地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:33552    回应:8
敢说亮话

楼市不解之谜(13)是反价抑或是提高叫价

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年10月22日

  有学者问我点解近日屯门有业主反价28%,而我话楼市的声音不大美妙,我话这是报导引述错误,那位业主并没有反价,他只不过是提高叫价,两者是有分别,或者,那位业主根本没有打算卖走那个物业,极有可能是他惟一的自住物业,根本唔会卖走,他只不过是秤身家,向其他人炫耀他自住的单位如何值钱,其实,屯门一个单位,值钱极都有限,何必炫耀,但有人唔同意我的讲法,认为那位业主是有心卖,提高叫价可以令到有心买楼的人追价,是销售策略之一,或者有可能,但有心卖楼,就不能够提高叫价三成,会吓走有心买那个物业的买家。

  多年前,有老友打算卖走一个一亿元物业,已经有目标买家,但迟迟未肯扑锤,老友打算自动减价一成,希望早日成事,我话千祈唔好,这样做会吓窒那个买家,或者他会希望老友继续减价而不会落订,急都急唔嚟,倒不如封盘,两个星期之后再卖,加价5%,对方没有反应,再封盘,再加价5%,对方话我老友傻左,卖唔出仲加价,我叫老友唔好理,再封盘,再加价5%,今次,对方很大反应话唔好再加,他愿意出原价一亿元,我叫老友唔好接受,只可以唔加最后一次价,最后成交价是一亿一千万元,由始至终,我老友并没有反价,他只不过是提高叫价。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 引刀一快 2016-10-22 08:25:34
前几年,广州有个二手盘,业主连反14次价买家都照受,香港业主加油!
2. Tony lam 2016-10-22 12:59:39
17. 引刀一快 2016-10-14 13:19:24
自我陶醉兄

大陆屋对你嚟讲,100%系消费品,你都睇唔上果少少资金,我果D呢排真系升好多,最衰就系养猫狗嘅唔放得,最靓果D老婆唔舍得。

二三綫依家差异好大,如果买都系拣二綫,价位在8000-20000之间果D好,其实一綫依家都有笋盘,我上次俾琳琳走数果个超笋盘好少人知,依家仲有货,如果你搵到名额,你要就免佣兼招待广州游。
…………

  超笋好嘢摆得咁耐  ?  等水鱼呀?可能平时tell得傻刀好舒服、特登留番嚟装我啦!又免佣兼又招待广州游 ?   醉哥行走江湖咁耐点会上当。

最衰就系养猫狗嘅唔放得 ? 乜地方嚟㗎 ?  有人吼咩 ? 输人唔输阵、噏个天价、幻想下都过瘾呀!

成日话阿爷大镬、但又人买大陆楼、精神分裂 !




3. 引刀一快 2016-10-22 13:40:47
契弟琳琳

今次叻咗,识得剪贴,睇怕有外援嘞,不过水平仲系有待提升。

唔好谂住激将法可以攞料,我未得闲去确定D笋盘清货之前,一定唔会透露,估你冇钱去攞,但系亦冇必要免费送谈资俾你呢个吹水地痞。

自我陶醉兄嚟广州就当然系贵宾招待,佢有兴趣攞咪带路罗,驶乜俾佣?系你个寿头扮富豪话俾多五成之嘛,讲咗唔驶算数呀?又唔系同你有亲,点解要益你?而且我仲有friend揾紧名额攞,攞清咪show你睇下罗,唔驶恨架,冇钱你恨咩?

养开猫狗嘅屋点卖吖,我肯都要D狗仔肯至得架,我一路都话大陆楼市实冧,同我叫人揾笋货先买有咩抵触?做人睇餸食饭,揾到笋货就算蚀晒都系百零万,起码有间似样嘅屋,香港D咁嘅楼仔都分分钟要蚀咁多喇。
4. 向饭民说不 2016-10-22 13:59:37
引刀,做人要知足,你又怕香港楼被共产,但是又不担心你的广州楼被共产,是不是有D思觉失调。讲真讲泡沫,广州楼泡沫肯定比香港大。你应该更加担心才对啊。点解反而走过来担心香港呢?
5. 向饭民说不 2016-10-22 14:07:09
淡友看了以下台湾房价走势应该很兴奋。

https://www.youtube.com/watch?v=Jcka7NtlhS0
6. Tony lam 2016-10-22 23:44:33
傻刀    人做地代就家肥屋润、你就做到要着草山卡啦、蚀晒都系百零万,咁笋你冇银吞咗佢咩?为乜要四围揾老衬落搭、其实你乜七都喺口噏、一碌碌含住似竹笋多D、咁蠢点做老千呀!

啱吖点卖 ? D狗窦猫窦卖个笼比人呀?你唔系傻到攞个笼想当屋嚟揾老衬嘛?睇下脑神经内外科啦!
7. 引刀一快 2016-10-23 00:05:08
契弟琳琳

唔系你望人死,人地就真系会死嘅,总之你想攞料俾笋盘你做谈资系冇可能,死咗条心喇。
8. Marie Kwan 2016-10-23 01:49:18
1) 好明显现在每一个议员公务员,建制又好民主本土又好都针对梁特,都绝不关心楼市爆升,不理市民上楼问题,任由楼价爆升都一定要摆明落CY面,这届立法会那么多激进本土,他们只会利用议会玩独立议题玩政治,君不见宣誓各派已玩到天昏地暗!! 难道大家还期望这班所谓议员会有空间有心处理香港楼价住屋问题? 请问以前有没有本土+梁振英这个楼市爆升因素? 所以现在最支持CY连任一定系发展商! 又有戏睇,又发政治财!

2) 今次楼价上涨和上几次的泡沫在政治层面是完全不同,有香港"独特"的国情。未来四年的立法会只会更加不关心住屋问题,四年楼市升一、二倍是基本消费,因为某派议员们"需要"通过指责超高的楼价和失败的房策去令广大市民觉得(由阿爷支持嘅)香港政府有几"无能"、"腐败"和"不理人民死活",在这个人为嘅背景之下,泛民本土议员结论就系-----"因此"香港系有几需要改朝换代,甚至乎自决自立。四年够玩好多嘢,到你四年后先可以"vote them out"的时候,元朗楼已升到二、三万一尺了!! 乡绅们到时一定排队多谢"猪"议员BB的Backfire!!


3) 政府卖左好多地比内房,真正捉老鼠入米仓,他们财雄势大,在内地最识玩屯积居奇,唔贵就hold起唔卖,香港业务比例不大,不需靠香港卖楼回笼,所以推盘一定比本地发展商慢,未来供应其实有形无实,数字一堆而已。

4) 
临近选特首,市场炒家一致睇死梁振英乜都唔敢做,加辣又要过立法会(根本冇可能过),又唔敢得罪地方人仕攞地,唔敢得罪百几万业主,唔敢得罪区议员,杰志一事可见一斑。


未来四年新一届立会议员只会刻意令政府攞地变得愈来愈困难,所以,经过宣誓一役之后,我更相信楼价会因为政治内斗而变得得更加不合理,二、三年之后,您就会觉得今日楼价其实相当便宜。