地产博客 > 敢说亮话 返回
浏览人次:41402    回应:14
敢说亮话

无限江山,别时容易见时难

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2015年10月6日

  临天光被风声,雨声嘈醒,虽然三号风球已经除下,但风势比上次八号风球还劲,既然已经醒咗,於是起身写文章,上星期五,施永青到我的明报会客室时讲起,原来大家都是在早上写文章,我习惯是先写一篇,然后游水,回家食早餐后再写第二篇,因为要赶返工,很多时第二篇未必可以写得完,到中午饭时间才完成,与老施不同,佢几时写都可以,不过,大家有一个相同之处,就是写文章唔难,搵题目难。

  风声,雨声使我想起李后主,他在亡国之后所写的词比在位时有意思得多,不过,文人大多数是这样,失意时的作品往往比得意的时候好得多,而李后主最后一首词叫浪淘沙,写完之后,后主近身向朝廷报告,太宗睇完之后,认为后主仍然怀念在南唐做国君时代,於是赐后主牵机药。我觉得好唔抵,后主怀念南唐时代是人之常情,香港一样有好多人怀念以前卖走自住单位,知道现在很难买得返,正如后主在浪淘沙中所说,无限江山,别时容易见时难。

  财爷在接受访问时话,楼宇成交量减少三成,楼价出现调整亦不足为怪,我同意楼价将会调整,但唔同意成交量在楼价调整后会回复从前,稍微增加就有可能,因为,大多数香港人都明白,无限江山,别时容易见时难,物业卖走,在辣招及逆周期措施下很难买得返,如果没有迫切需要,都唔会卖走物业,尤其是自住单位,所以,我认为二手楼低成交量将会成为新常态,新楼买卖所占的比重愈来愈多,这又不是什么坏事,因为,新楼能够流入巿场才真正可以解决供应不足的问题,如果二手楼成交量大,但新楼卖唔郁,对解决问题於事无补,政府辣招及逆周期措施令市民认识到,必须珍惜他们的物业,卖的时候如流水落花,买的时候就感觉到别时容易见时难。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
1. 历史长河 2015-10-06 09:11:40
秋意渐浓,读博士此文,一片感伤。今日转做淡友,顿感 '流水落花春去也,天上人间'。
2. 丸子 2015-10-06 10:16:29
对呢!卖左,我都怕买唔返。所以自住及自用的写字楼,我也不会卖
3. 珍惜香港 2015-10-06 12:10:18
珍惜香港

无限江山,别时容易见时难!

起句嘢,令我谂起「老曾」。从今日起,我要尊称前曾特首为「老曾」。

话说,搞咗成三年半,终於挖出咗老曾两件所谓罪行啦!

吓?咁都叫罪行?我谂,ICAC 要忙罗!如果将所有公职人员,尤其喺啲立法局议员呢,尤其喺啲泛民议员呢,啲 FILES 攞哂出嚟验尸咁验,唔知又会挖出,几多件漏申报嘅,「关连人仕」事件呢?

咦?唔知挖庸梁个 FILE 出嚟,又有冇发现?放心!现任特首有免死金牌嘅!

不过呢,既然已经进入咗司法程序,我都不便置评啦!

要怪嘅,就怪香港人自己,开口贪曾,埋口贪曾。老曾之功,楼市改革十成存保,我都唔数多,费事俾人以为我喺佢 FANS。人地有功之时,亦总有过失,克林顿也风流,佢只喺错在打工仔心态,贪下啲小便宜,作为老细嘅香港人,俾你罗!心胸咁窄,点做老细?

反观庸梁,又有乜功?佢自己开到口讲埋出嚟嘅,唔喺得辣乜、限乜呢两味!吓?咁都叫功?

香港人,食碗面,反碗底,如今庸政之下,可谓因果之循环,报应不爽矣!

真喺好怀念老曾,呢位,香港人嘅老朋友

后主云:无限江山,别时容易见时难!
老曾曰:昔日香江,别时容易见时难!

4. 新淡友 2015-10-06 13:09:53
如果呢单都告,咁CY下台都会被告,而且判刑一定更重,除非佢已经同上面讲好数可以连任,单系呢一点就可以肯定香港冇运行,深圳全面超越香港可以系佢任内完成。
5. 打工仔 Andy 2015-10-06 13:21:35
DT 对香江无功都有劳! 如此下场真无奈! 

cy 可能更.......
6. 同意 2015-10-06 13:37:56
认同4/F,我相信大部分香港人都认同!!
7. 二少 2015-10-06 13:40:56
鬼叫佢成日自称(香港仔)咩!习总领导下,唔听话嘅下场。
8. 无奈 2015-10-06 13:43:44
赞同3楼珍兄见解。
9. 同意 2015-10-06 13:44:57
认同4/F, 我相信大部分香港人都认同你的讲法!
10. 千山独行 2015-10-06 16:05:33
要突显司法独立就要一视同仁凡有漏报隐瞒的所有现任前任公职人员都同等对待 否则只能是打击异己还堂而皇之曰:司法独立!
11. 时间到 2015-10-06 17:08:36
老董脚痛落台慨黒手是边个大家都心照啦,共产党成曰讲“不是不报,时晨末到”,大家依家明啦。
12. 十郎 2015-10-06 17:41:48


      十分认同几位见解,  一开始已经判定冇得告诉,  四十年工冒生涯,  练成刀枪不入,  乘C人机都会付款,  你话点办.

      比人追得急,  求其理由啦,  跟原意,  两回事.

      利申 :  绝对唔系 fans ,  观察啫.




13. 楼市好友 2015-10-06 20:30:31
博士,我对呢篇文章真系身同感受!
14. middle middle class 2015-10-06 22:50:47
十分认同珍兄意见。  大家留意果两份方向报,及部分香港人开口埋口贪曾,我唔系佢粉丝,但 (执政后期)力拒23条丶(上任初期)救香港经济丶(在任期间)跟各方沟通等等。就系冇老董及CY 有的后台,所以俾某啲报纸佬狂插 (有如近期的国泰航空)。
佢贪咗乜?  我们中有谁没犯过错呢?
梁特首丶毛议员丶戴教授丶等等几十人,全部都好似冇申报。  咁?