地产博客 > 文亮语 返回
浏览人次:32741    回应:3
文亮语

香港的官场文化

 

汤文亮博士

纪惠集团行政总裁
2016年8月5日

  香港官员虽然有问责制,好似从未有问责官员因为失职而下台,反而不过不失而被离职就出现过,被离职的官员当然不开心,好彩有大佬出头,政治根基浓厚,可以说是根正苗红,如果特首不能够连任,有很大原因与这件事有关,不过,大家亦无谓胡思乱猜,未到揭盅,都唔知道谁是特首。

  香港官场有自己独特文化,如果唔适应,很容易背镬,继而被离职,有人会认为一定是不做不错,多做多错,唔做唔错,以前我会认同,但自从推出限奶令,至今仍未撤销,甚至连在什么情况下撤招都唔敢讲,我认为香港官场文化已经转变,现在是敢设唔敢撤,限奶令如此,辣招又是如此,因为任何紧急政策,都是有需要时才会设立,一个普通官员都做得来,但要撤招,就需要相当魄力,因为撤招后在某个程度上出现一些负面效应,拍板撤招官员就要背镬,所以,基本上任何临时法例,最后都会变成永久法例。

  我相信有人会不同意,他们会说,天文台在打风时挂波,台风过后就落波,敢设敢撤,我唔敢回答,如果天文台敢挂风球,唔敢落风球,即是大部分香港人唔需要返工返学,不过,天文台落波都非常保守,唔知妮妲远离,甚至已经在广东省登陆,仍然要等到十二点四十分才落波,令不少人有整天假期,但又打乱了很多人部署,最理想就是上午十时三十分落波,要返工的人有三个半小时准备,相当足够,但天文台长始终是带有香港官场文化,敢设唔敢撤,就算风和日丽都唔敢撤,在这种文化下,各位亦唔好奢望政府会撤销辣招。

 
 
我要回应
我的称呼
回应 / 意见
验证文字
 
回应 / 留言规则
  1. 禁止撰写粗言秽语、诽谤、渲染色情暴力或人身攻击的言论;
  2. 禁止以名称/昵称/绰号/同音字等批评或映射任何人士、机构、公司;
  3. 禁止发布有关招聘、推销、广告等内容;
  4. 禁止公开任何个人资料(如电话号码、电邮地址、即时通讯帐号等)。

敬请留言者自律。本网站保留删除/堵截任何留言的权利。

会员登入
登入ID 或 网名
密码
2. 引刀一快 2016-08-05 12:00:23
限奶系阿爷嘅指令,有排都冇得撤,等到三鹿事件淡化,国人对直接入口奶粉认同之后,就有机会。
3. CD ROM 2016-08-05 17:25:43
唔止政府, 好多公司都一样, 特别系人多+operation efficiency低既.......... 
4. 小念头 2016-08-05 23:06:41
博士挑通眼眉,当今港官,求其有的无离头投诉下反对下,即时九缩!连打场风挂波落波都惊住惊住,晨早回南趟西,我都谂住十二点前乜都落波啦,点知佢真系唔敢!今日睇报纸又有单元朗大棠怕丑草,因遭投诉刺伤小朋友,被渔护署派人铲走重新他方种植,加围栏,但不得其法大部分死咗。劳民伤财,莫此为甚。九月立法会选举超级议席辩论,建制派被问支唔支持CY连任喎,呢条问题都酝酿咗几个月啦,都唔知讲真定讲假好,睇白呢镬死梗,幸曾大哥早日话无人去马就毛遂自荐,咁建制派先嗒得得睇啲。咁嘅环景,点解重以为上面又盲又聋呢?不通不通。