地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:35320    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(1)從來男人都是負心人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年10月24日

  星期日早上在跑馬地馬場跑完步,行過去跑馬地區內一間明星茶餐廳食早餐,伙計問我要不要坐暗格,我話又唔係什麼大明星,毋需要坐暗格,誰不知伙計話,近日我的「聽樓市」言論得罪了不少人,唔覺意被其他僱客潑水就唔好意思,我話少擔心,去得那一間茶餐廳的人,教育水準都有咁上下,這些事我唔擔心會發生。

  跑馬地那間茶餐廳點解會被稱為明星茶餐廳,除了出品水準不俗之外,因為跑馬地有很多藝人居住,那間茶餐廳有一個暗格,讓那些唔想被人見到真面目的藝人坐,其實,他們擔心都是多餘,未化粧,就算見到都認唔到,他們自己心理作祟。

  伙計送杯咖啡埋嚟,順便閒話幾句,問我點睇莫少聰,洪欣單嘢,兩個加埋都接近一百歲,分左手又已經咁多年,現在又互數對方是負心人,平時伙記問樓市,我就很容易答,問我八卦新聞,都唔知點答,所以,我用常理來答,答案很簡單,但亦非常肯定,毋需討論,從來負心的都是男人,我有一個朋友,離婚之後猛數他的前妻不是,他的朋友聽到悶,不知不覺在鄙視他,離開了他,有一日,他另外一位朋友對他說,從來負心的都是男人,離婚後應該對人講前妻的好說話,而非壞話,離婚只不過他沒有福份,這樣講男人聽到之後就會接受,女人就會同情,伙計聽到之後話絕對同意,叫我得閒寫平日我們在茶餐廳的談話,我話考慮一下,誰不知伙計繼續話梁啟超都有飲冰室文集,我點解唔敢寫,我話唔係唔敢,反問伙計點知道梁啟超有飲冰室文集咁勁,佢話同梁啟超係同鄉。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2016-10-24 09:37:58
香港D藝人,真係摸埋都年近半百,一唔係就年近花甲,咁嚴重嘅青黃不接,點解特區政府唔早早對演藝界進行催谷,冇咗港星,香港仲點“特”?
2. Tony lam 2016-10-24 12:55:41
男人老9分手最好不再提前度、內心更要望佢有更好嘅生活 !

對老婆/女友/屋企唔好嘅人、多數出街又喜歡同人稱兄道弟、呢D友仔千祈要同佢保持距離、更冇做得合作營生、佢地通常係極不負責任、更喜諉過於人。
3. 引刀一快 2016-10-24 15:08:33
契弟琳琳


扮乜春風度吖,明明係自己走數,都夾硬冤枉人俾假貨,你自己咪就係“諉過於人”嘅人辦囉。
4. Tony lam 2016-10-24 22:08:33
儍刀    對不起 !  可憐你匿埋深山老林、旱咗咁耐、難得以為裝到個老襯、呃多少使費濕濕口、點知遇着牛林咁粗暴、隊爆你之後又唔領當、怪你自己冇春用啦!但點都要多謝你咁趣怪令到我好膠興。
5. 引刀一快 2016-10-24 23:08:18
契弟琳琳


唔使裝喇,真係以為你有錢俾咩,平心而論,唔係你話“加五”就絕對唔會追你數,因為收少個崩都益咗你,呢類筍嘢唔係你D小家種有機會掂嘅。