地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:21047    回應:6
敢說亮話

茶餐廳亂話(162)口非心是的民主派

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2017年8月14日

  今日去到茶餐廳,見到老闆同一位熟客很大聲對話,那位熟客是資深的民主派人士,經常叫人移民離港,仲話如果不移民,隨時被國內執法人員擄返內地,但不少人反駁話他自己還未有打算移民,點解要成日慫恿其他人移民,唔通佢唔驚,後來有人話俾老闆知道,條友只是光天化日之下在鏡頭面前支持民主,夜晚就會在國內娛樂場所支持民生,如果問他們點解咁夠膽返入內地,驚都唔驚,那人就會說,就是要香港人驚,他們就有多些機會搵真銀,大家都是搵食,仲叫問的人他睇開些少,究竟他是口是心非,抑或口非心是,我都唔知道。

  老闆在那人走了之後同我講,根本唔想做那人生意,因為他知道條友不但口是心非,而且還利用他是民主派人士的影響力,協助部分國內人到香港追債,社區中亦有不少人曾經受到騷擾,而那些債務根本無憑無據,但被他騷擾的人如果去報警,他的民主招牌有起到作用,警方不敢得罪那些政治人物,唯有叫他們署外和解,老闆後來明白,民主派所說的是不可以跨境執法,他們就可以協助人跨境犯法,所以,他們不斷提醒市民不能夠容許跨境執法行為,經老闆解釋,我認為民主派人士行為不是口是心非,而是口非心是,老闆同意。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 博士好嘢 2017-08-14 12:33:10
博士和石大師一樣很真直。
林子健一案看出民主派當香港人是傻子。
明眼的已睇出是自編自演的鬧劇。
2. 博士好嘢 2017-08-14 12:39:44
林子健。
請講出事實的真相。
不要玩香港人啦。
不要當香港人是傻仔。
報假䅁是要坐監的。
3. 引刀一快 2017-08-14 13:33:31
那位熟客是資深的民主派人士,經常叫人移民離港,仲話如果不移民,隨時被國內執法人員擄返內地,

移民大灣區咪唔使驚跨境執法囉。
4. 真真薯片 2017-08-14 21:16:31
其實犯民只係想要垃圾會議席既人工權力福利而已
5. 十一哥 2017-08-14 21:20:37
阿爺玩老鼠、養鼠嘅美國佬又換咗個short嘅頭厨、攬到班黃鼠亂哂籠、糧草不繼…餓到冇哂章法。
6. 真真薯片 2017-08-15 08:30:45
博士真係勁, 佩服