地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:30726    回應:3
敢說亮話

美國總統大選(3)滿身臭史的候選人

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年10月5日

  還有一個多月就是美國總統大選,由於有機會改朝換代,全世界,包括中國都非常關注今次大選,當全世界擺出一副非常關心姿態,美國人民反而冷漠,愈關心政治的美國人愈冷漠,因為無論他們支持希拉里或特朗普,都會覺得兩人都未有資格成為總統,甚至連參選總統的風度都沒有,美國人現在都不知道如何抉擇,或者,索性不去投票,所以,我認為今屆投票率會低於過去的平均線。

  以往的美國總統大選,大家唔多唔少都會知道候選人政綱,今屆就欠奉,希拉里我們或者認為她會沿用奧巴馬的政策,特朗普就會推行本土主義,我們知道雙方私隱比政綱還要多,最近,連希拉里老公的私生子都蒲頭,唔使講大家都認定是特朗普搞鬼,唔需要很久,特朗普的臭史又會被爆,大家愈爆愈多,辯論會變成互揭臭史會,叫那些高傲的美國人如何選擇,我亦不知道如何評論美國大選,唔通評論他們的臭史。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. Sam 2016-10-05 09:28:51
特生贏硬
2. Marie Kwan 2016-10-06 01:40:43

香港樓市來年有力再番一番, CY 之樓市溢價正漸漸浮現。

想信還需信,想樓市跌的人死心吧!!

1)       好明顯現在個個議員公務員,建制又好民主本土又好都針對梁特,都唔關心樓市爆升不理住居上樓問題,由得樓價爆升都一定要擺明落CY面,下一屆立法會甘多激進本土,佢地只識利用議會玩獨立議題玩政治,理得您什麼住屋問題!  請問以前有冇梁振英尼個樓市爆升因素? 所以現在最支持CY連任一定係發展商!

2)       今次樓價上漲和上幾次的泡沫在政治層面是完全不同,有香港"獨特"的國情。未來四年的立法會只會更加不關心住屋問題,四年樓市升二、三倍是基本消費,因為議員們"需要"令廣大市民覺得(由阿爺支持嘅)香港政府有幾"無能"、"腐敗"和"不理人民死活",在這個人為嘅背景之下,議員結論就係-----"因此"香港係有幾需要改朝換代,甚至乎自決自立。四年夠玩好多嘢,到你四年后先可以"vote them out"的時候,元朗樓已賣緊三、四萬一呎了!!


3)        政府賣左好多地比內房,佢地財雄勢大,係內地最識玩屯積居奇,唔貴就hold起唔賣,所以推盤一定比本地發展商慢,未來供應其實有形無實,數字一堆而已。

4)        臨近選特首,市場炒家一致睇死梁振英乜都唔敢做,唔敢得罪地方人仕攞地,唔敢得罪百幾萬業主,唔敢得罪區議員,傑志一事可見一斑。


5)        上次97係啲人死蠢亂借錢,而家大把人供滿樓兼有父蔭,時代大大不同,香港人不會再犯同樣錯誤。


6)         香港比日本小好很多地,但更多外來(富貴)人口,做銀行或做投資移民嘅應該好了解,所以唔好用日本樓爆跌嚟自我安慰,自欺欺人啦。
3. 引刀一快 2016-10-10 18:54:42
好嘢,明年工資同步翻一翻!