地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:48989    回應:13
文亮言

轉角市幾時會出現

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年8月25日

  現在準備買樓的人都充滿信心,傳媒在新樓盤售樓部訪問那些準備買樓的人,只見他們大多數對樓市前景表現樂觀,什麼經濟轉壞,失業率上升,利息趨升,供應量大幅增加等各種不利因素都置諸腦後,甚至當中有人化身為經濟學專家,上述那些不利因素都不會出現,並且會質問其他人有何理據,其實,很多人都會知道,當大部份羣眾失去理智,對前景極度樂觀或者悲觀時,就是一個轉角市,亦即是畢菲特所說,別人貪婪我恐懼,別人恐懼我貪婪,畢老兄並不是好似我一樣做第十個人,是包拗頸,而是他話俾大家知道,捕捉轉角市的最佳時間,不過,就過於簡單,如果沒有相當功力,是不會領會得到,當口訣也不錯,或者會有一日,矛塞頓開,心領神會,知道畢菲特的意思。

  轉角市有什麼特別,就是決定於那些準備買樓的人心態是恐懼抑或貪婪,如果他們是貪婪,樓市還算是正常,甚至還有上升空間,因為貪婪雖然有時會令人失去理智,但仍然比恐懼好得多,如果是恐懼,樓價很快就會下跌,這就是傳說中的轉角市。有人或者會很奇怪,點解恐懼會買樓,應該是賣樓,很簡單,因為他們害怕以後買唔到樓,或者是樓價愈來愈貴,所以,明知自己實力不足夠,供應會大幅增加,利息趨升等所有不利因素都置之不顧,如果了解到他們買樓是基於恐懼,我們就要貪婪,而貪婪的意思不是與他們鬥快買樓,而是利用他們恐懼的心理,以高價將自己的次優質物業賣給他們,還會收到很多聲多謝,何樂而不為。

  而樓市真正的轉角就是那些人轉變他們恐懼的理由,如果,他們一直害怕買唔到樓,轉角市是不會出現,但當那些人買了樓之後,他們的心態就轉變,從害怕買唔到樓變成擔心供應太多,利息趨升等總總不利因素會出現,稍有風吹草動,就會低於市價賣樓,轉角市就正式啟動,不過,就知易行難,現在的情況,就有些相似。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
2. 神算 2015-08-25 09:24:29
啲財演又開始吹 QE4,又再期望打瑪啡。不過可能性不大,美國佬只會睇住你死,看奧巴馬的冷漠回應就知。
3. 望東樓 2015-08-25 09:29:21
Unfortunately, people cannot learn this by listening to others or by reading blogs, books etc. People can only learn to stay away from the sheep by paying real money.

That is why we can only call somebody a good trader only if he/she have experienced at least one full market cycle.
4. 西門吹雪 2015-08-25 11:17:13

呢世上既人好奇怪,就算經歷幾多次" full market cycle" 都照樣懶野。樓市cycle 長就無話說,看股市就發現人們每隔幾年就有人係銀行門口大排長龍送錢比大鱷。反而一地寶既時候無人識拾。周而復始,萬象更新。

XDDD

5. 轉角市幾時會出現-第二輪白表免補地價買二手居屋計劃 2015-08-25 12:10:53
原訂於本月底推出的原訂於本月底推出的第二輪白表免補地價買二手居屋計劃,要延至下月初才接受申請。

消息指,由於新居屋銷情較預期慢,令房委會就白居二計劃的開展工作要順延約兩星期,計劃最快延至九月初才接受申請,推遲計劃與近期市況無關。

第二輪白居二計劃有2500名額,十分一預留給單身人士申請。單身人士入息上限由2萬元增至2.4萬元,資產限額為80萬元;2人或以上家庭入息上限為4.8萬元,資產限額160萬元。

計劃有六星期的申請期,中籤者最快明年初可取得購買資格證明書。

,要延至下月初才接受申請。

消息指,由於新居屋銷情較預期慢,令房委會就白居二計劃的開展工作要順延約兩星期,計劃最快延至九月初才接受申請,推遲計劃與近期市況無關。

第二輪白居二計劃有2500名額,十分一預留給單身人士申請。單身人士入息上限由2萬元增至2.4萬元,資產限額為80萬元;2人或以上家庭入息上限為4.8萬元,資產限額160萬元。

計劃有六星期的申請期,中籤者最快明年初可取得購買資格證明書。

6. 窮人 2015-08-25 17:06:31
開頭都真係想抽白表, 但而家居屋太貴, 價錢已經同私樓拉近左好多, 所以都係等等先

始終都係私樓好, 而最好梗係好似博士講, 買新樓啦, 煩少好多野... ...


7. 收租王Tony 2015-08-26 08:23:22

別人貪婪我恐懼,別人恐懼我貪婪~

講得好!

 

宜家咪大把人恐懼細價樓大核爆嚇到唔上車住囉,咁係咪我貪婪既好時機呢?^______^

 

To:6樓窮人

聽博士講就唔好買住,樓joy將至,準備核爆跌5成,宜家求仁得仁,準備到時執平貨啦!但只會細價樓跌5成,大價樓紅山果d就會持續上升,要買快手!

8. 十郎 2015-08-26 08:48:04


      唔知真唔明,  定係假傻 ? 

     紅山冧50%,  業主d工人仲可以揸平治去買餸.

    細價樓冧50%,  小業主就PK啦.


9. 十郎 2015-08-26 09:04:59


      發生饑荒,  只見窮人去富人門口乞食.  有冇富翁同窮人一齊上街討飯 ?

     呢d 就係窮人同富人嘅分別,  富人同窮人嘅視野.

     自己唔掂,  全世界包括富人都唔掂.


10. 十郎 2015-08-26 09:12:53


      人家談笑用兵.

      你就孤注一擲.


11. To 7樓收租王 2015-08-26 09:18:09
咁你仲唔去睇樓,仲有時間留言既?
12. 包租佬 2015-08-26 13:45:54
一看就知7樓係真窮人,因為有錢佬唔會咁諗嘢!
13. To11樓 2015-08-26 14:35:29
你有無睇過樓買過嘢?八點零鐘唔係飲吓茶上吓網做乜?晨早拍樓上11樓度門話要睇樓,咁恨要就知無經歷啦,咪人云亦云,虛心學嘢唔好寸寸咀,咁人哋就會知你係真窮人,因為有錢佬唔會咁諗嘢!
14. 占占 2015-08-26 19:56:37
潮起潮落,興衰循環,乃天道之行,當所有asset class都先後進入熊市,樓市跟隨循環大勢,又何需大驚小怪!