地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:17825    回應:1
絲絲細語

偏幫之嫌

 

左丁山

2017年12月23日

  一位老友在中午飯局指左丁山偏幫領展及兩電,問左丁山有冇股票,於是申報利益,左丁山揸住幾隻REIT,但偏偏冇823領展,主要原因係嫌佢價格高,息率比較低,又唔似得曾智華咁醒,領匯一上市就持有,年年增持,退休後收息收到笑。曹仁超生前亦同左丁山講,佢在某一間大學畀意見:建議大量持有823收息,嗰間大學嘅永續基金回報率因此得以大大提高。

  左丁山私人持有港燈(2638),個人管理一隻獎學基金同時有中電及港燈作收息用途,但無揸823。依家銀行存款幾乎冇息收,有基金而無利息,如何每年支付獎學金畀學生?故此投資於中電港燈係一個幾好嘅做法。

  偏幫與否,由讀者判斷。左丁山只係講事實及個人意見,12月18日香港時間凌晨,美國最繁忙機場之一──亞特蘭大機場發生大停電近十一小時,過千班航機取消,令旅客高度不便,如果同樣事情在赤鱲角發生,本港市民及傳媒會鬧到拆天,但亞特蘭大卻若無其事,可見香港人及媒體之要求幾咁高,直情係高到世界罕有!香港絕對負擔不起大面積及長時間停電,決不能局部地區性限電,否則在高樓大廈滿佈,居民密集嘅香港九龍新界,一定會產生大混亂,危及生命。

  對左丁山來講,因曾在外地受過停電不便嘅經驗,對香港電費並無抱怨,亦唔覺得貴噃,德國人民交嘅電費,每度電比香港貴得多,點解會咁值得一啲「反加電費」關注組去研究下。上一次環境局做諮詢調查,得到嘅一個結論係香港人高度重視供電穩定性,電費水平尤其次要。至於領展,領匯上市時已有大辯論及司法覆核,卒之法庭並無阻止領匯上市,但反對者至今不肯罷休,似有心結,有啲人至今話仍在反對前線,一共12年,不知是否浪費青春?還要下決心趕走領展!怎麼樣趕走?葉劉淑儀有份嘅董建華政府當年決定分拆領匯上市,你叫林鄭月娥如何收回?回購領展喎,唔好再講笑啦,講得多都嫌嘥口水,林鄭一定搞唔掂,葉劉更加冇符,現在領展市值1540餘億,在市場全面收購仲要付溢價,唔駛問陳茂波司長,都知道政府唔肯孭呢條數啦,冇邊間銀行做政府顧問認為回購領展係一個good deal嘅?即使百分百政治掛帥,立法會都唔會通過,用千五億嚟大量興建公屋豈非對基層市民更有好處?

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
3. 亞拉丁 2017-12-23 13:14:44
美國加息縮表減稅,細價樓一定會跌,至於豪宅商舖寫字樓就唔會跌,唔好問我點解🧞‍♂️