地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:32739    回應:3
文亮語

香港的官場文化

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年8月5日

  香港官員雖然有問責制,好似從未有問責官員因為失職而下台,反而不過不失而被離職就出現過,被離職的官員當然不開心,好彩有大佬出頭,政治根基濃厚,可以說是根正苗紅,如果特首不能夠連任,有很大原因與這件事有關,不過,大家亦無謂胡思亂猜,未到揭盅,都唔知道誰是特首。

  香港官場有自己獨特文化,如果唔適應,很容易揹鑊,繼而被離職,有人會認為一定是不做不錯,多做多錯,唔做唔錯,以前我會認同,但自從推出限奶令,至今仍未撤銷,甚至連在什麼情況下撤招都唔敢講,我認為香港官場文化已經轉變,現在是敢設唔敢撤,限奶令如此,辣招又是如此,因為任何緊急政策,都是有需要時才會設立,一個普通官員都做得來,但要撤招,就需要相當魄力,因為撤招後在某個程度上出現一些負面效應,拍板撤招官員就要揹鑊,所以,基本上任何臨時法例,最後都會變成永久法例。

  我相信有人會不同意,他們會說,天文台在打風時掛波,颱風過後就落波,敢設敢撤,我唔敢回答,如果天文台敢掛風球,唔敢落風球,即是大部分香港人唔需要返工返學,不過,天文台落波都非常保守,唔知妮妲遠離,甚至已經在廣東省登陸,仍然要等到十二點四十分才落波,令不少人有整天假期,但又打亂了很多人部署,最理想就是上午十時三十分落波,要返工的人有三個半小時準備,相當足夠,但天文台長始終是帶有香港官場文化,敢設唔敢撤,就算風和日麗都唔敢撤,在這種文化下,各位亦唔好奢望政府會撤銷辣招。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 引刀一快 2016-08-05 12:00:23
限奶係阿爺嘅指令,有排都冇得撤,等到三鹿事件淡化,國人對直接入口奶粉認同之後,就有機會。
3. CD ROM 2016-08-05 17:25:43
唔止政府, 好多公司都一樣, 特別係人多+operation efficiency低既.......... 
4. 小念頭 2016-08-05 23:06:41
博士挑通眼眉,當今港官,求其有的無离頭投訴下反對下,即時九縮!連打場風掛波落波都驚住驚住,晨早回南趟西,我都諗住十二點前乜都落波啦,點知佢真係唔敢!今日睇報紙又有單元朗大棠怕醜草,因遭投訴刺傷小朋友,被漁護署派人剷走重新他方種植,加圍欄,但不得其法大部分死咗。勞民傷財,莫此為甚。九月立法會選舉超級議席辯論,建制派被問支唔支持CY連任喎,呢條問題都醞釀咗几個月啦,都唔知講真定講假好,睇白呢鑊死梗,幸曾大哥早日話無人去馬就毛遂自薦,咁建制派先嗒得得睇啲。咁嘅環景,點解重以為上面又盲又聾呢﹖不通不通。