地產博客 > 絲絲細語 返回
瀏覽人次:19488    回應:7
絲絲細語

買樓賣樓換樓

 

左丁山

2017年11月15日

  在投資論壇遇到了東瀛遊創辦人之一,禤國全,聽佢講分享個人投資之道,幾有啟發性,充份反映過去四十年香港人向上流搵到錢嘅情況,但正如禤老闆所講今時唔同往日,佢之發達途徑未必再行得通咯。照左丁山睇,禤老闆與拍檔(別號五郎)之創業及奮鬥精神,永遠值得年輕人學習,但個人搵錢途徑又係幾似蘇州過後冇艇搭嘅。

  想當年,小YY還是兩歲左右,冬天到日本旅行,遇上一位好年輕導遊,在「日光」雪地上,五郎抱住小YY擲雪球。多年之後,東瀛遊成為著名日本旅行專門店,左丁山初次認識禤老闆,多口講一句:「舊時有個導遊叫做五郎」,禤老闆大笑:「咪就係我個拍嗱囉,我地在東京學日文,為生活費與學費,兼職做導遊,多數係做縱橫遊嘅旅行團。返到香港,仍然做導遊,後來索性膽粗粗創辦東瀛遊,一路砌到依家,五郎負責內部營運,我負責外交,外拓業務!」這是一個白手興家,從無到有的成功故事,好有獅子山精神。

  但擴充資本從何而來呢?就係把握,抓緊本港樓市只升不跌嘅神話。禤老闆話佢與父母同住,初住西環舊樓,買價二十幾萬,升咗一倍,賣掉,買康怡花園,升咗,賣掉,買比華利山(五百幾萬),升到千二萬,賣掉,在溫哥華買一間屋,在香港買一層樓,而每次賣樓所得,拿出換樓嘅一成首期,供按揭供九成,餘款就擺晒落生意度做資本,如此這般,一路順風,得到大收成。

  禤老闆話:「現在此路不通,按揭只限借五百萬,年輕人冇法子抄我條橋咯。」確實係嘅,年輕人見到樓價升到上天,樓按有嚴格限制,儲蓄三成至五成首期,似乎難以登天,咪索性死咗條心,有餘錢咪一年去日本五六次囉,益晒日本及類似東瀛遊嘅公司。禤老闆對年輕人有忠告:「成日去日本嘅話,年輕朋友最好晚上去新宿睇吓,去瞭解吓點解有咁多人在外瞓紙皮箱過夜,無家可歸嘅!好多日本人年輕時積蓄不夠,或做散工,無退休福利,又或者年老失業,境況十分不堪。現在香港年輕人亦鍾意活動自由,鍾意做長散工,唔希罕公司醫療福利,我唔敢話佢哋唔啱,不過做freelance夠free之餘,要記得儲蓄呀!」順口問佢一句,在日本買樓如何?禤老闆話:「日本樓價好難升嘅,自住無妨,放租就要睇location,唔好亂咁買!」                                   

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Bos fan 2017-11-15 11:54:01
早10年八載我教書,隔離枱個老師話佢有10層樓收租啦,全部都係俾一成首期,而家呢支歌仔冇得唱囉
2. MMC 2017-11-15 14:09:34
好文章,不是叫人買樓、不買樓或亂吹!  真正經濟學家都知道 economics is a dismay science,包括樓市,我們只能做事後分析,邊有咁多準確預測吖!

最重要係"奮鬥精神",永遠值得我們學習。

如果不是出自生果報,我會更加喜歡。
3. CD ROM 2017-11-15 14:43:04
MMC兄, 英雄莫問出處嘛, 好文章就ok la~~~
4. 我要說: 2017-11-15 15:20:31
機會年年有!世事無绝对!相对而言香港的楼價?短期買亦錯;長期不買更錯。(短期是十年;長期是三十年)期間楼價升跌是人為的!所以不要天天預測楼市升跌是無意义的!香港地產市場長期趨勢是升的。往後看十年前和三十年前的楼價就明白!現在香港地產市場最大的问题是缩水新楼!年輕人只要避開新界加縮水的新楼而不買就不怕楼價下跌損失20%本金的可能!但是年輕人不能不置業;所以我們應該向地產發展商學習買地皮建缩水包裝楼!你會问怎麼可能?简單!只要你買入市區二手傳統屋苑#30年以上#它们的價格是同區的地皮價;有些屋苑甚至低於地皮價很多。有人會說我要住新楼!這個是香港人的盲點!你要住新楼;不必買新楼;只要好買了舊楼收租;方能年年租新楼來住?四叔教落!你說呢?
5. 我要說: 2017-11-15 15:49:28
你會问為何要買四十年的舊楼?因為它們附合楼市的重建和供款週期.這個也是香港人的盲點.這個也是地產發展商成功的秘密!
6. Bos fan 2017-11-15 22:45:08
樓上good point!!!
7. 我要說: 2017-11-16 10:23:55
樓下的謝謝啊!