1. 自我陶醉 2015-12-10 08:44:20
|
博士, 那些似是而非的,不算得上是分析,只是主观愿望。
|
2. 神算 2015-12-10 09:13:58
|
|
3. 真真薯片 2015-12-10 09:24:59
|
博士既分析每次都睇远几步加埋换脑思考, 实在令在下佩服
撤左出唔返, 当然唔会撤. 有point
|
4. Jerry 2015-12-10 09:59:42
|
谢谢博士分析。在今时今日既立法会,看来政府想有所为都困难。可悲! 香港还有多少本钱再被玩下去?
|
5. 神算 2015-12-10 10:19:57
|
特首一句「政府冇责任保证楼市只升不跌」,已经划出肠!
|
6. 打工仔 Andy 2015-12-10 10:37:52
|
|
7. 真真薯片 2015-12-10 11:35:05
|
地产霸权当初借议员逼到辣招可减不可加, 搞到依家冇湾转, 真系冇得怨
琴日五楼果篇讲三任特首既文章其实有道理, 689虽然搞赤化, 但系佢又的确应香港人要求对付紧地霸, 可惜香港传媒同大部份人都唔议事论事, 一味对人不对事, 唔钟意个人就否定佢所有政策, 其实应该唔理个人系边个, 啱既政策就支持, 唔啱就唔支持, 系咪?
|
8. 笑啖渴饮 2015-12-10 11:57:51
|
真真: 我都好认同特狗系楼市方面既努力, 始终早几年地产商真系玩得太寸! 不过红色资本更可怕, 交过手就知, 班生番做野冇谱冇底线, 求快钱 有得简情原要地霸好过红资, 小子自问冇能力同佢地玩, 唔到你唔惊
|
9. 真真薯片 2015-12-10 12:27:48
|
笑谈兄,
冇错, 红色资本家做野冇底线, 乱咁黎赚快钱然后移民走佬
但系香港已经实际上比老共控制, 老共要搞赤化, 689只系手套. 反左689, 老共可以搵N个689黎做一样既野, 结果系冇分别
有人话除非可以反左北京中央政权, 在下睇反左北京都冇用, 成个国家民族性本来就系咁, 换走左老共. 第二个上场都一样, 历史已经说明反左n次d人都系咁, 香港只系曾经被隔离学好左少少, 依家只系回归民族原来文化既大潮流而已, 任何人都无办法阻止
|
10. 朗晴 2015-12-10 14:04:59
|
点解二手市场会死得咁胶关,重衰过沙屎果阵,答案好简单,就以本人为例,5年前买左个两房半单位两公婆住,依家连两个细佬同工人一共三大两细,本来换间大些少系好正路,但现行政策下卖楼可以变现三至四球,但买个一千嘅单位要比五成即5球嘢,你叫我换条铁咩! 因此,
我有个少建议,未知是否可行,如下:
所有香港永久居民如只持有一个自住物业,可向银行贷款最高75%,唯必须乎及以下条件:
(1) 加3.5厘压侧
(2} 单身上限楼价500万(下同)
(3) 二人家庭750万
(4) 三人家庭1千万
(5) 四人或以上家庭1,250万
过去数年由於按揭成数越贵越低导至有很多需要细楼换大楼的人动弹不得,时间拖得越长,市场将越被扭曲,后果可以相当严重的,因此在尽量避免令市场波动的情况下尽早回头是岸,未算太晚也!
我提出嘅方案应算全䇔方案: 㣭英 - 我无减辣无切蕉,只系方便D换楼客换楼姐☺ 市民 - 细换大真系方便左好多,首置客首期都小左.☺ AA - 市场成交量由谷底千几单二手升返上平均一万宗以上.老板同前线都笑左.☺ 银行 - 贷款额大左,客仔多左,压侧加到三厘半保障亦大左,股价除时都升左.😊 律师行,装修佬,+C铺,电器铺及9百几个相关行业全部生意多左.☺ 儍英你同意小弟的愚见吗? 见字后请回覆,否则全民大大碌😪
|
11. Oscar Lam 2015-12-10 14:28:56
|
政府的能力,再上政客拖后腿,是我不敢过於看好香港前景的最重要因素。
|
12. 引刀一快 2015-12-10 14:32:26
|
|
13. 浪子心声 2015-12-10 15:04:00
|
朗晴兄:
换楼都不用太心急,正如汤博士所说政府是有机会放宽逆周期措施,但我相信也要楼价下跌了两成才有机会放宽。
就算不放宽逆周措施,如楼价跌了两成,换大单位都易啲啦,两年后可能是比较好时机,等下先啦!!
|
14. MT 2015-12-10 15:06:49
|
对朗晴的提议有点不解。1人家庭上限500万,2人家庭上限750万较易理解,但为什么3人家庭的上限是1000万? 如果3人家庭的组合是两大一小,他们的供楼能力不见得比2人家庭好吧。
|
15. 真真薯片 2015-12-10 15:43:17
|
郎晴兄,
换楼既话, 可以考虑新楼, 超人元郎盘有唔少三房未卖晒, 又平又新又有高楼按, 仲有的入伙先比辣招税, 算系咁啦
|
16. Carson 2015-12-10 16:23:19
|
作为少数的所谓政绩, 特首自然死命不会撤消辣招, 否则反对派又可以大造文章说他官商勾结了.
|
17. 朗晴 2015-12-10 16:34:06
|
|
18. CD ROM 2015-12-10 16:48:53
|
博士好似都讲过, 最先退既招如无意外应为按揭成数. 如朗晴兄既一换一case, 一至两年内应可以重启呢d换楼行动啦...
其实以租养租, 呢个市况都不失为一条好出路! 出租旧居细单位而补d$租大单位, 一般当1万差价, 一张约24万, 好过又SSD, DSD........... 仲要一般大单位尺租仲平过细单位, 不失为短线既办法呀!!!
|
19. SKY 2015-12-10 18:30:34
|
曾经听朋友讲,系一间中资公司做,按程序验收外判公司之物料,竟被外判公司向其上司投诉,其上司又竟然接纳,并当衆指责朋友,并说: 我地系中资公司,一切讲求关系,你咁样收人货系唔应该喎,结果我朋友翌日即递信……
|
20. 朗晴 2015-12-10 19:01:08
|
浪子兄, 我自己觉得有需要又有能力未来一年系细换大黄金期,谐因新楼盘大部份都是开1,2,3点少,未来C类即750尺打上单位必会严重短决,升势肯定比今次A类升浪更惊人.
|
21. 朗晴 2015-12-10 19:07:14
|
14/F MT兄, 你说的也对,所以我第一点己指明要乎合加3厘半压力侧试.
|
22. 引刀一快 2015-12-10 19:50:14
|
To 9楼 真真薯片兄
好同意你呢个归结,基本上就系咁嘅一回事,崖山之后无中国,试问民族性出问题、有严重缺陷,又焉能长治久安,大概系时侯埋单,希望籍此可以全民族来个警醒,借鉴世界成功例子,让民族有再起之日。
|
23. 真真薯片 2015-12-10 23:20:47
|
引刀兄,
睇隔离篇文, 点解印度洋土人怕外来人, 似乎想强国全民觉醒, 难矣
|
|