地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:53834    回應:8
文亮言

喜薈350伙被掃清,房協應該解釋

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年7月26日

  昨日房協賣喜薈,雖然天氣唔好,但350伙仍然被掃清,一Q清袋,仲打足147度,難怪房協的人咁開心,有兩個局長被離職在前,新居屋計劃又半生不死,如果今次只賣得兩三成,話唔定有房恊高層要下馬,唯一辦法就是要將仕用命,一Q清袋,咁樣,CY就無話可說,其實,房恊今次犯了第二大忌,亦都是一Q清袋,賣樓的人知道,要一Q清袋很容易,只要售價夠平,佣金夠高,就一定可以一Q清袋,在個別地產商而言,這是前線售樓的職員開錯價,一樣是死罪一條,不過,房協今次一定不會,因為新居屋一樣夠平,不但不能夠一Q清袋,而且成日miss,打咗唔知幾多Q,仍然未能夠清袋,而且,新居屋計劃由CY親自拍板,所以,一定不會被CY抽秤,房協各位委員可以放心。

  喜薈平喜雅10%,而喜雅而入伙兩年,並且比同區私人樓宇又平兩成,即是喜薈是以同區較新二手樓七折發售,而且是未入伙的新樓,換句話說,即是喜薈平同區較新二手樓三成,一Q清袋亦是正常,如果唔清袋就大件事,今次喜薈一Q清袋,可以說替特區政府打一支強心針,或者,在兩位局長被離職後,大家都醒醒定定,少做少錯,唔做唔錯這支歌仔冇得再唱。

  以前有人話,只見新人笑,不見舊人哭,今次就變成只見買新樓的人笑,買細價二手樓的人哭,在這幾個月以來,尤其是我的「細價樓爆煲論」出了以後,不但中原指數仍然上升,而且樓價屢創新高,那些以創新高價買了細價樓的人就算唔哭,都唔會笑出來。有一點我不明白,既然樓價屢創新高,各分析員,物業代理領導,經濟學大師都話樓價仍然有上升空間,地產商低價賣樓自有其理據,市民是管唔到,但房恊要以低價賣樓,是否有浪費公帑之嫌,房協各委員應該要解釋。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 黃加× 2015-07-26 10:24:59
聽網友建議換樓, 抽中喜薈 6.8m.
票號100內, 算係整定要買咁。

我住果區好多年。 算比較了解果區。有錯當大家交流下。 

1。 喜雅已經係長沙灣區樓王。並未有比同區平2成。 可能比曉銳果d 呎價平, 因為曉字頭lump sum 細。

2。 喜噲只能算比同區2 手單橦平半成賣左右賣。以新鴻基豐盛居單橦比較。 平多少少。 可能有7%。 

3。 整體來講價錢算ok. 就算同2手同呎價賣, 咁果區又冇大型屋苑。 想住好少少 5喜係必然之選。 如同喜雅比, 應該平到10%。 以即供不做2按計。 所以係吸引。 

4。 之前2喜都係參考喜雅雅當時價賣。今次已經比上次貴左d.

5. 房協係協助人上樓, 咁唔賣貴又賺到些錢, 我又唔覺有問題。 因為經營方針係咁。
       
2. 貴公子 2015-07-26 10:38:20
To 黃加x

Agree
3. CHINA QE AND SHENZHEN PROPERTY PRICES 2015-07-26 11:26:31
lately I have a new thinking and see if 師兄here can share their knsighgs with me:
First of all I am definitely not bullish in property

But few facts emerge as I realize Shenzhen better quality houses like Shenzhen 太古is selling as high as 16-17k per sq ft net 

And China policy now seems to go back to the traditional way of boosting economy which is boosting property market by keeping monetary condition loose(cut rate+cut Rrr) and remove home purchase restriction...more importantly, 中國大媽got burnt and hurt in gold and equity market so they shift money to property again...

Put it this way, HK is at the end of US QE cycle but the China QE cycle just started...and as long as Shenzhen property can keep going up...it is really hard to see hk properties fall meaningfully...especially when 珠港澳大橋 is built...it will give another boost the new terroritories properties prices...

不喜勿小...just random thoughts on property markets lately
4. 路人 2015-07-26 11:50:33
逢有人為壓抑價格的市場,必定沒貨賣或不夠貨賣,平一平都係得個睇字!現在的委內瑞拉和未改革開放前的中國大陸就是樣板。
5. 閒人一個 2015-07-26 14:23:46
講真 喜薈今次只能用合理形容 不能說平賣 不能否認目前資金確實欠缺出路 加上鉛水事件解決之前 樓價只會平穩發展
7. 半仙 2015-07-26 17:55:25
回3,
都是央行政策分歧這支曲
但似乎難說那Effect可dominates
推論未算有效
9. 吹水 2015-07-27 14:58:16

喜薈平巿價三成未免誇張, 喜薈均呎價1.24萬,  附近二手樓何來 1.8萬呢。


10. 流浪人 2015-07-27 15:06:35
我覺得要APPLE TO APPLE囉!點可以咁比;大家位置景觀同附近環境都唔同!