地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:37922    回應:2
敢說亮話

備戰李宗偉(3)鏗鏘

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年12月7日

  有老友睇我寫備戰李宗偉,佢唔相信我會打羽毛球,話搵個高手同我打,睇我打成點,我同佢講,如果真的是搵個高手同我打,並不是睇我打成點,而是聽便可以知道我是否識打羽毛球,如果兩個人都識得打,是會發出鏗鏘,即是好聽的聲音,如果只是一方識得打,就會比較困難發出好聽的聲音,友人唔信,仲話眼見為實,只靠聲音是不能作準,我唔同佢拗,因為佢根本唔識得打羽毛球。

  倘若有兩個懂得打羽毛球的人對搓,他們打底線高遠球,一板一板,是會發出很好聽的聲音,尤其是在一個單獨的羽毛球場,在香港亦有幾個會所有那些單獨羽毛球場,例如九龍塘會,西洋波會,印度會等,就會更加明顯,如果沒有好聽的聲音發出,那些人好打極都有限。不過,除了要有好聽的聲音之外,羽毛球速度,落點亦相當緊要,每一次搓後就要距離對方底線3吋之內,唔好以為好難,這只不過是基本功,如果做唔到,就會給對手採取主動權,大家又唔好以為好容易,如果連續搓波三十分鐘,已經會好攰,有帶氧作用,而且是全身運動,比跑步更加好,今次備戰李宗偉,首先要做好基本功。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Rideaumarz 2015-12-07 08:29:05
為何你願意和世界分享這麼多的經驗和智慧?我從你書上和網誌上獲益良多,像拿了許多遍免運午餐般,必須說聲謝謝,會一直留意你的資料。
2. 真真薯片 2015-12-07 09:56:50
在下都唔係好明, 博士精通物業, 金融, 賭場, 歷史, 什至體育既知識, 實在太強勁, 博士可否分享下點樣先可以練成如此修為?