地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:39666    回應:3
敢說亮話

陸叔也叫人暫時唔好買股票

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年8月5日

  上星期六,華僑永亨銀行邀請我和陸叔(陳永陸)一同演講,陸叔當然是講股票,我講樓市,在未開始時,陸叔同我講初時佢覺得很奇怪,紀惠有咁多物業,每一年租金收入都已經多過很多上市公司市值,點解我要叫人唔好買樓,雖然是細價樓,但一般人都會誤會我是淡友,而樓價近日仍然上升,我好似做咗衰人,但中環人有不同演繹,大多數中環人都知道細價樓已經在一個頂峰,現在樓價不跌,只因成交量太少,但亦沒有太多人追價買細價樓,當傳說中的不利因素出現,細價樓就會首當其衝,我現在叫人唔好買細價樓只是敢言,不過,如果沒有紀惠那麼多物業做後盾,就不會出現如此巨大震憾力。聽完陸叔講,成個心都舒服晒,我聽完陸叔演講,發覺陸叔才真正敢言,我只是夠膽講。

  陸叔本來講深港通,誰不知陸叔放棄這個題目,佢話唔知道幾時通,無謂浪費大家時間,隨後,陸叔講了很多投資股票技巧,但最奇怪,陸叔亦都叫人暫時唔好買股票,因為A股市場風高浪急,國家救市唔知道救到幾時,香港股市一定會受到牽連,下跌兩,三千點是閒事,所以,無謂現在買股票,但又唔需要賣,因為賣走股票,就算真的下跌兩,三千點,都未必夠膽買番,當股市掉頭回升,正式邁向牛市時候,那些人就損失慘重。陸叔講得冇錯,在2008-9年,樓市下跌兩成之前,不少人賣走他們的自住物業,但沒有在低位購回,至今仍然租樓住,或者有部份人最近買入細價樓,所以,他們以前唱淡,現在唱好樓市,這點我明白,他們實在不能夠承受連輸兩次的結果。

  陸叔以股票市場存在太多不明朗因素叫人暫時唔好買股票,我是因為細價樓下跌的因素太過明顯而叫人暫緩入市,兩者雖然異曲,但同工。陸叔最後講了一句話,叫人暫時唔好買股票其實只是空談,玩開股票的人又怎會聽在耳內,但求自己心安理得,我的「細價樓爆煲論」也是一樣,但求心安理得而已。陸叔已經應承到明報的「湯文亮會客室」,一定有好嘢聽。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 股票投资人 2015-08-05 10:21:09
最近市場情緒好轉, 個人覺得投資股票贏面大些
2. 6縮 2015-08-05 17:20:30
6縮好有影響力,一定要支持。
3. 大寶二寶 2015-08-05 19:36:28
我從來都唔聽柒叔講股嘅,冇料到廢噏,一聽到佢把聲就轉台。

共廢之,哈哈!