地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:32995    回應:3
文亮語

睇唔好樓市但對樓市有信心

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年11月11日

  有老友見我寫評論樓市文章,寫到天馬行空,但甚少寫股市評論,於是問我有沒有炒股票,我話我不但沒有炒股,就算買樓都只是用作長線投資,很少短炒,如果我短炒物業,就一定是當初買入時做錯決定,快快手手將錯誤糾正,如果決定正確,老實說,都唔知幾多年之後才會將物業賣走,有了SSD,想立刻做糾正都不可以,所以,現在投資樓市,比以往要更加小心。講樓市,我還可以說是勉強合格,講股市,我絕對唔夠班,獻醜不如藏拙,所以,免得過我都唔會講股市,或者我會講大市形勢,對於每一隻股票的獨立分析,免得過都免。

  如果一個人喜歡投資股市及樓市,他可能有少少精神分裂,在股票市場,睇好股市的人,他大多數持有很多股票,如果他睇唔好,就會即時賣走,全部賣走也可以,在樓市,持有物業愈多的人,愈睇唔好樓市,不過,就對樓市有信心,睇唔好和有信心是有分別,睇唔好是搵把口講,有信心就要實際行動,如果一般市民睇唔好樓市,投資者跟著講又何妨,最低限度唔會得罪人,如果大家睇好樓市,投資者話樓市有危險,只不過是叫打算買樓的人小心一些,如果樓市升,大家都非常開心,或者會有少數人取笑那些提出警告投資者,如果樓市跌,投資者可以話已經盡了責任,已經向市民提出警告,所以,擁有愈多物業的投資者,他們大多數都不睇好樓市,不過,他們對樓市有信心,擁有物業數量不斷增加。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. LYC 2016-11-11 10:50:29
超人計晒數,當機立斷,即劈15%,知道大量供應剎到,購買力又到尾聲,首置客根本無可能清到貨,越遲賣越大劑,利息有可能大幅上升,持貨死守唔係辦法,發展商開始劈價散貨,2手樓唔劈1-2成都幾難沽到貨!
之前剛入貨的首置客,即刻輸15個.其實股市已經行先一步通晒水,係都唔信,仲要高位衝入去接貨,人傻真係無得講!
2. 人在天堂 錢在銀行 2016-11-11 11:01:49
哈哈, 咁超人一定係最醒既"運糧官", 唔同博士講果D... ...
3. 向飯民說不 2016-11-11 16:06:06
楼上,仲超人,我估他现在怕被逼仓,不要忘记,他是高价买英镑。