比香港大。你应该更加担心才对啊。点解反而走过来担心香港呢?
5. 向飯民說不 2016-10-22 14:07:09
淡友看了以下台湾房价走势应该很兴奋。

https://www.youtube.com/watch?v=Jcka7NtlhS0
6. Tony lam 2016-10-22 23:44:33
傻刀    人做地代就家肥屋潤、你就做到要着草山卡啦、蝕曬都係百零萬,咁筍你冇銀吞咗佢咩?為乜要四圍揾老襯落搭、其實你乜七都喺口噏、一碌碌含住似竹筍多D、咁蠢點做老千呀!

啱吖點賣 ? D狗竇貓竇賣個籠比人呀?你唔係傻到攞個籠想當屋嚟揾老襯嘛?睇下腦神經內外科啦!
7. 引刀一快 2016-10-23 00:05:08
契弟琳琳

唔係你望人死,人地就真係會死嘅,總之你想攞料俾筍盤你做談資係冇可能,死咗條心喇。
8. Marie Kwan 2016-10-23 01:49:18
1) 好明顯現在每一個議員公務員,建制又好民主本土又好都針對梁特,都絕不關心樓市爆升,不理市民上樓問題,任由樓價爆升都一定要擺明落CY面,這屆立法會那麼多激進本土,他們只會利用議會玩獨立議題玩政治,君不見宣誓各派已玩到天昏地暗!! 難道大家還期望這班所謂議員會有空間有心處理香港樓價住屋問題? 請問以前有沒有本土+梁振英這個樓市爆升因素? 所以現在最支持CY連任一定係發展商! 又有戲睇,又發政治財!

2) 今次樓價上漲和上幾次的泡沫在政治層面是完全不同,有香港"獨特"的國情。未來四年的立法會只會更加不關心住屋問題,四年樓市升一、二倍是基本消費,因為某派議員們"需要"通過指責超高的樓價和失敗的房策去令廣大市民覺得(由阿爺支持嘅)香港政府有幾"無能"、"腐敗"和"不理人民死活",在這個人為嘅背景之下,泛民本土議員結論就係-----"因此"香港係有幾需要改朝換代,甚至乎自決自立。四年夠玩好多嘢,到你四年后先可以"vote them out"的時候,元朗樓已升到二、三萬一呎了!! 鄉紳們到時一定排隊多謝"豬"議員BB的Backfire!!


3) 政府賣左好多地比內房,真正捉老鼠入米倉,他們財雄勢大,在內地最識玩屯積居奇,唔貴就hold起唔賣,香港業務比例不大,不需靠香港賣樓回籠,所以推盤一定比本地發展商慢,未來供應其實有形無實,數字一堆而已。

4) 
臨近選特首,市場炒家一致睇死梁振英乜都唔敢做,加辣又要過立法會(根本冇可能過),又唔敢得罪地方人仕攞地,唔敢得罪百幾萬業主,唔敢得罪區議員,傑志一事可見一斑。


未來四年新一屆立會議員只會刻意令政府攞地變得愈來愈困難,所以,經過宣誓一役之后,我更相信樓價會因為政治內鬥而變得得更加不合理,二、三年之后,您就會覺得今日樓價其實相當便宜。