地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:39232    回應:2
敢說亮話

習握手與無情雞

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2015年7月26日

  在兩位局長被離職後,有報紙話本來被離職的應該是財爺,好彩在開會時習主席有心搵財爺握手,此一握,救返財爺,講到好似真的一樣,其實,撰文的人尚年輕,習主席這一握,只有炒魷,絕對不會是救返財爺,不過,坊間大部份都認為這一握,是鴻鵠將至之握。但我相信習主席這一握,最大的目的就是話俾CY知道,如果再唔大刀闊斧治理香港,後繼有人,CY收到,所以,兩位局長下野,包括根正苗紅的曾局長,我相信,曾局長並不是被炒,而是被䁱以大義才接受被離職,第三位被離職的局長一定是被炒,而且連犯什麼錯都會列明,下個月內,將會有局長自動辭職,不過,做官的又不用擔心,我只不過估估吓,而且,我經常估錯。

  有人或者會唔明白,習握手怎麼不會是救返財爺,根據以往習俗,在年尾出外打工的伙計回鄉,臨行前老闆會請食年夜飯,當晚,有一碟雞,叫無情雞,老闆夾一件雞俾那一個伙計,即是話俾佢聽過年後不用返工,是相當悲傷,大家食都唔食得安樂。家母為了伙計安心,從來都唔搞年夜飯,只搞開年飯,這個習慣公司現在仍然繼續執行。我相信習主席這一握,是新習慣,一定不會是無情雞。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 無奈 2015-07-26 07:07:21
博士早晨
不用估了,誰下誰上都已冇所謂。
過去幾年香港冇運行,朝廷已毫無章法可言,豈能以常理度之?
或者是太高深。
眼前一切,令人眼花撩亂。
2. 引刀一快 2015-07-28 14:01:07
湯先生家裏有呢種人情味氣氛薰陶,想必亦以同樣啓迪下一代,好多時福氣真係積返嚟嘅。
不過,依傢喺大陸做老闆就好難有人情味,企得穩嘅老細大多都係殺人王,因爲近年大陸傭工普遍心態都好差,個個都唔觝得老闆搵到錢,個個都要同老細分身家,個個都以爲自己做半年就乜都學晒可以自己開檔。一鋪生意好難做起,一做起就要面對草裙舞、冇心機、集體跳槽,正係人心不古。人力效率急劇下降係近年人力資源受損嘅主因之一。