地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:45205    回應:57
文亮語

樓價會不會下跌三成

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年3月14日

  老C在去年第四季話依然未能確認樓價下跌,今年又一反常態,話樓價會下跌三四成,我覺得非常迷惑,點解可以在三四個月就轉哂口風,較早前我睇到陶冬發表關於樓市學術性文章,認為香港樓價有機會下跌三成,其實,用上了有機會已經非常保險,甚至沒有學術性可言,因為,有機會下跌三成即是有機會不會下跌三成,不過,大家在轉述文章內容時,很多時都會隱藏了有機會這三個字,變成陶冬話香港樓市會跌三成,而陶冬的分析應該是無懈可擊,但大家若果有留意,陶冬在過去幾年,不止一次話香港樓價下跌三成,除了去年,他並沒有表態,或者,他不肖支援我的「細價樓爆煲論」,但亦不能夠講樓價上升,講了幾年樓價下跌之後,突然間轉軚講樓市回升,這其實是某個程度上認輸,今年,唔需要係專家,都知道樓價下跌,問題是如何確認。

  究竟樓價會不會下跌三成,我相信機會很微,如果陶冬的研究深入民間,就知道現在有很多人仍然打算買樓,但拒絕付不合理的高價,如果樓價下跌一成,已經有不少人會買樓,下跌兩成,就會更加多人買樓,但願意減價兩成的業主其實是不多,除了那些被財務公司迫售的業主,整體來說,業主的借貸比率是相當低,是沒有需要減價賣樓,如果賣的物業是用作自住,賣走之後又要再買回,不但要考慮要繳付辣招印花稅,更加要考慮未必能夠向銀行取得足夠的貸款,如果是投資,大家都知道在香港有樓收租是一項不錯投資,在未有其他優質投資機會前,一動不如一靜。

  況且,政府有辣招與逆週期措施管制樓市,樓價並沒有升至一個非常不合理水平,如果樓價下跌,金管局就會放寬逆週期措施,下跌之勢就會減緩,甚至會調頭回升,如果繼續下跌,政府甚至取消辣招來穩定樓價,不過,我亦不敢肯定樓價是不會下跌三成,我只會說機會不大。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Carson 2016-03-14 09:10:02
究竟周街唱淡之時是否入市良機呢?
2. 神算 2016-03-14 09:26:42
Carson 兄,

唱係唔會淡的,只係市場參與者回歸現實。上年高追的人士,當然要有樓價下跌的準備。淡友喺呢個時間買與不買,更加係眼光嘅考驗。
3. DSY 2016-03-14 09:36:04

to 2F

我不同意你的說法。投資本來就是理性基本因素加上感性心理因素共同作用下產生決定,全民唱淡一定會嚇到人古貨,而古貨的人多了就會更多人恐慌,下跌5成或許不會,1成在所難免。並不是每個買家和賣家資訊完全對稱的,人在有壓力的情況下就會出現偏聽偏信繼而作出錯誤的決定

當然,我並不反對人們發表自己的看法,看淡就是看淡,沒什麼不可以說的!就算有目的的“唱淡”,都是正常商業手段!我只是反對,明明唱淡,但是卻說你自己心理脆弱願意賤賣和我唱淡有什麼關係?當然,我並不是針對閣下!

 

4. 樓市週期 2016-03-14 11:14:12

樓市是週期性的,一個十二、三年的上升,接下來就是三、四年的下跌。開始時跌得較快,後來跌得較慢。今次開始時已經相當慢了,相信未來兩三年仍會下跌,但相對應該更慢了... 所以下跌幅度應該是有限的。

5. 十郎 2016-03-14 11:26:34


      樓價一年升52%(深圳)或20%(香港)
      肯定出問題。

      我有時拋棄一切數據,  用個頭去推敲事情(因為我冇腦),寫出來請教大家。

      推敲1.......投資入門第一識, 高風險, 高回報。  低風險, 低回報。一年52%屬唔屬於高回報?  屬唔屬於高風險? 樓價這樣大的投資, 租金連升值, 一年有7%回報,  已經是什佳的回報。你認為危唔危險?

      推敲2.......金融泡沫, 一個跟一個,爆完一個又一個,結果是大眾錢多咗,一片昇平,即是有惡因,無惡果,我仲駛乜理財? 駛乜小心呢?

      推敲3.......“樓市塔利班”對QE同0息,興高彩烈,話跌一成,就買一間,我知你講笑啫, 有冇諗吓,點解要量寬0息呢?係美國在次按爆煲時,推出來挽救大銀行于既倒,係好消息定壞消息呢?昨日傳來消息,說美國三大銀行,實力比金融爆煲前升一倍,唔知仲駛唔駛拯救呢?


6. SHUN 2016-03-14 11:51:35
看看遊客少了很多啦!店舖頂唔順就執笠、炒人、点再供D天價樓呢!托市D友仔收左地產商好處吹到唔會再跌、甚至有上升空間、等D地產商散貨!
7. Hong Konger 2016-03-14 12:09:39

成日覺得樓有排跌的人都吾知係吾係刻意吾理和當眼吾到香港持貨業主的能力有多強。

租金又跌吾落,樓價只係由高位回落返正當水平。真係吾明點解話會下跌三成同跌幾年。老實,我老豆叫我賣樓,話兩三年後一定低過今日,我回應佢,我都吾明點解要賣樓益人,兩三年內我租金都收返幾十萬啦,買返又要俾二三十萬手續費。

有時一心望樓跌的人真係好吾理智。

8. 年輕人 2016-03-14 12:33:54
博士,即係買得樓了?
9. 引刀一快 2016-03-14 12:57:44
To 5樓 十郎兄

深圳就快爆喇,近日分分鐘有新規定出臺。
10. 旁观者 2016-03-14 13:45:29
陶冬的文章最近我也有看過是有其理據
11. SHUN 2016-03-14 14:00:33
7樓、我並不是話業主持貨能力点強、你唔減咪刁空囉…………無問題呀!總有人減租&減價賣樓呢!發展商都送回贈(利是)啦!甘好賣?洗乜比呢D優惠?
12. Johnny 2016-03-14 14:09:26
陶冬出名大淡友一名,唱淡有乜出奇?我反正從來無見佢唱好過。
13. 樓市週期 2016-03-14 14:33:25
持貨能力強的業主不能令樓市上升,只有買進的人才可以。持貨能力強的業主如果不買貨,其實升跌亦跟他沒關係,相反他亦對這個樓市沒甚影響。真正影響樓市的人是會賣和會買的人。所以"業主持貨能力強"這一點,如果不是百份百的話,其實是沒有討論的價值的。
14. LYC 2016-03-14 14:50:49
好友已經掃晒啲平盤,業主反價,買家搶高個價去買已經出現了。
你地班淡友冇錢買就唔好亂up害人啦,香港經濟勁強勁,欣欣向榮,博士原來都係咁睇啊!

15. LYC 2016-03-14 14:53:45
16. 唔會三成 2016-03-14 15:10:09
17. SHUN 2016-03-14 15:12:14
恭賀E家買樓嘅儍瓜準備做負資產Lu!
18. 不就是貼新聞嘛 2016-03-14 15:28:22

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20160314/54864304

【最新租值】一周一行失效 上水藥房擴張零售店租值6年勁升4倍

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20160314/54864708

【最新租值】新鐵路鉛綫帶動租金上升 小店老舖憂被逼遷

19. 老餅 2016-03-14 16:25:47
睇淡樓市不等於冇錢,本人的親人物業價值已經超過億元,現時暫不作買賣,但都睇淡樓价下跌,所以睇淡樓市不代表冇錢,井下之蛙.
20. 西門吹雪 2016-03-14 17:28:29
老餅兄,算巴啦,你講咩佢都係講個幾句架啦,我們不要同佢計較。XDDD

反而想回一回7樓Hong Konger:
查實,我覺得如果得一層自住賣乜鬼呢?自住咪又要買反,煩來做乜?其實,連樓市升定跌都吾係好關你事… 自住又吾係想賺錢既話…
不過,我諗好多係度討論既師兄都吾止一兩個單位,買既話亦吾係一兩個咁買。看好看淡全是想身家再多幾個零。你話咁樣的話,駛吾駛睇到實?駛吾駛更準確既分析同預測?這種分析和預測,係基於數據,經驗,同智慧的,不能夠用"望"來形容的。
21. 十郎 2016-03-14 17:46:29


      貓頭鷹先生,凌晨2點都見你留言啊。

      一年升52%,我係度諗緊............究竟買果個係傻仔,定係賣果個傻仔?


22. 引刀一快 2016-03-14 20:07:40
老餅兄

做淡友,就會俾人貼標簽:冇錢、悲觀、短綫炒家、外行、成世唔發、冇膽.....等等。

其中最唔介意就係俾人話冇錢。

邊個夠膽認有錢,咪由得佢認到夠囉。







23. 十郎 2016-03-14 20:14:12


      話說1973年, 香港股市大崩盤, 由1700點跌到170點,跌足九成。

      跌市之前,有一隻股票一蚊上市,叫做香港天線,六個月後炒上到30蚊,記著係43年前,變咗“香港痴線”。我咁蠢,唔識買。我係度諗,個老闆梗係痴咗線?30蚊嘅野,一蚊賣比人,諗諗下,係唔係買果個人痴咗線?一蚊嘅野,要用30蚊去買。結果呢?

     相傳青山醫院,多咗一個交易所,痴人買痴線。


24. 引刀一快 2016-03-14 20:15:25
十郎兄

大陸嘅地産市就係咁樣,如果深圳敲定轉直轄市,再升50%都仲得,不過今次升市據講係走資跳板,就快爆。
25. 十郎 2016-03-14 20:33:08


      刀兄.....

      好一個“走資跳板”。明白。我睇樓市已經進入股市所謂嘅“蟹貨區”,“蟹貨區”即是一路升,一路有人走貨。




26. bb 2016-03-14 20:36:02
有的象98年楼價跌倒剩下一半
27. 人生不如意事常八九 2016-03-14 21:54:14

: 世人常說,「人生不如意事常八九」,這句話,古往今來無論中國、外國,皆是很實在的寫實,也是非常令人感嘆的。為什麼不如意事十之八九?

 

淨空法師答述:

這句話只是將現前的狀況說出,而其所以然的道理未能明白顯示。

佛法告訴我們,世出世間一切法的真相,就是非常複雜、非常繁瑣的因果輾轉輪迴之現象。除業因果報的無間循環輪迴之外,確實沒有一法真實,沒有一法存在。這樁事情唯有佛經說得明瞭,說得透徹,說得究竟;一切求真實智慧,明瞭宇宙人生真相的人不可不知。不如意事的業因是什麼? 皆是自己無量劫來造作的不善業。現在我們還繼續迷惑,繼續不斷造作,因而「自在、如意、吉祥」的美滿生活就永遠得不到。

 

古德教我們「己所不欲,勿施於人」,大乘經裡這類說法就更多了。想想自己在日常生活中,起心動念、所作所為的確違背這個原則。我們總希望別人能順從自己,而自己卻不肯恆順眾生,這就是真正的原因。我們喜歡受到別人尊敬,自己應當先尊敬一切眾生,才會得到一切眾生尊敬自己的果報。我們不希望別人誹謗,不希望受別人譏刺,因此自己就不可誹謗一切眾生,不可譏刺一切眾生。我們希望別人善待、關懷自己,試問自己有沒有善待、關懷過一切眾生? 因果必定相應,善因必定結善果,惡因必定感惡報。

 

人生在世,往往我們的善心只對自己喜愛的一、兩個人,自己所不喜愛的、不關心的,則毫無慈悲心,甚至用惡心惡意對待,這就是不如意事常八九的真實原因。十個人當中,你只對一個人好,對九個人不好,當然於十分的自在之中,你得一分自在,而有九分不自在,得一分如意,而有九分不如意,這就是「不如意事常八九」。所以業因果報,我們不但要徹底明瞭、究竟明瞭,還要將自己錯誤的想法、看法、說法、作法,真正徹底的修正。

 

我們希望一切眾生如何對待自己,自己就應該如何對待一切眾生。這不僅是世間聖賢智慧經驗的教誨,也是諸佛如來大慈大悲的教導。能有這樣的認知,能深信力行,這種人不僅是世間大聖大賢,實在就是佛門的諸佛如來。

念佛的同修們,若想在一生當中真能事事順心如意,菩提道上一帆風順而沒有障礙,對此道理與事實不能不知道,不能不遵守。只要認真努力,依教奉行,我們在人生中一定可以得到「如意之事常八九」,這才是美滿幸福的人生。自己的幸福、光明、自在、美滿的人生,要靠自己真誠、平等、慈悲心創造出美好的條件,自然就有美好的結果。

28. 雲在青天水在瓶 2016-03-14 22:15:24
如果政府不調整辣招,樓市調整應該較溫和,2成3應足够。
如果政府取消樓控措施,樓市調整將會加速,必跌3成。
29. LYC 2016-03-14 22:28:26
完全睇唔到淡友有乜理據,只覺得他們在亂up,目的大概都係想其他人陪他們沽空樓市。
博士已經轉身做了好友,有博士做後盾,邊有可能跌呢!
30. 十郎 2016-03-14 22:44:09


      沽空樓市?

      點樣沽?邊個亂 up?


31. 毛毛 2016-03-14 22:57:44
我呢幾個星期一直在大埔同北區睇樓, 不過平盤真係俾人二月底掃哂, 宜家淨返既都係業主價錢企硬果D, 平野真係冇
32. 十郎 2016-03-15 02:37:13


      To : 27樓

      多謝指教,惡因必定感惡報。

      其實我並不盼求惡果的來臨,大家都要承受,我目的是提醒大家,我地無意之中,種下咗一些惡因,可能甚至不是自己種的,既然惡果必來,我們便要早作準備,趨吉避兇,將惡果的傷害,減到最低最低。

      現在正是,勝利沖昏了頭腦。


33. 簡單 2016-03-15 04:55:58
樓巿熟於調整就不會下跌三成,但系這個現象在08至09出現了,但是樓巿出現一個下行週期時必然跌幅超過三成以上由高位計,從歷史看必會出現,問題在於時間性,究竟現在樓巿熟於調整期或下行週期連好多專家都無法解答,所以講樓巿會不會跌三成不如問樓巿熟於調整或下行週期,這樣會明確好多.
34. Hong Konger 2016-03-15 08:15:17

回 13樓,

不認同閣下這段話: 真正影響樓市的人是會賣和會買的人。所以"業主持貨能力強"這一點,如果不是百份百的話,其實是沒有討論的價值的。

低價少成交真能代表大市? 所影響的只有 CCL。若沒有大部份持貨能力強的業主平放,那麼市面上的平盤只會越來越少,所以想等價下跌三四成的人士其實一直在挨貴租。最後會發現市場上持貨能力強的業主並不肯平放,而比例又較平盤多時,大眾期望也會開始改變,明白到原來一直在吹淡的只是傳媒和各方淡友。那麼,強業主就成為樓市的後盾,咁又點會吾影響樓市呢?

環顧身邊朋友,同事,甚至自己都完全沒有諗過賣樓,收租的繼續收租,自住的繼續每天不理升跌開心享受所擁有的單位。真係吾知點先會下跌到各師兄所講既三四成。

回20樓 西門吹雪兄 本人有自住樓有收租樓。我怎也不會因為市場氣氛暫時不佳而賣掉收租樓。租客幫我供,無壓力。

35. 引刀一快 2016-03-15 10:10:10
LYC兄

你睇唔到淡友嘅理據,唔代表其他人都睇唔到,二手市場超低成交已經反映咗大家都清楚睇淡嘅理據,你鐘意唱好請你拿出理據,而唔係駁唔到人就夾硬話人地冇理據,各淡友寫到寫過幾百次。

你29樓嘅發言,係存心挑釁。
36. 真真薯片 2016-03-15 10:34:45
引刀兄,

深圳樓升如何成為走資跳板? 願聞其詳
37. 西門吹雪 2016-03-15 12:07:18
回34 HONG KONGER

我無話有壓力WOR~~你咁做咪一輩子供個幾個單位LAW~~係幾適合知足常樂既人架。

我自問就唔甘心一輩子供個幾個單位。雖然有可能到最後一埸空,但人生就這麼一次,我唔甘心做足一世,老來幾個單位收租就以為得到全世界LAW~~到最後真係如某人講,真係要訓街又如何? XDDDD
38. LYC 2016-03-15 13:43:05
本來唔想再窒你,但你搞錯晒,人生當然唔係供幾個單位,供樓係租客責任黎架,得第一個單需要自己供,講咗咁耐都未明。
人生係努力向上排,升職,搵錢,享受,家庭樂,等等,活得精彩呀!

39. 西門吹雪 2016-03-15 14:24:06
唉~講極都唔明個個係你吧~~幾時有話唔比租客供者??!!! 你睇我咁多回應,有邊個反對你呢個論點???!! 講極你都唔明,我都話低買高賣先可以賺盡每一個銅板。你查住唔放,都唔係話唔好。不過,你買到十個,人地可能買到30個了。明否??? 不要間唔中向我開波好嗎。你有你亂UP,仲咩係都要搵我陪你者~~小朋友,你自己去一邊玩吧~~哥哥沒空呵~ XDDDD
40. LYC 2016-03-15 16:34:40
因為你話唔甘心一世供幾個單位我才回應。
我都唔應同有幾層樓等於全世界。有幾層樓都冇乜大不了,好平常!
人生唔係供樓,只不過有人幫手供樓係件幾開心的事,仲俾錢你洗!
所以,買樓收租,越住越大越靚都幾開心,做人咪就係要開心囉,唔通幫人供樓會開心嗎!
41. 西門吹雪 2016-03-15 17:24:33
問題重點唔係個供字~~係幾個既問題~~
我無叫人幫別人供樓,我既重點係合適時候減待,合適時候增持~~
假設你有10個單位,而你能夠知道97係高位,所以減持到5個,到03年用同等既錢增持反15個~~咁同你不買不賣只有10個,我的單位數目不是倍增了嗎?

請問跟訓街有甚麼關係? 五個唔夠住嗎?不是仍是有4個人幫你供嗎? 做了這個正確的決定後,不是已經賺多了嗎?? 明否?
42. LYC 2016-03-15 19:25:54
從你的回應,我知道你還很年輕,好多野都未領悟到,唔似有樓或有樓收租,只是主觀願望希望樓價跌!
我有些租客晨早沽樓,租下一年又一年,已經四張幾,其實唔係冇機會老來要瞓街,好多其他地方都好多人要瞓街,我都只是一片好心忠告淡友!
43. 引刀一快 2016-03-15 19:32:11
LYC兄

從你的回應,我知道你好有錢,乜都領略過晒。(滿意未?)

你舉一個失敗例子,唔代表呢個做法失敗,祇係例子裏面嘅人捉timing失手啫。你口中就永遠冇成功例子嘅。
44. 西門吹雪 2016-03-15 21:31:34
我係好年輕,但吾代表冇樓。不過,有冇都吾駛只意我会話你知 xDDD

看你的回應,就知道你每層樓都得來不易。一把年紀仍要努力向上爬,真的好惨。可見你的方法有多笨,花費幾多心血才儲到哪丁點兒。竟然仲以為自己好巴閉。不知天高地厚的無知阿伯。
45. 無言 2016-03-15 23:38:07
大家仲爭辯緊升或跌。不如各自盤算自己未來部署吧。
睇好個班,咪繼續入市。
睇淡個班,咪部署沽貨或繼續等待。
持平個班咪等機會入合理價貨。
各自財政狀況不同,理念不同,有乜好爭論。
賺或輸又唔關別人事。

利申:本人上年初開始睇跌,快則一七年跌完,慢則一八年尾,但估計跌幅不多過三成。暫採取不買亦不賣策略,等待機會再入貨。
46. LYC 2016-03-16 09:52:28
西門兄,我諗你唔喜歡你現在的工程,努力工作向上流好慘?點會好慘?我提議你搵一份發揮到你所長的工作,enjoy工作成工感,事業才有成就,買樓收租只不過是我空閒時的活動,因為我覺得收租幾開心。
47. 西門吹雪 2016-03-16 09:58:09
無言兄,我以上哪個字說過升定跌呢?以上我無表態,白紙黑字。只是說了一句我自己做人既態度,亦有講知足常樂亦無不可。就係咁,就已經比人係咁啫住。我都已經叫左個小學雞阿伯吾好再找我麻煩。佢係都要話人無樓乜乜乜? 我係吾想泄露私隱啫。吾通吾declare 左自己有幾層樓就吾可以係度發言?吾通講自己做人態度咁都有錯?
48. 西門吹雪 2016-03-16 10:19:12
LYC~我唔會向你透露任何關於我工作的東西的。請你專重別人隱私。唔夠人講又開始話人份工無成就了...
請問一個月豆個幾萬人工可以幾有成就呢?? 你話幫人供樓慘,慘得過一生花上大半時間幫人賺錢,到頭來到死個日,回憶中只係見到自己張辦工卓? 我估來得呢度吹水既師兄,無論看好看淡多半都會以財務自由為目標吧。講呢D....
49. 神算 2016-03-16 10:26:34
無言兄,

入嚟討論區梗係各自表達啦,如果唔係不如留個表情符號算吧啦。

對於LYC兄, 問題在於佢言論好似念咒咁,究竟呢啲係期望定事實證明?真係唔明。“好友已經掃晒啲平盤,業主反價,買家搶高個價去買已經出現了。
你地班淡友冇錢買就唔好亂up害人啦,香港經濟勁強勁,欣欣向榮,博士原來都係咁睇啊!”

仲經常話博士同佢言論一致,其實博士而家評論好飄忽。
50. Hong Konger 2016-03-16 10:30:55

其實有時我係睇吾過眼有硬淡成日講到樓一定會下跌幾成,跌到幾時,成個先知咁款,我先留言回應一下。我相信世上無人可以肯定未來的事情會如何發生,所以講到咩一定要快點出貨,因為會跌得好慘之類的言論,我一向不會理會。

其實,真係有好多業主吾會賣樓,究竟硬淡幾時先明? 吾買吾緊要,但成日話跌三五七成跌足三四年,真係聽到覺得煩。不過算啦,香港有言論自由。

好友們大都不會賣樓吾係因為覺得樓吾會跌,而係長遠睇好樓市所以不會因一時市況波動而輕易沽樓,出出入入好煩,好無謂。這與眼光無關,樓市好友就係有這種心理素質,懶理樓升樓跌,所以俾人覺得係一種吾懂得投資無眼光的一群,盲好就係咁米煉成。


51. LYC 2016-03-16 10:52:39
我都只是講出我的意見,年輕人應該努力工作,創一翻事業啊。成日諗住想達到財務自由,乜都唔洗做,咁做人有乜意義,反而慾速則不達,我所講都係一番好意!刀兄,我識人97沽樓,而後租屋住,跟著低位買回,不斷吹噓係樓神。可惜,上得山多終遇虎,幾年後再次估頂沽樓,結果越住越細越遠,我就睇唔到佢咁做有何得益!博士其實都已叫買,只不過淡友聽而不聞!到時大成交掃上,到頭來咪一場空!
52. 西門吹雪 2016-03-16 11:41:51
回HONG KONGER~
首先,呢度我無講樓跌~~呢度十幾個回應如果你搵到我一句講跌既煩請指出來~~而且,在這裡的盲好塔利班,并不像你講一樣長遠看升可以接受樓市下跌。反而係不停唱升,還念咒咁叫人唔買樓就訓街。講少少樓市乜乜乜就被圍攻。所以近日來,我連多說一句樓市壞話都唔敢。只敢說我自己既人生態度,估唔到咁都比人插。人是懂分別是非的,看好看淡都應該懂得分別是非黑白吧
其實我多次都講,我相信長查必勝,老左必然咁做,唔信可以CHECK HISTORY。
53. 凝風 2016-03-16 11:52:04
最近忙,少留言討論,但還是有看大家留言。

留言精彩過博士正文....

大家爭論還是不同價值觀問題...沒有答案~
54. Hong Konger 2016-03-16 12:16:20

回西門吹雪兄:

我明白你諗法,我只係吾滿意某些對樓市充滿負面情緒既睇法姐。大家都係想擁有美滿的人生,不過對樓市有不同的睇法而已。我真係無針對閣下而發言,不過我又真的有些一直吾肯買樓既80後朋友,結婚五六年都一直租住,話吾跌夠吾會買喎,咁我先有時睇吾過眼硬淡既思維姐。

總之,大家對樓既前景有吾同期望,無乜所謂,但某D硬淡吾好成日講到有樓既會死,買樓仲抵死咁咪大家好來好去囉!

55. bb 2016-03-16 16:08:19
今年底准备入貨不理升跌反正比15年買便宜多多
56. 引刀一快 2016-03-16 18:32:10
香港人依傢仲未真係全體感受到大陸經濟差,更未感受到香港經濟轉壞,依傢講投資者懶理樓市升跌,完全係言之尚早,成功嘅投資者都係睇低位入嘅,邊個會唔理價位高低?
想摸頂出貨又冇信心就真!

好友永遠將光環加喺自己身上,將負面標簽貼落淡友身上,呢種係冇自信嘅表現。
57. bb 2016-03-16 20:49:51
Timing是最重要,買股買樓都講timing,2003  2009  2016