地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:30097    回應:51
敢說亮話

CY缺乏了什麼

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2016年3月18日

  前日在摩根士丹利總部演講,演講廳可以坐百二三人,大摩同事早一日同我講,已經全場爆滿,除了同事外,還有很多客戶參與,我聽到之後嚇了一跳,立刻感覺到壓力,由於演講要用英語,雖然我已經寫好了講詞,但恐怕用詞不適當,好彩我朋友多,更加好彩是得到獅子山學會會長王弼拔刀相助,替我修改講詞,我可以大覺瞓。

  演講時是有主持,是印度人,佢問我份講稿的主題是什麼,我話,在政府施行打擊樓市措施多年,樓價在供應增加之下已經轉勢,雖然樓價指數只不過下跌了十幾個百分點,但有部份細價樓不止此數,理論上政府應該要放寬辣招及逆週期措施,但是我們的特首可以講午飯時間在中環游水,又講下諸葛亮,至於辣招,只識得話唔會撤,幾時會撤,在什麼情況下會撤又唔肯講,講埋那些無謂嘢,CY如果睇到國內由打擊樓市到去庫存,唔知道有何感想,不過,我亦知道佢唔會撤,我只想佢知道,現在做生意的人很慘,唔好阻撓金管局放寬逆週期措施。

  財爺同陳德霖都不只一次公開表示,如果確認樓市下跌,就會放寬逆週期措施,第一次講已經是去年九月,如果當時唔係老C夥計話樓市在高位反覆,沒有下跌跡象,財爺在讀預算案的時候,可能已經宣佈放寬日期,現在,大家請等等,主持人同意我的見解,到演講時,全場爆滿之外,當我講到這部份,全場掌聲雷動,後來,大摩同事同我講,我有觀眾緣,什麼是觀眾緣,很抽象,沒有實例,只能意會。

  晚上,我在一處很多人都沒有去過,但碧咸去過的地方食飯,有三枝1.8公升十四代坐陣,大家都暢所欲言,當講到CY,由台灣來的朋友說了兩句話,大家都非常同意,佢話CY做得非常好,不過,沒有觀眾緣,當時亦掌聲雷動,我反而冇拍掌,因為,我在想,我話觀眾緣沒有實例是錯了,真的是有實例。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 蕭峰 2016-03-18 09:07:49
有道理,cy比老董有手段也有魄力,就是永遠吃力唔討好。

2. Investor's critical thinking 2016-03-18 09:15:25
同意,  CY其實做得好好, 不過好可惜佢唔係港英時期遺留下來舊勢力嘅自己人, 所以同啲舊勢力有好大衝突.

 依家似乎的舊勢力想推財爺上位取代CY, 始終財爺以前都係彭定康嘅秘書,可以話係同聲同氣.

 不過好可惜, 財爺有兩大缺點, 第一身體唔得,因為做過心臟搭橋, 第二中央唔會同意,因為唔想有第二個曾蔭權.
3. 真真薯片 2016-03-18 09:56:06
CY的確係咁多個特首中最有執行力既特首

至於佢執行既野好定唔好, 就見人見智
4. SHUN 2016-03-18 10:11:54
李慧琼好似想爭下、已經辭去行會官職
5. 疾風之狼 2016-03-18 10:35:24
贊同博士之言,英英沒有觀眾緣。
沒有群眾基礎的權力,談不上權力。回想當年梁唐大戰,為什麼梁特最後獲勝,其中一部份是他獲得了很大的群眾支持,唐唐是真正的藍血,和我們一般市民的紅色血液格格不入。
那為什麼英英會流失觀眾緣呢? 我覺得佢有三點:
1。太強勢,忽略民意,也不去接觸群眾。
2。不去協調不同派系利益,香港營輪為空談。(其實又唔係佢錯哂,英英要動地產霸權,香港最大地產佬當然要同佢死過,唐營的人也沒有compromise)
3。唔夠中立,立場太接近中央,而且仲好坦白地表現出來,香港人唔受。
6. newHKer 2016-03-18 10:40:26
1. CY确实做得不错,就BSD这点,其实益本地人好多。
2. 北京对CY很满意。
7. 向飯民說不 2016-03-18 10:51:36
4樓,民建聯不會去爭,以現在的情況,誰做特首,都會被完全抹黑,對民建聯立會選舉會非常不利。
8. 向飯民說不 2016-03-18 10:54:00
5樓,實際上是搞革命的基督徒不包容cy,不是cy不包容
9. CY已断剑 2016-03-18 11:06:12
北京已定調,暫缓鬥爭路線。CY鬥争之剑已断,香江或可暫享安寧。慧琼已与CY割蓆以方便跑馬,首富借台之瓜,喻某人不要再做損害香港利益事情。
10. David 2016-03-18 11:33:43
博士,觀眾緣這東西就像腳頭好一樣,是虛無縹緲的,實質係認同和肯定,你眼望我眼,大家心裡一清楚。
11. 向飯民說不 2016-03-18 11:45:48
9樓,689可以下台,對中央來說其實無咩大不了,但是以現在的情況來說,中央需要的是一個可以對抗港獨的領袖,現在誰有這樣的能力。

不要以為中央傻的,難道中央不知現在的亂局是海外敵對勢力背後發功嗎?

現在對中央來說,就是要確保年底立會選舉。所以最近儘量避免激化矛盾。
12. 轉移视线 2016-03-18 12:10:54
11樓

轉移视线只是逃避压力、逃避问题或逃避責任吧。
13. 路過 2016-03-18 12:21:50
8樓,,請別政治化基督徒,,好多基督徒係無辜的
14. MMC 2016-03-18 12:41:41
其實在現今管理學中是有對領導能力的性格特徵分析,其中有 charismatic 一項,其實可以用以解釋觀眾緣! 美國果條 DT 都好有這份魅力!

但我唔like  Donald Trump and CY!
15. investor 2016-03-18 12:58:25
中港矛盾係無可避免的,這要從歷史上找出原因。

1949年中國共產黨成立中華人民共和国,作為戰敗一方的國民黨,大量的國民黨敗兵逃亡至香港,這一大班人最後安家香港,有些成立了現在有名的黑些會組織,好似14K,新義安等等,而另一些人就變成了各行各業的精英,好似律師,醫生等等,如香港報紙成日叫嘅漢奸律師,父親就是一個國民黨將軍,這些人都是堅決反中央的。

同一時間點,亦有大量大陸啲地主富商逃亡至香港,這些人帶動了香港經濟,也漸漸變成了雄霸各種行業的巨富,這些巨富心裡對共產黨也是堅定一反到底的,就算表面支持施政,底下也動作多多,永不合作,再加上中英談判時,英國刻意留下的伏線,導致現在香港的行政主導實際上被司法係統架空了。

CY能在這麼多制肘下有現在這樣的成績,我個人是很欣賞他的能力的。
16. 向飯民說不 2016-03-18 13:27:07
13樓,無計啦,當我地研究過去100年的世界動亂,都可以看到基督徒背後發功。占中領導層都是基督徒。
基督徒最喜歡玩一人一票 ,因為一人一票,多數會由支持基督徒利益的人勝出。
無信仰的,基本上不可能勝。
17. Carson 2016-03-18 14:09:25
多神論宗教多數主張人與環境和諧共處, 因為萬物皆可為神、精靈、甚至成佛。對其他宗教兼收並蓄, 如印度教, 佛教, 道教, 中國更有儒釋道三教合流。而一神論宗教主張天下之間只有唯一真主, 其他的主都非真主, 如基督教, 伊斯蘭教, 於是產生了多次宗教戰爭, 以消滅別人的「假神」。
18. Tony lam 2016-03-18 14:16:44
BMW糖+天大少先係主導玩謝CY嘅幕後黑手、點解 ? 兩家江浙世交+大家都係本土富二代、出身藍血貴族、BMW當時爆哂響口直通天廷、同阿爺交手大把門路內線(私相授受 ? 但老泛冇覺得唔妥)、當時習大大正開始接班、起緊班貪腐友、覺得BMW咁講好拿渣、又成日飲到痴脷根、比佢玩重大鑊過老董呢個老二代、爆掘窿事件阻佢上位、食咗落肚、監硬扯番出嚟、咁嘅打擊對BMW點可以放低、CY出身草根、貴族點會比佢埋堆、外敵易招呼、奸細扯後腿先難搞。
玩得謝CY即係=阿爺輸 ! 除咗漢奸、泛民唔會認同任何人做香江阿一、所以我地唔洗腦痛去討論邊個做、即係阿爺話事 !
19. 引刀一快 2016-03-18 16:33:46
觀衆緣就係氣場,先天加後天,同自信係蛋与雞嘅關係。


20. CY欠缺乜 2016-03-18 18:39:40
溝通能力才真
21. CY 2016-03-18 18:41:49
活在自己的世界
22. 70後小弟 2016-03-18 21:25:50
有一個老闆,他的公司中有一個長舌婦,長舌婦每天都在其他同事面前講老闆的壞話,內容有真的,有假的,不久之後,全公司的人,都在講老闆壞話,然後人們越來越不滿,越來越討厭這個老闆,最後,集體辭職,齊齊去到長舌婦開的一間新公司。

其實那個老闆沒有什麼不好,只是人言可畏。

工作超過十年的人,大概經歷過這些事情吧。

CY未做特首,已經被毒媒描述成一豺狼。然後,每一天,都在講他的壞話,從不間斷。久而久之,大眾自然會討厭此人。

其實任何人,只要是毒媒背後大佬不認可的,也不可能會有觀眾緣。

我也不喜歡CY,主要是他的反自由市場政策。
23. 向饭民说不 2016-03-18 23:13:38
689以为玩民粹就可以争取到民望。只是事实证明是唔work。

现在的问题是年轻人被毒媒洗脑。加上97年后香港的教育肯定都出了问题。记忆之中,当年中学时期,课本不断的justified英国人的鸦片战争。

现在香港的问题是,如果不和大陆融合,大部分年轻人都见不到前途。其实台湾也是一样。
24. 引刀一快 2016-03-19 07:49:07
成日話梁先生爭取民望,有冇諗過壓抑樓價本來就係佢嘅理想?

香港如果全面同大陸融合,又如何能加速帶起國家走向文明嘅步伐?

向飯,你狹隘咗喇。
25. 十郎 2016-03-19 08:08:37


      17樓兄臺 :

      東正教,天主教,基督教和伊斯蘭教,係同出一源,信奉一個上帝,不過稱呼不同。十戒第一條......除我之外,不可奉拜別神。第二條......不可拜偶像。兼且武力傳教,所以有排他性。伊斯蘭教有原教旨主意者,嚴格執行“十戒”。所以他們沒有神像。甚至將阿富汗,兩尊世界最大佛像(異教兼偶像)炸掉。

      中國人自稱和平民族,並不“信口開河”,中國受三教影響,尤其儒教影響三千年,推崇“忠孝節義,禮義廉恥”,尊師重道,敬老扶幼。所以中國人的品德修養,比外國人好。佛教係行善慈悲,無排他性,所以和平。

      利申:我無神論,無宗教信仰,純屬常識表達。


26. 引刀一快 2016-03-19 10:35:51
十郎兄

塔利班炸巴米揚大佛,同種族歧視都有關,由于大佛五官面容接近阿富汗嘅哈扎尼人,所以重點摧毀佛像面部。
27. 向饭民说不 2016-03-19 13:17:03
引刀,你有真系非常的stubborn,我已经讲了CY非常的民粹,所以推出压抑楼价,问题是楼价是跌了,但是废青不收货。同时也得罪了业主。其实我一直不支持。现在香港的主要问题就是首富说的,年轻人看不到前景。

问题就回答你另一句,香港和深圳全面融合,主要不是去提升中国的文明,当然当经济发展下去,文明自然提升,这也是1842年之后,香港发展之路。文明这个问题就不在讨论了,我们现在说的是香港如果不和深圳融合,香港和深圳将会出现激烈的竞争,所谓的一山不能藏二虎,最终必定有一个淘汰。而以目前的发展,香港被淘汰的机会比较大。还有之前讲的年轻人看不到前途,主要的原因就是香港的就业机会被深圳上海,抢去了。90年代,大量的外资企业在香港这个regional hub设立总部,所以当时香港的就业机会是非常好,但是90年之后,这些公司大量的搬去了上海。所以香港的好工大量消失。

以现在的情况,如果香港和深圳融合,我真系想知道,香港仲有咩竞争力,你告诉我。资本家都好讨厌大量,但是利字当头,他们还是将总部搬去上海。
28. 向饭民说不 2016-03-19 13:28:21
十楼,最近对基督教和回教作了summary。这些教会其实都非常的排外。中国之所以仍然被欧美排斥,就是因为中国共产党是无神论。基督教不能在中国拿到教徒的奉献。要知道一个教徒每年比10%的收入做奉献,真系非常的和味。所以这些基督徒千风百计的颠覆中国。将香港变成他们颠覆中国的基地。占中,那些教徒几seven积极。

长毛信奉的共产主义比大陆共产党,更加共产。点解鬼佬又可以接受他。因为长毛不影响他们收靓,收奉献。10%收入,真系和味,所以很多基督教特别多邪教,大家都是真竞争这10%收入。

至于回教,就比较暴力,他们的传教方式,就是你不信,他就可以杀你,我们地可以见到历史上他们不断的屠杀异教徒,然后在当地殖民。太平天国时期,当时新疆趁清廷无力,突然发难,对汉族的大量屠杀,后来清廷派了左宗棠入新疆队回教徒也大屠杀,最终汉人死了千万,而回教徒死了几百万。

如果以今日西方国家的双重标准,肯定闹清廷屠杀平民,他们一定不理回教徒杀汉人。

南斯拉夫解体的时候,应该也是发生同样的事情。


29. 向饭民说不 2016-03-19 13:34:15
引刀,在西鬼面前,你肯定都是china pig。

香港人的手指咬出唔咬入,其实同大陆人又有咩分别,看今日毒果新闻。如果这件事是发生在黑鬼或者是其他民族上,他们是会豪不犹豫的支持本民族的。中国人永远被歧视是自己拿来的。

不忿華女機上被外籍男罵「中國豬」
網軍出征逼維珍跪低

http://hk.apple.nextmedia.com/international/art/20160319/19536000


30. 十郎 2016-03-19 18:07:51


      飯兄:中國在文革時期,反林反孔。香港新一代又恥笑儒家,認為封建,落後,老土。

      正當這批人,興高采烈的同時,外國已經有人思考緊,為什麼中國人可以有 ‘忠信孝悌禮義廉恥’ 呢?(中國人被指隨街便溺,吐痰等,關係“文化”進化問題。我香港出生,小時候50年代都曾經隨街小便,現今絕跡了,所以我說係進化問題)。外國人認為可能有一套祕笈的,他們現在已經翻譯了四書五經,孫子兵法等不在話下,還翻譯了.......紅樓夢,三國,水滸等小說。正當我們拋棄祖宗的時候,外人卻拿來學習。幾好笑。

      外國亦對中國的一言堂有興趣,他們認為自己的一套無懈可擊,由多黨可以諗出一個最佳辦法。到此,我真係多謝選到“布殊”出來,佢以搜查大殺傷力武器為由,侵略伊拉克,由此中國有時間殺出重圍。唐朝的覆亡,第一當然是藩鎮之亂,第二就是“黨爭”,最著名是“牛李黨爭”。香港人對黨爭,唔會陌生。我無意糞土多黨制,但是失控了,如何收科。


31. 引刀一快 2016-03-19 19:19:48
向飯

咪亂扣帽子,我向來愛護自己民族,祇係冇你咁狹隘、冇你咁偏執啫,同埋比你更能够權衡中港兩邊形勢咁解啫。話我係China Pig唔緊要,你係China pussy。

大陸網軍正係一把雙刃劍,匿喺網絡背後嘅人,好多時祇係從衆,并不講理,真係面對鬼佬嘅時侯咩骨氣都蕩然無存。
32. 引刀一快 2016-03-19 19:25:27
向飯

文明係相對嘅,中國國家規模上咗去,但係文明程度未上,所以問題多多,甚至會停滯不前,香港對大陸一直發揮啓迪作用,但係呢個影響力越來越低,其中一個原因就係太多人睇輕咗喇。
33. 引刀一快 2016-03-19 19:32:46
向飯

其實上海硬實力俾大部份人睇高咗,崛起得咁厲害最主要係鄧後多年嘅政治傾斜,廣東一直俾人屈得好慘。至于深圳,完全冇歷史沉澱嘅地方,崛起靠香港,依傢尅住香港,你唔好咁樂天諗融合,嬲到就冇著數,呢個係千古不變嘅殘酷現實。
34. 蕭峰 2016-03-19 19:59:52
近排去左上海,分享一件事,令我更相信香港軟實力。近年很多人都說,香港淪為深圳後花園,未來是上海/深圳天下。但上海機場出來搭的士,的士佬話唔知酒店係邊,個地址唔清楚,我話你唔係有定位咩,佢話冇(明明係有),我睇地圖話就係 xx building隔離,佢竟然話,咁係咪將你擺低個building 度就ok?我聽到已經火滾,咩搭的士原來唔係為點到點、為方便?你仲叫我係附近落車?完全係求求其其,只要你落車我賺到錢就ok,半夜你自己搵路抵你死!

相比,香港人最少係有個服務意識,而我地大上海....

35. Tony lam 2016-03-19 21:42:44
蕭兄  全世界的士佬都良莠不齊、香港都唔好得幾多、但都係有好嘅、記住好嘅開心D、衰嘅同情佢啦!
36. Tony lam 2016-03-19 22:14:07
睇下美國佬對donald trump嘅支持度啦、D扮哂嘢嘅人可能都唔醒㗎嘞 !國與國衹有強權、講公理係自宮嘅行為、對自己同胞苛刻歧視、對外人就公公咁嘅咀臉、當日殖民者對華人嘅咀臉、今日香港公公扮鬼唱老表啫、不過就酸味多D。

22樓 弟哥    你寫得咁到位、多D教下公公、點醒下佢唔好成日做鬼佬契弟、8婆咁唱阿爺唔掂啦 !
37. 向飯民說不 2016-03-19 22:19:20
引刀,衣食足,而知榮辱,香港,台灣,韓國,都是先發展,所以先會比人覺得文明,大陸發展以後,文明程度肯定會改善。
樓上,的士司機的問題,哪裡都有,還有香港的真正對手是深圳,香港除了金融服務業還有點競爭力之外,其他基本不是深圳的對手。深圳生活一樣艱苦,但是年輕人朝氣,香港年輕人的抗拒競爭。
EH68
38. 向飯民說不 2016-03-19 22:21:38
半杯水理論,歷史沈澱,我的看法其實是發展的絆腳石。
39. Tony lam 2016-03-19 23:18:03
對同胞要寬容體諒、對外要腰骨挺直、人地嘅好嘢、唔好怕醜攞嚟洗、甚麼知識產權已被濫用嚟制約你進步、當年美國佬搶咗幾多德國科技、日本仔模仿出哂名、點解佢地就叫模仿或致敬、老表就叫山寨呢、國際関係勝者為皇、唔好梆自己手腳、呢D亦係美國精神嘅核心價值  !   要學!
40. 向饭民说不 2016-03-20 01:00:46
樓上,首富說了,如果大陸比香港人自生自滅,恆生指數馬上跌50%。可能好多業主話吾炒股票,或者有d人不投資,他們以為不關他們事,可以想像這些人幾無知,如果恆生指數下50%,樓價,人工,甚至港幣都可能馬上會貶值。

97年以後,不是香港人包容大陸,而是大陸包容香港。香港先可以保持繁榮。這才是事實。
41. 引刀一快 2016-03-20 04:43:02
向飯

我再講一次,文明係相對嘅,依傢部份大陸人嘅財富媲美歐西大國,但係平均文明程度就嚴重偏低,香港可以加速大陸嘅文明化進程,當世界覺得你嘅文明与財富對稱嘅時侯,自然冇咁容易玩針對喇。日本人殺鯨殺海豚,呢D惡行並冇蓋過佢地禮儀同紀律,所以世界禮待日本人遠高于中國人,心痛之餘,無奈亦心服口服。


42. 士旦 2016-03-20 10:03:48
即係有禮貌殺人都可以,你看歐洲罪案率近幾年不斷上升,美國殺人亦被說成仁義,日本兇殘奸詐亦說成有禮貌,還有香港人其實仲自私過國內人,就是自己中國人漢奷行為,自己沫黑自己
43. Tony lam 2016-03-20 10:59:02
向兄   可能你誤解咗、我係講包容個別人行為包括香港人、一向我都認為老表益咗我地、出糧比老表時我都覺得揾咗佢地笨七、而家公公扮嘢話教老表造人? 笑爆咀啦!
公公喜歡搖尾乞憐、慣咗受人施捨関照、可能佢出身係要霎熟9頭擦鞋先揾到食、寵物心態非有春之人所能理解嘅  !
中國肯做都冇大佬敢收、大隻又爛打、企起身襟唔番低㗎  !
44. 引刀一快 2016-03-20 14:27:33

係呀,人地就係殺人都有人支持,中國就係俾人殺仲要俾人鬧,好可惜,呢個就係現實。

春生係個腦裏面係冇用嘅,呢類人大陸大把,對住同胞就口硬,真係面對鬼佬自然收埋條春say hello,吹到天花龍鳳有咩用?咁嘅人口講愛國有用咩?

向飯仲識得客觀檢討,小島憤青就一味得把口硬。
45. 反引刀 2016-03-20 14:59:41
這就是黃絲歪理
46. Tony lam 2016-03-20 15:12:26
佩服佩服 ! ! ! 冇春都肯對號入座、  咪住、妳唔通真係妳 ? 好男不與女鬥、我認輸 ! 就此拜拜。
47. 舍神 2016-03-20 22:20:28

觀眾緣只是懶人的說法,即不想深究,便說這是 "" (一般指巧合,無理頭)

 

萬事皆有因,怎會是無原無故呢? 博士現場演說我冇聽過,所以不識得comment,但我相信多是博士的幽默使然。

 

至於CY, 大家要記著,即使表面上幾咁"自由搏擊"都好,當選人一定是北京在選舉之前已內定好。只是糖糖不知自己是被出賣及陪跑only, 最後仲搞到朵在女人後面避禍,難堪之極!

 

當年安子介已露了口風。當糖糖起初還"佔上風",我當時已同們打賭CY一定是下任特首。旁觀世事,王x柱等站錯哂邊。但我相信一早知道誰是亞爺心中人選的,一定是民x聯。 我時常在想,當年是咩人向明報放黑材料?

 

我話CY欠的是一把 "小李飛刀",要小,要例不虛發,及要見血、飲血而回。

當年美國政客指李+x競投canal Panama危害美國安全,佢一句: "我一支槍都冇",那班政客便無言以對!

 

年輕時(97)CY是有呢方面的特質,但說也奇怪,當選後........走哂樣!

48. cY 2016-03-21 07:06:13
49. 引刀一快 2016-03-21 10:16:59
Tony Lam,引刀做人,唔係好似你咁靠耍嘴皮嘅,你話冇就冇咩?下作。

50. 向饭民说不 2016-03-21 11:50:56
其实任何一个人做特首,都会被抹黑啦。

除非香港好像乌克兰那样啦,不过倒是港币肯定贬值,楼价肯定崩溃。今时今日的香港,没有大陆支持的香港,真系惨过3年08个月。首富说的就是这些。

首富话恒生指数会跌一半,废青一定觉得不关他们事,因为他们不买股票,但是他们不知道股票其实是反映了实体经济,恒生指数跌一半,他们的收入肯定会跌一半,资产也会跌一半。没有中国支持的香港,香港有咩理由生活会好过台湾。

现在台湾大学生的起薪点是USD700左右,到时当港币贬值之后,香港的大学生也是这个数字。


51. cY 2016-03-21 16:00:26